Logi, zabezpieczenie komputera, danych. Programy antywirusowe antyspyware, firewall itp.

Regulamin forum

1. Każdy temat powinien odzwierciedlać treść wątku.
2. W przypadku wklejania logów; należy je wykonać od razu przynajmniej z dwóch narzędzi: FRST oraz z GMER
3. Wszelkie logi proszę publikować na przeznaczonych do tego stronach a w poście wklejać tylko link.
4. Nie wskazane jest skracanie logów, należy wkleić cały - od początku, do końca.
5. Nie wskazane jest podczepianie się do tematów innych użytkowników - proszę założyć nowy temat w dziale Bezpieczeństwo, ułatwi to pomoc sprawdzającemu.
6. Osoby nie posiadające odpowiedniej wiedzy, nie powinny sprawdzać logów, ponieważ grozi to poważnym uszkodzeniem systemu lub aplikacji zainstalowanych na komputerze.
7. Należy dokładnie opisać problem, występujące objawy oraz wszelkie podjęte działania.
8. Każdy skrypt jest unikatowy, napisany dla każdego przypadku z osobna, więc nie może być stosowany przez innych.
9. W przypadku zamieszczenia zrzutu ekranu (screenshot'a) proszę korzystać z zewnętrznego serwisu oferującego hosting zdjęć.
Wyślij odpowiedź

Prośba o sprawdzenie loga

01 Paź 2008, 19:27

http://www.wklej.eu/index.php?id=44b035df3d

Re: Prośba o sprawdzenie loga

01 Paź 2008, 19:30

Do wyleczenia pendrive z wirusów użyj
Perlovg Removal Tool
Flash Disinfector
lub format

Pobierz ComboFix, ale nie uruchamiaj
Wklej do notatnika:
Kod:
File::
C:\yo2mq6.exe

Registry::
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run]
"NvCplDaemon"=-
"NeroFilterCheck"=-
"GrooveMonitor"=-
"RemoteControl"=-
"LanguageShortcut"=-
"nwiz"=-
"RTHDCPL"=-
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\software\microsoft\shared tools\msconfig\startupreg\WinampAgent]
[-HKEY_CURRENT_USER\software\microsoft\windows\currentversion\explorer\mountpoints2\{01162f3c-8249-11dd-8dc3-001b248dcb55}]
[-HKEY_CURRENT_USER\software\microsoft\windows\currentversion\explorer\mountpoints2\{3801ac01-81db-11dd-8db2-ec54c4726a4a}]
[-HKEY_CURRENT_USER\software\microsoft\windows\currentversion\explorer\mountpoints2\{3c7fd932-825e-11dd-8dc5-00f1d000f1d0}]
[-HKEY_CURRENT_USER\software\microsoft\windows\currentversion\explorer\mountpoints2\{63315048-84d3-11dd-8dd2-00f1d000f1d0}]
[-HKEY_CURRENT_USER\software\microsoft\windows\currentversion\explorer\mountpoints2\{63315049-84d3-11dd-8dd2-00f1d000f1d0}]
[-HKEY_CURRENT_USER\software\microsoft\windows\currentversion\explorer\mountpoints2\{f5158b38-8c75-11dd-8dea-001b248dcb55}]

Plik -> zapisz jako -> CFScript.txt (najwygodniej będzie, jeśli zapiszesz w takiej lokalizacji, by ikonka CFScript.txt znalazła się obok ikonki ComboFix.exe)
Przeciągnij i upuść ikonkę CFScript.txt na ikonkę ComboFix.exe tak jak tu ->
Image
Rozpocznie się usuwanie i powstanie log, daj ten log na forum.

Logi dajesz na http://www.wklej.eu a w poście dajesz tylko link

Re: Prośba o sprawdzenie loga

01 Paź 2008, 20:30

Niestety zadna metoda nie zadzialala. pendrive nie chce sie wlaczyc. komputer wogole nie moze go znalezc a jesli juz go znajdzie to folder dysk wymienny nie chce sie uruchomic.

Re: Prośba o sprawdzenie loga

01 Paź 2008, 20:37

Wykonaj to co ja napisałem

Jeśli nie będziesz mógł rób tak:

W czasie pobierania i skanowania combofixem zamknij wszelkie programy ochronne (Antywirusa, zaporę)

Spróbuj uruchomić combofix w trybie awaryjnym

Jeśli nadal nie chce:

Spróbuj podczas pobierania zapisać nie pod nazwą ComboFix.exe tylko z kreską pomiędzy:

Combo-Fix.exe

Re: Prośba o sprawdzenie loga

01 Paź 2008, 21:00

http://www.wklej.eu/index.php?id=0e6b0c41c4

Re: Prośba o sprawdzenie loga

01 Paź 2008, 21:15

Log wyglada na czysty

usuń ręcznie folder C: \Qoobox , usuń instalkę Combofix z dysku.

Przeczyść komputer Ccleanerem

Wykonaj optymalizację autostartu

Wyłącz i włącz przywracanie systemu na wszystkich dyskach. Instrukcja

Przeskanuj obszar mojego komputera http://www.kaspersky.pl/virusscanner.html (uruchom przez IE) Daj raport z niego na forum

lub

Dr.WEB CureIt!
Wyślij odpowiedź