Logi, zabezpieczenie komputera, danych. Programy antywirusowe antyspyware, firewall itp.

Regulamin forum

1. Każdy temat powinien odzwierciedlać treść wątku.
2. W przypadku wklejania logów; należy je wykonać od razu przynajmniej z dwóch narzędzi: FRST oraz z GMER
3. Wszelkie logi proszę publikować na przeznaczonych do tego stronach a w poście wklejać tylko link.
4. Nie wskazane jest skracanie logów, należy wkleić cały - od początku, do końca.
5. Nie wskazane jest podczepianie się do tematów innych użytkowników - proszę założyć nowy temat w dziale Bezpieczeństwo, ułatwi to pomoc sprawdzającemu.
6. Osoby nie posiadające odpowiedniej wiedzy, nie powinny sprawdzać logów, ponieważ grozi to poważnym uszkodzeniem systemu lub aplikacji zainstalowanych na komputerze.
7. Należy dokładnie opisać problem, występujące objawy oraz wszelkie podjęte działania.
8. Każdy skrypt jest unikatowy, napisany dla każdego przypadku z osobna, więc nie może być stosowany przez innych.
9. W przypadku zamieszczenia zrzutu ekranu (screenshot'a) proszę korzystać z zewnętrznego serwisu oferującego hosting zdjęć.
Wyślij odpowiedź

Prośba o sprawdzenie logów - laptop zamula

10 Gru 2011, 16:57

Witam, tak to znów ja. :) Tym razem mój laptop zaczął się dziwnie zachowywać. Na każde otwarcie programu, czy wczytanie strony trzea czekać całe wieki. Ostatnio nawet kosz przestał odpowiadać. Bardzo proszę o sprawdzenie logów.
OTL - http://wklej.eu/index.php?id=ef60acf529
Extras - http://www.wklej.eu/index.php?id=cc1ad0cb9c
GMER - http://www.wklej.eu/index.php?id=0a927e79b9
Z góry dziękuję :)

Re: Prośba o sprawdzenie logów - laptop zamula

10 Gru 2011, 18:25

Odinstaluj -> HiJackThis i Ask Toolbar.

Następnie uruchom OTL -> w oknie Własne opcje skanowania/skrypt wklej:

:OTL

O2 - BHO: (RealPlayer Download and Record Plugin for Internet Explorer) - {3049C3E9-B461-4BC5-8870-4C09146192CA} - C:\Documents and Settings\All Users\Dane aplikacji\Real\RealPlayer\BrowserRecordPlugin\IE\rpbrowserrecordplugin.dll File not found
O3 - HKCU\..\Toolbar\WebBrowser: (no name) - {D4027C7F-154A-4066-A1AD-4243D8127440} - No CLSID value found.

:Files
C:\Program Files\Trend Micro
C:\Documents and Settings\Ewelina Oses\Pulpit\gmer.exe

:Commands
[clearallrestorepoints]
[emptytemp]


Klikasz Wykonaj skrypt. Dajesz log z usuwania. Następnie podajesz nowe logi z OTL, wykonane dokładnie wedle instrukcji -> viewtopic.php?f=22&t=13967#p107754.

Re: Prośba o sprawdzenie logów - laptop zamula

11 Gru 2011, 19:13

Przepraszam za późną odpowiedź, ale dopiero teraz przywiozłem laptopa do siebie od narzeczonej :) Sorka za nieprawidłowe logi, były robione na szybko. Teraz są już poprawne.
Log z usuwania - http://www.wklej.eu/index.php?id=aa087d7a09
OTL - http://www.wklej.eu/index.php?id=b3ef5d2e4b
Extras - http://wklej.eu/index.php?id=cbdaef6384
Hijack i Ask odinstalowane pomyślnie. Nie wiem, czy to przydatna informacja, ale po uninstallu Ask'a wyskoczyło okno:
KMPlayer Toolbar
Error 1905.Module C:\Program
Files\GenericAskToolbar.dll failed to
unregister. HRESULT -2147220472. Contact your
support personnel.

Re: Prośba o sprawdzenie logów - laptop zamula

11 Gru 2011, 19:42

Uruchom OTL -> w oknie Własne opcje skanowania/skrypt wklej:

:OTL

:Files
C:\WINDOWS\System32\EFFF6B
C:\WINDOWS\System32\3454F8
C:\WINDOWS\System32\1D22B9
C:\WINDOWS\System32\91AB29
C:\WINDOWS\System32\84C7AA
C:\WINDOWS\System32\7BB941
C:\WINDOWS\System32\40C36D
C:\WINDOWS\System32\3F7456
C:\WINDOWS\System32\FDB39A
C:\WINDOWS\System32\28EFA7
C:\WINDOWS\System32\0AC85A
C:\WINDOWS\System32\9BAE1B
C:\WINDOWS\System32\BE0904
C:\WINDOWS\System32\72E9C7
C:\WINDOWS\System32\230830
C:\WINDOWS\System32\082EA0
C:\WINDOWS\System32\A94916
C:\WINDOWS\System32\76BDF1
C:\WINDOWS\System32\13A9AE
C:\WINDOWS\System32\D41EA1
C:\WINDOWS\System32\77FE42
C:\WINDOWS\System32\6678C4
C:\WINDOWS\System32\61CA33
C:\WINDOWS\System32\74422C

:Commands
[clearallrestorepoints]
[emptytemp]


Klikasz Wykonaj skrypt. Dajesz log z usuwania. Następnie podajesz nowe logi z OTL.

Re: Prośba o sprawdzenie logów - laptop zamula

11 Gru 2011, 21:20

Log z usuwania - http://wklej.eu/index.php?id=156f80b2fc
OTL - http://www.wklej.eu/index.php?id=34ea94605a
Extras - http://www.wklej.eu/index.php?id=5fd0daea12

Re: Prośba o sprawdzenie logów - laptop zamula

11 Gru 2011, 21:29

W OTL -> Sprzątanie.

Zaktualizuj IE do najnowszej wersji (nawet, jeśli Go nie używasz) -> http://www.instalki.pl/programy/downloa ... _8_XP.html.
Przeczyść dysk i rejestr CCleaner`em -> https://www.instalki.pl/download/programy/windows/narzedzia/narzedzia-systemowe/ccleaner/.
Wykonaj pełne skanowanie Malwarebytes`em Anti-Malware -> https://www.instalki.pl/download/programy/windows/bezpieczenstwo/antyspyware/malwarebytes/, jeśli coś znajdzie usuń i daj raport.
Odinstaluj starą wersję Java`y -> Java(TM) 6 Update 29 i zainstaluj najnowszą -> http://www.instalki.pl/programy/downloa ... %29_6.html.
Odinstaluj starą wersję paczki kodeków K-Lite Mega Codec Pack 7.9.0. Zainstaluj najnowszą wersję K-Lite Codec Pack -> https://www.instalki.pl/download/programy/windows/multimedia/kodeki/k-lite-codec-pack-full/.

Po wykonaniu wszystkich kroków napisz, jak wygląda sytuacja.
Wyślij odpowiedź