Logi, zabezpieczenie komputera, danych. Programy antywirusowe antyspyware, firewall itp.

Regulamin forum

1. Każdy temat powinien odzwierciedlać treść wątku.
2. W przypadku wklejania logów; należy je wykonać od razu przynajmniej z dwóch narzędzi: FRST oraz z GMER
3. Wszelkie logi proszę publikować na przeznaczonych do tego stronach a w poście wklejać tylko link.
4. Nie wskazane jest skracanie logów, należy wkleić cały - od początku, do końca.
5. Nie wskazane jest podczepianie się do tematów innych użytkowników - proszę założyć nowy temat w dziale Bezpieczeństwo, ułatwi to pomoc sprawdzającemu.
6. Osoby nie posiadające odpowiedniej wiedzy, nie powinny sprawdzać logów, ponieważ grozi to poważnym uszkodzeniem systemu lub aplikacji zainstalowanych na komputerze.
7. Należy dokładnie opisać problem, występujące objawy oraz wszelkie podjęte działania.
8. Każdy skrypt jest unikatowy, napisany dla każdego przypadku z osobna, więc nie może być stosowany przez innych.
9. W przypadku zamieszczenia zrzutu ekranu (screenshot'a) proszę korzystać z zewnętrznego serwisu oferującego hosting zdjęć.
Wyślij odpowiedź

Problem z wirusem Win 7 Security 2012

07 Lip 2011, 01:28

Witam,
również mam problem z wirusem win 7 security 2012.

Przesyłam log OTL i Extras:

OTL: http://www.wklej.eu/index.php?id=2bba4d7ad1 Extras: http://www.wklej.eu/index.php?id=ce07814da4


GMER wyświetla mi komunikat, że nic nie znalazł.

Prosze o pomoc :)

Re: Problem z wirusem Win 7 Security 2012

07 Lip 2011, 09:54

Temat wydzielony.

Uruchom OTL -> w oknie Własne opcje skanowania/skrypt wklej:
:OTL
IE - HKU\S-1-5-21-2925410564-1019759512-3564179559-1000\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = my.daemon-search.com
FF:64bit: - HKLM\Software\MozillaPlugins\@microsoft.com/GENUINE: disabled File not found
FF - HKLM\Software\MozillaPlugins\@microsoft.com/GENUINE: disabled File not found
[2011-05-28 01:48:55 | 000,000,000 | ---D | M] ("DAEMON Tools Toolbar") -- C:\Users\Szary\AppData\Roaming\mozilla\Firefox\Profiles\1klwu3kg.default\extensions\[email protected]
[2011-05-28 01:48:51 | 000,002,055 | ---- | M] () -- C:\Users\Szary\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\1klwu3kg.default\searchplugins\daemon-search.xml
O4 - HKU\S-1-5-21-2925410564-1019759512-3564179559-1000..\Run: [3775234460] C:\Users\Szary\AppData\Local\kdd.exe (Microsoft Corporation)
O4 - HKU\S-1-5-19..\RunOnce: [mctadmin] File not found
O4 - HKU\S-1-5-20..\RunOnce: [mctadmin] File not found
O35 - HKU\S-1-5-21-2925410564-1019759512-3564179559-1000..exefile [open] -- "C:\Users\Szary\AppData\Local\kdd.exe" -a "%1" %* (Microsoft Corporation)
O37 - HKU\S-1-5-21-2925410564-1019759512-3564179559-1000\...exe [@ = exefile] -- "C:\Users\Szary\AppData\Local\kdd.exe" -a "%1" %* (Microsoft Corporation)
[2011-07-07 00:24:47 | 000,323,584 | ---- | C] (Microsoft Corporation) -- C:\Users\Szary\AppData\Local\giq.exe
[2011-07-07 00:46:01 | 000,014,290 | -HS- | M] () -- C:\Users\Szary\AppData\Local\ucl46i6p764y41v485ss1gl36n0wrbrcba82
[2011-07-07 00:45:19 | 000,000,984 | ---- | M] () -- C:\Windows\tasks\Google Software Updater.job
[2011-07-07 00:30:23 | 000,014,286 | -HS- | M] () -- C:\ProgramData\ucl46i6p764y41v485ss1gl36n0wrbrcba82

:Reg
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run]
"AdobeCS5ServiceManager"=-
"HDAudDeck"=-

:Commands
[clearallrestorepoints]
[emptytemp]

Klikasz Wykonaj skrypt. Następnie odinstaluj DAEMON Tools Toolbar . Później wykonaj nowe logi robione opcją Skanuj.

Re: Problem z wirusem Win 7 Security 2012

07 Lip 2011, 11:06

OTL: http://www.wklej.eu/index.php?id=206ce774f2
Extras: http://www.wklej.eu/index.php?id=99ec9360dc

Proszę :)

Re: Problem z wirusem Win 7 Security 2012

07 Lip 2011, 12:23

Miałeś odinstalować toolbar, więc to zrób.

Poza tym więcej nic nie widać.

W OTL kliknij Sprzątanie

Przeczyść dysk oraz rejestr CCleaner

Wykonaj pełne skanowanie Malwarebytes' Anti-Malware - jeśli coś znajdzie usuń i daj raport

Odinstaluj starą wersję Javy:
Java(TM) 6 Update 22

i zainstaluj najnowszą -> http://www.instalki.pl/programy/downloa ... %29_6.html
Wyślij odpowiedź