Logi, zabezpieczenie komputera, danych. Programy antywirusowe antyspyware, firewall itp.

Regulamin forum

1. Każdy temat powinien odzwierciedlać treść wątku.
2. W przypadku wklejania logów; należy je wykonać od razu przynajmniej z dwóch narzędzi: FRST oraz z GMER
3. Wszelkie logi proszę publikować na przeznaczonych do tego stronach a w poście wklejać tylko link.
4. Nie wskazane jest skracanie logów, należy wkleić cały - od początku, do końca.
5. Nie wskazane jest podczepianie się do tematów innych użytkowników - proszę założyć nowy temat w dziale Bezpieczeństwo, ułatwi to pomoc sprawdzającemu.
6. Osoby nie posiadające odpowiedniej wiedzy, nie powinny sprawdzać logów, ponieważ grozi to poważnym uszkodzeniem systemu lub aplikacji zainstalowanych na komputerze.
7. Należy dokładnie opisać problem, występujące objawy oraz wszelkie podjęte działania.
8. Każdy skrypt jest unikatowy, napisany dla każdego przypadku z osobna, więc nie może być stosowany przez innych.
9. W przypadku zamieszczenia zrzutu ekranu (screenshot'a) proszę korzystać z zewnętrznego serwisu oferującego hosting zdjęć.
Wyślij odpowiedź

Problemy z przegladaniem stron www. Wyskakuje blad dns error

11 Paź 2009, 13:24

http://wklej.eu/index.php?id=1d37ca048e

mam problemy z przegladaniem stron www. ciagle wyskakuje blad dns error i przekierowuje na jakies strony http://www.mybrowserbar.com

Re: proszę o sprawdzenie loga

11 Paź 2009, 17:27

Uruchom HijackThis -> Do a system scan only -> w okienku programu pokaże się log -> zaznacz kratki przy podanych wpisach -> klikasz Fix checked
Kod:
R3 - URLSearchHook: SearchSettings Class - {E312764E-7706-43F1-8DAB-FCDD2B1E416D} - C:\Program Files\Search Settings\kb128\SearchSettings.dll
O2 - BHO: SearchSettings Class - {E312764E-7706-43F1-8DAB-FCDD2B1E416D} - C:\Program Files\Search Settings\kb128\SearchSettings.dll
O4 - HKLM\..\Run: [RtHDVCpl] RtHDVCpl.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Skytel] Skytel.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Apoint] C:\Program Files\Apoint2K\Apoint.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] "C:\Program Files\Java\jre6\bin\jusched.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SearchSettings] C:\Program Files\Search Settings\SearchSettings.exe


Pobierz The Avenger w pole Input script here wklej poniższy tekst:

Kod:
Folders to delete:
C:\Program Files\Search Settings

klikasz Execute -> Potwierdzasz i zgadzasz się na restart klikając OK.
Po wykonaniu wklej raport na forum C:\avenger.txt

Podaj log z OTL (Vista: Uruchom jako administrator)

Re: proszę o sprawdzenie loga

11 Paź 2009, 18:34

okej zrobiłem wszystko tylko nie wiem czy dobrze ( w tym OTL-u kliknalem run scan i wyskoczyly 2 pliki txt)

http://www.wklej.eu/index.php?id=749d4f7845 - tutaj raport avengera
http://wklej.eu/index.php?id=ce27f92598 - extras.txt
http://wklej.eu/index.php?id=6aedc1bdaf - otl.txt

Re: proszę o sprawdzenie loga

11 Paź 2009, 19:40

W OTL wklej:
:Processes
explorer.exe

:OTL
FF - prefs.js..browser.search.defaultenginename: "MyStart Search"
FF - prefs.js..extensions.enabledItems: [email protected]:1.2.1
FF - prefs.js..keyword.URL: "http://mystart.incredimail.com/?loc=ff_address_bar_fs&search="
[2009-07-09 11:40:04 | 00,002,060 | ---- | M] () -- C:\Users\Paulo\AppData\Roaming\Mozilla\FireFox\Profiles\zjdckusb.default\searchplugins\MyStart Search.xml

:Reg
[-HKEY_CURRENT_USER\software\microsoft\windows\currentversion\explorer\mountpoints2]

:Commands
[emptytemp]
[start explorer]

Klikasz Run Fix. Następnie:

W OTL kliknij CleanUp

Przeczyść dysk oraz rejestr CCleaner

Wyłącz i włącz przywracanie systemu na wszystkich dyskach -> Instrukcja

Wykonaj pełne skanowanie Malwarebytes' Anti-Malware - jeśli coś znajdzie usuń i daj raport

Re: proszę o sprawdzenie loga

11 Paź 2009, 20:53

http://wklej.eu/index.php?id=1b0247a2d3 -raport z Malwarebytes' Anti-Malware
mam nadzieje ze juz wszystko bedzie dobrze :)

Re: proszę o sprawdzenie loga

11 Paź 2009, 21:04

Powinno być ok. Możesz jeszcze opróżnić kwarantannę Malwarebytes
Wyślij odpowiedź