Nie możesz znaleźć potrzebnej aplikacji, napisz o tym, a na pewno użytkownicy forum postarają się pomóc.
Wyślij odpowiedź

Problem z wyświetlaniem się stron internetowych

26 Sty 2007, 22:51

Hm,mam problem z wyświetlaniem się stron internetowych.. Ostatnio formatowałam kompa i po tym wiele rzeczy w necie mi się nie wyświetlało.. Nie jestem niestety orłem z informatyki dlatego proszę o pomoc :) Pościągałam najnowsze wersje flash player, activex, java, owszem pomogło ale nie na wszystko, nadal są strony na które wchodzę i są "białe" konkretnie dzieje się to prze stronie http://www.soczewka.pl/sklep.php?action=kolorowe , a bardzo zależy mi żeby na nią wejść, znajomym ta stronka działa a niestety mi niewyświetla się nic (oprócz intra na początku)... :( nie wiem czego nie mam że niektóre rzeczy się nie wyświetlają .. pomocy :)

26 Sty 2007, 23:33

Np. ta stronka nie wyświetle mi sie ani w Explorerze ani w Mozilli ani w Operze.........

27 Sty 2007, 10:45

TO CIE POCIESZE ALE MI TEZ NIE OTWIERA BIALA JEST ALE MOZE TOBLAD STRONY :smile:

27 Sty 2007, 10:52

ze strona jest chyba wszystko ok u mnie wyglada tak
Image

Jakiej przegladarki uzywasz i jak ci sie wyswietla ta strona?

27 Sty 2007, 11:01

HE CIEKAWE JA OPERE 9.10 A STRONA BIALA JAK U JOANY BIALA MOZILA TOSAMO TORPARK TOSAMO :shock:

27 Sty 2007, 14:26

Ze stroną raczej jest wszystko w porządku. Tak jak pisałam pojawia mi sie tylko intro na początku potem biore "pomiń intro" i nic.. biało :?

27 Sty 2007, 14:58

Mi się otworzyło ściągnij se z neta najnowszego explolera
I jeśli masz programy włączone typu emule to ci się nie włączy
Bo za duże masz opciążenie sieci

27 Sty 2007, 15:44

a czysciles pamiec cash i takie tam pliki cookies?to tez ma znaczenie;)

27 Sty 2007, 15:55

ja czyszcze dosc czesto nie wiem czemu mi sie nie otwiera pierwszy raz mi sie to zdazylo :smile:

27 Sty 2007, 16:03

cache nie ma nic do tego bo dopiero jest po formacie - czytac uwaznie posty.
strona jest chyba zrobiona we flashu