Logi, zabezpieczenie komputera, danych. Programy antywirusowe antyspyware, firewall itp.

Regulamin forum

1. Każdy temat powinien odzwierciedlać treść wątku.
2. W przypadku wklejania logów; należy je wykonać od razu przynajmniej z dwóch narzędzi: FRST oraz z GMER
3. Wszelkie logi proszę publikować na przeznaczonych do tego stronach a w poście wklejać tylko link.
4. Nie wskazane jest skracanie logów, należy wkleić cały - od początku, do końca.
5. Nie wskazane jest podczepianie się do tematów innych użytkowników - proszę założyć nowy temat w dziale Bezpieczeństwo, ułatwi to pomoc sprawdzającemu.
6. Osoby nie posiadające odpowiedniej wiedzy, nie powinny sprawdzać logów, ponieważ grozi to poważnym uszkodzeniem systemu lub aplikacji zainstalowanych na komputerze.
7. Należy dokładnie opisać problem, występujące objawy oraz wszelkie podjęte działania.
8. Każdy skrypt jest unikatowy, napisany dla każdego przypadku z osobna, więc nie może być stosowany przez innych.
9. W przypadku zamieszczenia zrzutu ekranu (screenshot'a) proszę korzystać z zewnętrznego serwisu oferującego hosting zdjęć.
Wyślij odpowiedź

Prośba o sprawdzenie LOGa

28 Gru 2008, 23:25

Witam, bardzo proszę o sprawdzenie loga
LINK:
http://www.wklej.eu/index.php?id=9c2c1e407b

Z góry dziękuję :)

Than

Re: Prośba o sprawdzenie LOGa

29 Gru 2008, 01:01

Wylecz pendriva lub kartę pamięci
Perlovga Removal Tool
Flash Disinfector
lub format

Pobierz ComboFix, ale nie uruchamiaj
Zaznacz, wklej do notatnika, i zapisz plik jako CFScript.txt najlepiej aby ikonka tego pliku znajdowała się obok ikonki ComboFix.exe
Kod:
File::
c:\windows\system32\kav320.dll
c:\windows\system32\[u]0[/u]596543736.sys
C:\e8kj.exe
D:\OEMBranding.exe
F:\e8kj.exe
Registry::
[HKEY_CURRENT_USER\software\microsoft\windows\currentversion\explorer\mountpoints2\{18591042-0b79-11db-a0d7-806d6172696f}]
[HKEY_CURRENT_USER\software\microsoft\windows\currentversion\explorer\mountpoints2\{73da6407-d348-11dd-9f1e-001636741be5}]

Na czas skanowania proszę wyłączyć wszelkie zapory i antyvirusy
Przeciągnij i upuść plik CFScript.txt na ikonkę ComboFix.exe powinno rozpocząć się usuwanie po tym daj log na forum
Image <-- jak na obrazku

Loga wklejasz na WKLEJ lub WKLEJ a w poście daj linka

Re: Prośba o sprawdzenie LOGa

29 Gru 2008, 02:18

Dzięki :)
Zrobiłem wszystko wg instrukcji, oto link:
http://www.wklejto.pl/20629

Re: Prośba o sprawdzenie LOGa

30 Gru 2008, 14:13

otwórz notatnik i wklej
Windows Registry Editor Version 5.00

[-HKEY_CURRENT_USER\software\microsoft\windows\currentversion\explorer\mountpoints2]


Z menu Notatnika -> Plik -> Zapisz jako -> Zmień rozszerzenie z .txt na wszystkie pliki -> zapisz pod nazwą Fix.reg

Uruchom ten plik, uruchom ponownie komputer

usuń ręcznie folder C: \Qoobox , usuń instalkę Combofix z dysku.

Przeczyść system Ccleanerem

Wykonaj optymalizację autostartu

Wyłącz i włącz przywracanie systemu na wszystkich dyskach. Instrukcja

Przeskanuj obszar mojego komputera http://www.kaspersky.pl/virusscanner.html (uruchom przez IE) Daj raport z niego na forum

lub

Dr.WEB CureIt!
Wyślij odpowiedź