Logi, zabezpieczenie komputera, danych. Programy antywirusowe antyspyware, firewall itp.

Regulamin forum

1. Każdy temat powinien odzwierciedlać treść wątku.
2. W przypadku wklejania logów; należy je wykonać od razu przynajmniej z dwóch narzędzi: FRST oraz z GMER
3. Wszelkie logi proszę publikować na przeznaczonych do tego stronach a w poście wklejać tylko link.
4. Nie wskazane jest skracanie logów, należy wkleić cały - od początku, do końca.
5. Nie wskazane jest podczepianie się do tematów innych użytkowników - proszę założyć nowy temat w dziale Bezpieczeństwo, ułatwi to pomoc sprawdzającemu.
6. Osoby nie posiadające odpowiedniej wiedzy, nie powinny sprawdzać logów, ponieważ grozi to poważnym uszkodzeniem systemu lub aplikacji zainstalowanych na komputerze.
7. Należy dokładnie opisać problem, występujące objawy oraz wszelkie podjęte działania.
8. Każdy skrypt jest unikatowy, napisany dla każdego przypadku z osobna, więc nie może być stosowany przez innych.
9. W przypadku zamieszczenia zrzutu ekranu (screenshot'a) proszę korzystać z zewnętrznego serwisu oferującego hosting zdjęć.
Wyślij odpowiedź

Prosba o sprawdzenie logów

06 Mar 2018, 16:26

Kod:
http://www.wklej.org/id/3379629/

Kod:
http://www.wklej.org/id/3379631/

Re: Prosba o sprawdzenie logów

06 Mar 2018, 22:00

Uruchom FRST. NA klawiaturze naciśnij jednocześnie CTRL+Y.Otworzy się Notatnik - wklej do niego:
Kod:
Task: {3D0F4E03-CD02-4B8C-A7CE-B419FC9D9C35} - System32\Tasks\pawelDentsBravedV2 => rundll32.exe SongwriterPurposelessly.dll,main 7 1 <==== ATTENTION
ShortcutTarget: BackupRemind.lnk -> C:\Program Files (x86)\Wondershare\Dr.Fone for Android\BackupRemind.exe (No File)
Startup: C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Startup\rvlkl.lnk [2016-09-21]
ShortcutTarget: rvlkl.lnk -> C:\ProgramData\rvlkl\rvlkl.exe (No File)
GroupPolicy\User: Restriction <==== ATTENTION
ShortcutWithArgument: C:\Users\pawel\Desktop\WarThunder.lnk -> C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe (Microsoft Corporation) -> hxxp://go.playmmogames.com/aff_c?offer_id=698&aff_id=1034&source=1&click_id=fd9ee01d44a807fcd374a7b0ea5522419f684747
ShortcutWithArgument: C:\Users\pawel\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\WarThunder\WarThunder.lnk -> C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe (Microsoft Corporation) -> hxxp://go.playmmogames.com/aff_c?offer_id=698&aff_id=1034&source=1&click_id=fd9ee01d44a807fcd374a7b0ea5522419f684747
ShortcutWithArgument: C:\Users\pawel\AppData\Roaming\Microsoft\Internet Explorer\Quick Launch\WarThunder.lnk -> C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe (Microsoft Corporation) -> hxxp://go.playmmogames.com/aff_c?offer_id=698&aff_id=1034&source=1&click_id=fd9ee01d44a807fcd374a7b0ea5522419f684747
C:\Users\pawel\Desktop\Настройки FIFA 14.lnk
Task: {0D8A891D-890C-4808-84D8-2F436AB14653} - \Microsoft\Windows\Application Experience\AitAgent -> No File <==== ATTENTION
Task: {1274336E-AB06-46B6-A48C-0671C5557CC6} - \Microsoft\Windows\TaskScheduler\Maintenance Configurator -> No File <==== ATTENTION
Task: {1687544D-7247-4F5A-965A-A6E920E55278} - \Microsoft\Windows\TaskScheduler\Manual Maintenance -> No File <==== ATTENTION
Task: {6F02587F-8A2B-4552-97F6-DEEF229E335B} - \Microsoft\Windows\TaskScheduler\Idle Maintenance -> No File <==== ATTENTION
Task: {B7992938-01F1-4F40-A0EC-0D23D2F0F152} - \Microsoft\Windows\TaskScheduler\Regular Maintenance -> No File <==== ATTENTION
Task: {CFD7C21A-808B-487B-A6EC-8A10E44E8360} - \Microsoft\Windows\SettingSync\BackupTask -> No File <==== ATTENTION
Task: {F37618EC-C6B9-42C7-AE40-1B9D56246299} - System32\Tasks\Microsoft\Windows\RVLKL\RVLKL => C:\ProgramData\rvlkl\rvlkl.exe <==== ATTENTION
S3 AndNetDiag; \SystemRoot\system32\DRIVERS\lgandnetdiag64.sys [X]
S3 ANDNetModem; \SystemRoot\system32\DRIVERS\lgandnetmodem64.sys [X]
S3 pccsmcfd; \SystemRoot\system32\DRIVERS\pccsmcfdx64.sys [X]
S3 WinRing0_1_2_0; \??\C:\Users\pawel\AppData\Local\Temp\tmp8C8D.tmp [X] <==== ATTENTION
RemoveDirectory: C:\Program Files (x86)\FKPNT Manager
RemoveDirectory: C:\ProgramData\rvlkl
S2 WsDrvInst; C:\Program Files (x86)\Wondershare\Dr.Fone for Android\DriverInstall.exe [X]
HKU\S-1-5-21-665606059-4175248711-732120037-1001\...\Run: [service.exe] => C:\Program Files (x86)\FKPNT Manager\service.exe [1035776 2017-06-18] ()
HOSTS:
Powershell: wevtutil el | Foreach-Object {wevtutil cl "$_"}
EmptyTemp:

Na klawiaturze naciśnij jednocześnie CTRL+S. W FRST kliknij na Fix (NAPRAW).
Wyślij odpowiedź