Logi, zabezpieczenie komputera, danych. Programy antywirusowe antyspyware, firewall itp.
Regulamin forum
1. Każdy temat powinien odzwierciedlać treść wątku.
2. W przypadku wklejania logów; należy je wykonać od razu przynajmniej z dwóch narzędzi:
FRST oraz z
GMER3. Wszelkie logi proszę publikować na przeznaczonych do tego stronach a w poście wklejać tylko link.
4. Nie wskazane jest skracanie logów, należy wkleić cały - od początku, do końca.
5. Nie wskazane jest podczepianie się do tematów innych użytkowników - proszę założyć nowy temat w dziale
Bezpieczeństwo, ułatwi to pomoc sprawdzającemu.
6. Osoby nie posiadające odpowiedniej wiedzy, nie powinny sprawdzać logów, ponieważ grozi to poważnym uszkodzeniem systemu lub aplikacji zainstalowanych na komputerze.
7. Należy dokładnie opisać problem, występujące objawy oraz wszelkie podjęte działania.
8. Każdy skrypt jest unikatowy, napisany dla każdego przypadku z osobna, więc nie może być stosowany przez innych.
9. W przypadku zamieszczenia zrzutu ekranu (screenshot'a) proszę korzystać z zewnętrznego serwisu oferującego hosting zdjęć.
16 Paź 2018, 17:51
FRST
https://pastebin.com/i8gXssNtAddition
https://pastebin.com/arvsfzn3Shortcut
https://pastebin.com/sevwTTxcMój problem polega na tym, że nie mogę uruchomić np. services.msc czy Task Scheduler-a, ponieważ wyświetla się poniższy błąd:
rundll
Wystąpił problem podczas uruchomienia pliku
c:\Users\roppol\AppData\Local\Temp\GYucROQ.dll
Pliku już oczywiście tam nie ma, aczkolwiek nie do końca jestem w stanie znaleźć jego rozwiązania.
Podjęte działania - pełny skan komputera ESET Nod32 Antyvirus oraz Malwarebytes AntiMalware.
16 Paź 2018, 19:29
Witam
Otwórz notatnik w systemie i wklej do niego:
- Kod:
HKLM Group Policy restriction on software: %systemroot%\system32\mrt.exe <==== UWAGA
SearchScopes: HKU\S-1-5-21-3227741348-372420399-3852643891-1001 -> DefaultScope {D5A07F22-AFE5-4912-A4FC-F020C25B84A2} URL =
SearchScopes: HKU\S-1-5-21-3227741348-372420399-3852643891-1001 -> {D5A07F22-AFE5-4912-A4FC-F020C25B84A2} URL =
CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-3227741348-372420399-3852643891-1001_Classes\CLSID\{cece6816-6107-4dc7-bdbc-20cd5ae1ffed}\localserver32 -> C:\ProgramData\Lenovo\ImController\Plugins\LenovoAppPromotionPlugin\x64\DesktopToastsHelper.exe => Brak pliku
ShellIconOverlayIdentifiers: [00asw] -> {472083B0-C522-11CF-8763-00608CC02F24} => -> Brak pliku
ShellIconOverlayIdentifiers: [00avast] -> {472083B0-C522-11CF-8763-00608CC02F24} => -> Brak pliku
ContextMenuHandlers5: [igfxcui] -> {3AB1675A-CCFF-11D2-8B20-00A0C93CB1F4} => -> Brak pliku
EmptyTemp:
Zapisz notatnik jako "fixlist',umieść obok "FRST",uruchom "FRST" a w nim opcje "Fix".Po czyszczeniu i restarcie kompa otrzymasz raport z czyszczenia "fixlog",pokaż go na forum. Następnie pobierz "AdwCleaner",przeskanuj nim system i pokaż raport ze skanowania..poniżej masz opis "AdwCleaner":
https://sites.google.com/site/twierdzac ... a-programu
17 Paź 2018, 16:22
Dzięki za odpowiedź.
Poniżej przesyłam kolejne logi:
Fixlog
https://pastebin.com/SCMscANiAdwCleaner
https://pastebin.com/iKgTwmRZProblem niestety dalej występuje. Nie da się otworzyć nawet zarządzania komputerem.
17 Paź 2018, 18:40
Wspomniany błąd może być następstwem infekcji, lub jest po prostu wynikiem uszkodzenia bibliotek systemu w wyniku innych działań. Na razie posprzatajmy system, przeskanuje jeszcze go programem "Malwaresbytes". Pokaż log ze skanowania. Co do naprawy bibliotek systemu to uruchomić trzeba w Wierszu Poleceń opcji:
sfc /scannow
Potwierdzić "Enter" i czekać na koniec naprawy.
https://www.instalki.pl/programy/downlo ... lware.html
17 Paź 2018, 22:25
Wynik z sfc:
- Kod:
C:\WINDOWS\system32>sfc /scannow
Beginning system scan. This process will take some time.
Beginning verification phase of system scan.
Verification 100% complete.
Windows Resource Protection did not find any integrity violations.
C:\WINDOWS\system32>
Rezultat ze skanu Malwarebytes:
https://pastebin.com/ZqhGw9Qk
18 Paź 2018, 01:22
Oba skanowania nie wykrył żadnych problemów, system masz czysty, biblioteki masz OK. Rozumiem że problem występuje nadal? Zobacz jak jest podczas czystego rozruchu Windows, a ja pomyślę jeszcze co z tym można zrobić... Poniżej masz jak uruchomić czysty rozruch systemu.
https://support.microsoft.com/pl-pl/hel ... in-windows
18 Paź 2018, 12:43
Tak, system był już czysty.
Zacząłem szukać i znalazłem narzędzie o nazwie Windows 10 Manager.
Korzystając z Repair Center i opcji Fix dla System Components udało mi się rozwiązać problem.

Dzięki wielkie za pomoc!
18 Paź 2018, 12:58
Ok, w takim razie co jeszcze mogę dla ciebie, robić? Masz jeszcze jakieś problemy? W takim razie posprzątajmy jeszcze też narzędzia. Usuń FRST i kwarantannę jego:
- Kod:
C://FRST
Uruchom AdwCleaner i w nim opcja "Odinstaluj", usunie to ten program wraz z jego kwarantanną. Jeśli chodzi o "MBAM" to zalecam zostawić i używać go co jakiś czas jako wsparcie Avast.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.