Logi, zabezpieczenie komputera, danych. Programy antywirusowe antyspyware, firewall itp.

Regulamin forum

1. Każdy temat powinien odzwierciedlać treść wątku.
2. W przypadku wklejania logów; należy je wykonać od razu przynajmniej z dwóch narzędzi: FRST oraz z GMER
3. Wszelkie logi proszę publikować na przeznaczonych do tego stronach a w poście wklejać tylko link.
4. Nie wskazane jest skracanie logów, należy wkleić cały - od początku, do końca.
5. Nie wskazane jest podczepianie się do tematów innych użytkowników - proszę założyć nowy temat w dziale Bezpieczeństwo, ułatwi to pomoc sprawdzającemu.
6. Osoby nie posiadające odpowiedniej wiedzy, nie powinny sprawdzać logów, ponieważ grozi to poważnym uszkodzeniem systemu lub aplikacji zainstalowanych na komputerze.
7. Należy dokładnie opisać problem, występujące objawy oraz wszelkie podjęte działania.
8. Każdy skrypt jest unikatowy, napisany dla każdego przypadku z osobna, więc nie może być stosowany przez innych.
9. W przypadku zamieszczenia zrzutu ekranu (screenshot'a) proszę korzystać z zewnętrznego serwisu oferującego hosting zdjęć.
Wyślij odpowiedź

Problem z wyskakującym błędem RunDLL

04 Sty 2015, 13:23

Hej :) Mam pewien problem, mianowicie za każdym razem po uruchomieniu komputera wyskakuje taki błąd:

http://blog.yoocare.com/wp-content/uplo ... RunDLL.jpg

Skany OTL:

http://www.wklej.org/id/1583437/

http://www.wklej.org/id/1583438/

Z góry bardzo dziękuję za pomoc i pozdrawiam :wink:

Re: Problem z wyskakującym błędem RunDLL

04 Sty 2015, 20:23

Odinstaluj Search App by Ask, Splashtop Software Updater, vSharetv, WebTablet FB Plugin 32 bit, Kalydo Player 4.08.00

Następnie podaj wymagane logi z FRST -> otl-gmer-i-inne-poradnik-t13967-15.html#p164179
I prośba, logi wrzucaj na http://www.wklej.eu/, bo wklej.org często szwankuje.

Re: Problem z wyskakującym błędem RunDLL

04 Sty 2015, 20:52

Ok, odinstalowałam wszystko ;)

Podaje logi z FRST:

http://www.wklej.eu/index.php?id=2f3df06a1f

http://www.wklej.eu/index.php?id=3a881fd62e

http://www.wklej.eu/index.php?id=6c83490b77

Re: Problem z wyskakującym błędem RunDLL

04 Sty 2015, 20:58

Wklej do notatnika:
HKLM\...\Run: [RtHDVCpl] => C:\Program Files\Realtek\Audio\HDA\RAVCpl64.exe [12445288 2012-01-16] (Realtek Semiconductor)
HKLM\...\Run: [AdobeAAMUpdater-1.0] => C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\OOBE\PDApp\UWA\UpdaterStartupUtility.exe [446392 2012-04-04] (Adobe Systems Incorporated)
HKLM-x32\...\Run: [ZyngaGamesAgent] => C:\Program Files (x86)\Splashtop\Splashtop Connect\ZyngaGamesAgent.exe [841544 2010-11-15] (Splashtop Inc.)
HKLM-x32\...\Run: [USB3MON] => C:\Program Files (x86)\Intel\Intel(R) USB 3.0 eXtensible Host Controller Driver\Application\iusb3mon.exe [291608 2012-01-27] (Intel Corporation)
HKLM-x32\...\Run: [SwitchBoard] => C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\SwitchBoard\SwitchBoard.exe [517096 2010-02-19] (Adobe Systems Incorporated)
HKLM-x32\...\Run: [AdobeCS5ServiceManager] => C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\CS5ServiceManager\CS5ServiceManager.exe [406992 2010-02-22] (Adobe Systems Incorporated)
HKLM-x32\...\Run: [] => [X]
HKLM-x32\...\Run: [WinampAgent] => D:\PROGRAMY\Winamp\winampa.exe [74752 2012-06-28] (Nullsoft, Inc.)
HKLM-x32\...\Run: [GrooveMonitor] => D:\PROGRAMY\Office 2007 Enterprise\Office12\GrooveMonitor.exe [31016 2006-10-26] (Microsoft Corporation)
HKLM-x32\...\Run: [AdobeCS6ServiceManager] => C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\CS6ServiceManager\CS6ServiceManager.exe [1073312 2012-03-09] (Adobe Systems Incorporated)
HKU\S-1-5-21-3911826875-238773318-2132762544-1000\...\Run: [BackgroundContainerV2] => \"C:\Windows\SysWOW64\Rundll32.exe\" \"C:\Users\Magda\AppData\Local\Conduit\BackgroundContainer\BackgroundContainer.dll\",DllRun
C:\Users\Magda\AppData\Local\Conduit
SearchScopes: HKU\S-1-5-21-3911826875-238773318-2132762544-1000 -> {7C7C5577-9B61-4BD3-B792-E69CDDBEBE9A} URL = http://search.conduit.com/ResultsExt.aspx?q={searchTerms}&SearchSource=4&ctid=CT2504091
SearchScopes: HKU\S-1-5-21-3911826875-238773318-2132762544-1000 -> {F8A78599-8DE4-4307-8FE6-87075F30FEC6} URL = http://websearch.ask.com/redirect?client=ie&tb=ORJ&o=&src=kw&q={searchTerms}&locale=&apn_ptnrs=U3&apn_dtid=OSJ000YYPL&apn_uid=623B435F-E39F-41F9-AD47-31756900654F&apn_sauid=BDC47E47-900D-47B6-996E-D81067FBF142
CHR HKLM-x32\...\Chrome\Extension: [dkdkpmmkgdbglmfmmmmehbkmnkopingb] - C:\Users\Magda\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\v9-toolbar.crx [Not Found]
CHR HKLM-x32\...\Chrome\Extension: [flliilndjeohchalpbbcdekjklbdgfkk] - No Path
S3 GGSAFERDriver; \??\D:\PROGRAMY\Garena Plus\Room\safedrv.sys [X]
S3 Synth3dVsc; System32\drivers\synth3dvsc.sys [X]
S3 tsusbhub; system32\drivers\tsusbhub.sys [X]
S3 VGPU; System32\drivers\rdvgkmd.sys [X]
2015-01-04 19:39 - 2014-11-02 16:52 - 00000000 ____D () C:\Program Files (x86)\TabletPlugins
2015-01-03 18:12 - 2013-01-25 00:33 - 00000000 ____D () C:\Users\Magda\AppData\Local\CRE
Task: {8D3D9086-EA42-4CFF-9DE1-00799D51787F} - \Program aktualizacji online firmy Adobe. No Task File <==== ATTENTION
EmptyTemp:

Plik zapisujesz pod nazwą fixlist.txt i umieszczasz obok FRST. Uruchom FRST i kliknij w nim Fix. Powstanie plik fixlog.txt, który podajesz na forum.
Następnie podaj nowe logi z FRST.

Re: Problem z wyskakującym błędem RunDLL

04 Sty 2015, 21:14

Plik fixlog.txt:

http://www.wklej.eu/index.php?id=b2c2fe9481

Nowe logi:

http://www.wklej.eu/index.php?id=dd25878041

http://www.wklej.eu/index.php?id=98f123c652

http://www.wklej.eu/index.php?id=bda509f917

:)

Re: Problem z wyskakującym błędem RunDLL

04 Sty 2015, 21:30

Kroki końcowe.

Wklej do notatnika:
EmptyTemp:

Plik zapisujesz pod nazwą fixlist.txt i umieszczasz obok FRST. Uruchom FRST i kliknij w nim Fix

Przeczyść dysk oraz rejestr CCleaner (zakładka Cleaner i Rejestr)

Zainstaluj -> http://www.instalki.pl/programy/downloa ... hecky.html

Re: Problem z wyskakującym błędem RunDLL

04 Sty 2015, 21:35

Ok, wielkie dzięki za pomoc :D
Wyślij odpowiedź