Szukasz sterownika? Masz problem? Wszystko związane ze sterownikami itp.

Regulamin forum

1. Przed stworzeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji "Szukaj" (górne menu).

2. Baza sterowników do drukarek oraz urządzeń wielofunkcyjnych.
Wyślij odpowiedź

Problem ze znalezieniem i instalowaniem sterowników

26 Paź 2011, 20:17

Witam, mam problem ze sterownikami, mianowicie chodzi o to, że gdy instaluję sterowniki Realtek High Definition Audio to głosu i tak nie ma, ściągałam też Realtek AC'97 i wyskakuje mi okienko, że sterowniki są niezgodne, próbowałam też Soundmax i także zainstalować się ich nie da. Mój model karty dźwiękowej to
Intel 82801DB ICH4 - AC'97 Audio Controller [A-1] PCI. Nie znam się za dobrze na komputerach więc proszę o pomoc...

Re: Problem ze znalezieniem i instalowaniem sterowników

26 Paź 2011, 20:47

Sprawdź czy w Menadżerze urządzeń występują znaki zapytania. Jeśli tak - podaj identyfikator wystąpienia urządzenia każdego urządzenia przy którym ten znak się znajduje.

26 Paź 2011, 20:51

Podaj model płyty głównej.

26 Paź 2011, 21:19

Znaku zapytania nie ma ale jest wykrzyknik na żółtym tle przy "Kontroler multimediów audio".

a model płyty głównej to Dell Optiplex GX260

26 Paź 2011, 21:38

Spróbuj tych -> http://support.euro.dell.com/support/do ... leid=67126.

26 Paź 2011, 21:45

ściągnęłam ale nie da się otworzyć...

26 Paź 2011, 22:23

Wejdź we Właściwości tego urządzenia i sprawdź czy działa poprawnie. Ponawiam pytanie o identyfikator tego urządzenia. Czy masz zainstalowany SP3 :?:

26 Paź 2011, 22:26

"To urządzenie nie jest poprawnie skonfigurowane. (Kod 1)"

VEN 886
DEV 24C5
nie wiem czy o to chodzi z tym identyfikatorem.

26 Paź 2011, 22:32

W takim razie po prostu usuń tę pozycję z Menadżera urządzeń, uruchom ponownie komputer, a system powinien ponownie wyszukać to urządzenie. Jeśli tego nie zrobi, wejdź w Panel Sterowania -> Dodaj sprzęt.