TA STRONA UŻYWA COOKIE. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Od dnia 25.05.2018 r. na terenie Unii Europejskiej wchodzi w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. Prosimy o zapoznanie się z polityką prywatności oraz regulaminem serwisu  [X]

Prosba o sprawdzenie loga - "brak odpowiedzi" w Windows 7

Logi, zabezpieczenie komputera, danych. Programy antywirusowe antyspyware, firewall itp.
Regulamin forum
1. Każdy temat powinien odzwierciedlać treść wątku.
2. W przypadku wklejania logów; należy je wykonać od razu przynajmniej z dwóch narzędzi: FRST oraz z GMER
3. Wszelkie logi proszę publikować na przeznaczonych do tego stronach a w poście wklejać tylko link.
4. Nie wskazane jest skracanie logów, należy wkleić cały - od początku, do końca.
5. Nie wskazane jest podczepianie się do tematów innych użytkowników - proszę założyć nowy temat w dziale Bezpieczeństwo, ułatwi to pomoc sprawdzającemu.
6. Osoby nie posiadające odpowiedniej wiedzy, nie powinny sprawdzać logów, ponieważ grozi to poważnym uszkodzeniem systemu lub aplikacji zainstalowanych na komputerze.
7. Należy dokładnie opisać problem, występujące objawy oraz wszelkie podjęte działania.
8. Każdy skrypt jest unikatowy, napisany dla każdego przypadku z osobna, więc nie może być stosowany przez innych.
9. W przypadku zamieszczenia zrzutu ekranu (screenshot'a) proszę korzystać z zewnętrznego serwisu oferującego hosting zdjęć.

Prosba o sprawdzenie loga - "brak odpowiedzi" w Windows 7

Postprzez kargul » 14 Sty 2015, 22:01

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:35.0) Gecko/20100101 Firefox/35.0


Witam.

Od kilku dni komp z Windows 7 Home Premium zaczął strasznie zamulać praktycznie nie można na nim pracować. Po otwarciu jakiegokolwiek programu a w szczególności pakietu MS Office 2010 (Outlook, Word, Excel ) oraz Firefox pojawia się u góry w oknie "(Brak odpowiedzi)" po kilku minutach znika po czym przy każdym kliknięciu znów to samo. Zdarza się również tak, że kółko myszki kręci się na ekranie non-stop i pomaga już tylko twardy reset. Przeskanowałem komputer Anti-Malware - wykrył 1 trojana i 30 innych błędów które zostały pomyślnie usunięte.Na kompie mam tylko jednego antywira Nortona360. Pomóżcie proszę.

Poniżej logi :

FRST : http://wklej.eu/index.php?id=01a886e650
Addition : http://wklej.eu/index.php?id=0e857731ed
Shortcut : http://wklej.eu/index.php?id=0b54bbf559
kargul
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 7
Dołączenie: 14 Sty 2015, 21:33
Sprzęt: SONY VAIO PCG-71614M

Re: Prosba o sprawdzenie loga - "brak odpowiedzi" w Windows

Postprzez mateo8898 » 15 Sty 2015, 11:53

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.2; WOW64; rv:35.0) Gecko/20100101 Firefox/35.0


Brak logu z Gmer -> otl-gmer-silent-runners-sdfix-i-inne-poradnik-t13967.html#p88736, uzupełnij.

1. Odinstaluj: Bing Bar
2. Użyj AdwCleaner -> frst-otl-gmer-i-inne-poradnik-t13967-15.html#p139531 z opcji Usuń i podaj utworzony log.
3. Podaj nowe logi z FRST.

Kolejność jak podałem.

Na kompie mam tylko jednego antywira Nortona360

Bo ma być jeden, nie więcej.
Awatar użytkownika
mateo8898
Moderator
Moderator
 
Posty: 15377
Dołączenie: 15 Maj 2009, 14:55
Pochwały: 966

Re: Prosba o sprawdzenie loga - "brak odpowiedzi" w Windows

Postprzez kargul » 15 Sty 2015, 15:14

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:35.0) Gecko/20100101 Firefox/35.0


kargul
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 7
Dołączenie: 14 Sty 2015, 21:33
Sprzęt: SONY VAIO PCG-71614M

Re: Prosba o sprawdzenie loga - "brak odpowiedzi" w Windows

Postprzez kargul » 15 Sty 2015, 23:37

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:35.0) Gecko/20100101 Firefox/35.0


Sprawdźcie proszę logi. Działania trochę pomogły ale nie do końca - komputer rzadziej pokazuje "brak odpowiedzi". Zauważyłem, że Norton co jakiś czas wyrzuca komunikat (najczęściej przed "brak odpowiedzi") "Wysokie użycie procesora przez proces hosta" (jakoś tak).
kargul
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 7
Dołączenie: 14 Sty 2015, 21:33
Sprzęt: SONY VAIO PCG-71614M

Re: Prosba o sprawdzenie loga - "brak odpowiedzi" w Windows

Postprzez mateo8898 » 16 Sty 2015, 00:13

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.2; WOW64; rv:35.0) Gecko/20100101 Firefox/35.0


Ale spokojnie, nie nerwowo.

W AdwCleaner -> Odinstaluj

Wklej do notatnika:
HKLM\...\Run: [RtHDVCpl] => C:\Program Files\Realtek\Audio\HDA\RAVCpl64.exe [11855976 2011-06-24] (Realtek Semiconductor)
HKLM\...\Run: [RtHDVBg] => C:\Program Files\Realtek\Audio\HDA\RAVBg64.exe [2226280 2011-06-24] (Realtek Semiconductor)
HKLM\...\Run: [AdobeAAMUpdater-1.0] => C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\OOBE\PDApp\UWA\UpdaterStartupUtility.exe [497648 2010-07-29] (Adobe Systems Incorporated)
HKLM-x32\...\Run: [BDRegion] => C:\Program Files (x86)\Cyberlink\Shared files\brs.exe [75048 2011-07-14] (cyberlink)
HKLM-x32\...\Run: [QuickTime Task] => C:\Program Files (x86)\QuickTime\QTTask.exe [421888 2011-10-24] (Apple Inc.)
HKLM-x32\...\Run: [DivXUpdate] => C:\Program Files (x86)\DivX\DivX Update\DivXUpdate.exe [1263512 2012-11-30] ()
HKU\S-1-5-21-3210443395-3352364894-313632547-1000\...\Run: [ALLUpdate] => C:\Program Files (x86)\ALLPlayer\ALLUpdate.exe [2995712 2013-01-23] (ALLPlayer Group Ltd.)
Startup: C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Startup\CodecPackTrayMenu.lnk
Startup: C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Startup\CodecPackUpdateChecker.lnk
Startup: C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Startup\COMMGR.lnk
Startup: C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Startup\SolidWorks Pobieracz w tle.lnk
Startup: C:\Users\Argul\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Startup\Tworzenie wycinków ekranu i uruchamianie programu OneNote 2010.lnk
CHR HKLM\...\Chrome\Extension: [iikflkcanblccfahdhdonehdalibjnif] - No Path
CHR HKLM-x32\...\Chrome\Extension: [iikflkcanblccfahdhdonehdalibjnif] - No Path
S3 ALSysIO; \??\C:\Users\Argul\AppData\Local\Temp\ALSysIO64.sys [X]
EmptyTemp:

Plik zapisujesz pod nazwą fixlist.txt i umieszczasz obok FRST. Uruchom FRST i kliknij w nim Fix. Powstanie plik fixlog.txt, który podajesz na forum.
Następnie podaj nowe logi z FRST.
Awatar użytkownika
mateo8898
Moderator
Moderator
 
Posty: 15377
Dołączenie: 15 Maj 2009, 14:55
Pochwały: 966

Re: Prosba o sprawdzenie loga - "brak odpowiedzi" w Windows

Postprzez kargul » 16 Sty 2015, 21:38

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:35.0) Gecko/20100101 Firefox/35.0


kargul
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 7
Dołączenie: 14 Sty 2015, 21:33
Sprzęt: SONY VAIO PCG-71614M

Re: Prosba o sprawdzenie loga - "brak odpowiedzi" w Windows

Postprzez mateo8898 » 16 Sty 2015, 21:44

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.2; WOW64; rv:35.0) Gecko/20100101 Firefox/35.0


Jak obecnie wygląda sytuacja?
Awatar użytkownika
mateo8898
Moderator
Moderator
 
Posty: 15377
Dołączenie: 15 Maj 2009, 14:55
Pochwały: 966

Re: Prosba o sprawdzenie loga - "brak odpowiedzi" w Windows

Postprzez kargul » 17 Sty 2015, 15:07

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:35.0) Gecko/20100101 Firefox/35.0


Dzięki za pomoc. Wygląda na to, że wszystko jest OK.
kargul
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 7
Dołączenie: 14 Sty 2015, 21:33
Sprzęt: SONY VAIO PCG-71614M

Re: Prosba o sprawdzenie loga - "brak odpowiedzi" w Windows

Postprzez mateo8898 » 18 Sty 2015, 12:04

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.2; WOW64; rv:35.0) Gecko/20100101 Firefox/35.0


Kroki końcowe.

Wklej do notatnika:
DeleteQuarantine:

Plik zapisujesz pod nazwą fixlist.txt i umieszczasz obok FRST. Uruchom FRST i kliknij w nim Fix

Przeczyść dysk oraz rejestr CCleaner (zakładka Cleaner i Rejestr)

Zainstaluj -> http://www.instalki.pl/programy/downloa ... hecky.html
Awatar użytkownika
mateo8898
Moderator
Moderator
 
Posty: 15377
Dołączenie: 15 Maj 2009, 14:55
Pochwały: 966


Powróć do Bezpieczeństwo

Kto jest na forum

Zarejestrowani użytkownicy: Bing [Bot]

cron