Logi, zabezpieczenie komputera, danych. Programy antywirusowe antyspyware, firewall itp.

Regulamin forum

1. Każdy temat powinien odzwierciedlać treść wątku.
2. W przypadku wklejania logów; należy je wykonać od razu przynajmniej z dwóch narzędzi: FRST oraz z GMER
3. Wszelkie logi proszę publikować na przeznaczonych do tego stronach a w poście wklejać tylko link.
4. Nie wskazane jest skracanie logów, należy wkleić cały - od początku, do końca.
5. Nie wskazane jest podczepianie się do tematów innych użytkowników - proszę założyć nowy temat w dziale Bezpieczeństwo, ułatwi to pomoc sprawdzającemu.
6. Osoby nie posiadające odpowiedniej wiedzy, nie powinny sprawdzać logów, ponieważ grozi to poważnym uszkodzeniem systemu lub aplikacji zainstalowanych na komputerze.
7. Należy dokładnie opisać problem, występujące objawy oraz wszelkie podjęte działania.
8. Każdy skrypt jest unikatowy, napisany dla każdego przypadku z osobna, więc nie może być stosowany przez innych.
9. W przypadku zamieszczenia zrzutu ekranu (screenshot'a) proszę korzystać z zewnętrznego serwisu oferującego hosting zdjęć.
Wyślij odpowiedź

Prośba o sprawdzenie logów

11 Gru 2020, 15:42

Witam, proszę o sprawdzenie logów:
FRST - https://pastebin.pl/view/794bc30c
ADDITION - https://pastebin.pl/view/8adda6c5
SHORTCUT - https://pastebin.pl/view/df1b8596

Komputer zachowuje się bardzo dziwnie, windows defender wyłączony całkowicie, windows update w ogóle nie działa
co jakiś czas wyskakuje okno Microsoft rodzinna czy coś w tym stylu i od razu się zamyka
nie mogę odtworzyć dwuklikiem zdjęć, filmów ani piosenek czy ewidentnie jest coś nie tak.
Bardzo proszę o pomoc i z góry dziękuję.

Re: Prośba o sprawdzenie logów

11 Gru 2020, 15:59

Cześć,
logi sprawdzę wieczorem. Nie mniej pokaż mi jeszcze screen z darmowego programu CrystalDiskInfo, ocenimy stan dysku twardego.

Re: Prośba o sprawdzenie logów

11 Gru 2020, 16:48

https://ifotos.pl/z/qqwwxwq
Czekam

Re: Prośba o sprawdzenie logów

11 Gru 2020, 17:40

Nie o to mi chodziło, nie o benchmark dysku, chodziło mi o analiz| jego danych S.M.A.R.T. Także do tego inny program, jeszcze raz napiszę CrystalDiskInfo a nie CrystalDiskMark.

Re: Prośba o sprawdzenie logów

11 Gru 2020, 18:27

https://ifotos.pl/z/qqwwnhh
Proszę

Re: Prośba o sprawdzenie logów

11 Gru 2020, 19:52

Dysk masz sprawny, nic się z nim złego nie dzieje. Ok, teraz logi...
Uruchom "FRST". NA klawiaturze naciśnij jednocześnie "CTRL+Y" .Otworzy się Notatnik, wklej do niego:

Kod:
HKLM\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Windows Defender: Ograniczenia <==== UWAGA
ShortcutTarget: Host Services x64.lnk -> C:\Program Files\qemu\Host Services x64.exe (Brak pliku)
Startup: C:\Users\lenovo\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Startup\Client.vbs [2017-10-28] (Odmowa dostępu)
GroupPolicy: Ograniczenia ? <==== UWAGA
Policies: C:\ProgramData\NTUSER.pol: Ograniczenia <==== UWAGA
HKLM\SOFTWARE\Policies\Mozilla\Firefox: Ograniczenia <==== UWAGA
HKLM\SOFTWARE\Policies\Google: Ograniczenia <==== UWAGA
Task: {BD92ED42-42DF-43AC-BE80-FD4B7B691A76} - System32\Tasks\Microsoft\Windows\Windows Error Reporting\SystemInfo => C:\Users\elajj\AppData\Roaming\\systemdiag\\sysinfo.exe <==== UWAGA
S2 wuauserv; C:\WINDOWS\system32\svchost.exe [53744 2019-03-19] (Microsoft Windows Publisher -> Microsoft Corporation) <==== UWAGA (Brak ServiceDLL)
S2 wuauserv; C:\WINDOWS\SysWOW64\svchost.exe [45448 2019-03-19] (Microsoft Windows Publisher -> Microsoft Corporation) <==== UWAGA (Brak ServiceDLL)
U4 ekrn; Brak ImagePath
S3 EspoDriver; \??\C:\WINDOWS\system32\drivers\EspoDriver.sys [X]
S1 SMIDriverGen; \SystemRoot\system32\DRIVERS\smi.sys [X]
S3 VBAudioVACMME; \SystemRoot\System32\drivers\vbaudio_cable64_win7.sys [X]
ShellIconOverlayIdentifiers: [00asw] -> {472083B0-C522-11CF-8763-00608CC02F24} =>  -> Brak pliku
ContextMenuHandlers5: [igfxcui] -> {3AB1675A-CCFF-11D2-8B20-00A0C93CB1F4} =>  -> Brak pliku
AlternateDataStreams: C:\Users\lenovo\Ustawienia lokalne:KrGUVDMQPNwp4lgwIIO1 [2426]
AlternateDataStreams: C:\Users\lenovo\AppData\Local:KrGUVDMQPNwp4lgwIIO1 [2426]
AlternateDataStreams: C:\Users\lenovo\AppData\Local\Dane aplikacji:KrGUVDMQPNwp4lgwIIO1 [2426]
HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = hxxps://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141
C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Voxengo\Voxengo SPAN\Voxengo Primary User Guide en.lnk
C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Voxengo\Voxengo SPAN\Voxengo SPAN License Agreement.lnk
C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Voxengo\Voxengo SPAN\Voxengo SPAN User Guide en.lnk
C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Voxengo\Voxengo SPAN\What's New.lnk
C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Voxengo\Voxengo OldSkoolVerb\Voxengo OldSkoolVerb License Agreement.lnk
C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Voxengo\Voxengo OldSkoolVerb\Voxengo OldSkoolVerb User Guide en.lnk
C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Voxengo\Voxengo OldSkoolVerb\Voxengo Primary User Guide en.lnk
C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Voxengo\Voxengo OldSkoolVerb\What's New.lnk
C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Voxengo\Voxengo MSED\Voxengo MSED License Agreement.lnk
C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Voxengo\Voxengo MSED\Voxengo MSED User Guide en.lnk
C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Voxengo\Voxengo MSED\Voxengo Primary User Guide en.lnk
C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Voxengo\Voxengo MSED\What's New.lnk
C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Voxengo\Voxengo Marvel GEQ\Voxengo Marvel GEQ License Agreement.lnk
C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Voxengo\Voxengo Marvel GEQ\Voxengo Marvel GEQ User Guide en.lnk
C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Voxengo\Voxengo Marvel GEQ\Voxengo Primary User Guide en.lnk
C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Voxengo\Voxengo Marvel GEQ\What's New.lnk
C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Voxengo\Voxengo Marquis Compressor\Voxengo Marquis Compressor License Agreement.lnk
C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Voxengo\Voxengo Marquis Compressor\Voxengo Marquis Compressor User Guide en.lnk
C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Voxengo\Voxengo Marquis Compressor\Voxengo Primary User Guide en.lnk
C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Voxengo\Voxengo Marquis Compressor\What's New.lnk
C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Voxengo\Voxengo CurveEQ\Voxengo CurveEQ License Agreement.lnk
C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Voxengo\Voxengo CurveEQ\Voxengo CurveEQ User Guide en.lnk
C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Voxengo\Voxengo CurveEQ\Voxengo Primary User Guide en.lnk
C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Voxengo\Voxengo CurveEQ\What's New.lnk
C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Steam\Steam.lnk
C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\StartUp\Host Services x64.lnk
C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Microsoft DirectX SDK (June 2010)\Microsoft DirectX SDK ReadMe.lnk
C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\League of Legends\Uninstall League of Legends.lnk
C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Image-Line\FL Studio 12.lnk
C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\HP\HP Photo Creations\HP Photo Creations.lnk
C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\HP\HP Photo Creations\Odinstaluj HP Photo Creations.lnk
C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\FxSound Enhancer\FxSound Enhancer.lnk
C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Faktura Small Business\Faktura Small Business.lnk
C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Faktura Small Business\MySQL Konfigurator - Konfigurator wersji sieciowej.lnk
C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Bloody\Bloody7\Odinstalowuję Bloody7.lnk
C:\Users\Default\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\OneDrive.lnk
C:\Users\Default User\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\OneDrive.lnk
C:\Users\DefaultAppPool\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\OneDrive.lnk
C:\Users\elajj\Desktop\Miłosz\Programy\Audacity.lnk
C:\Users\elajj\Desktop\Miłosz\Programy\BlueStacks Multi-Instance Manager.lnk
C:\Users\elajj\Desktop\Miłosz\Programy\BlueStacks.lnk
C:\Users\elajj\Desktop\Miłosz\Programy\Cloud Backup.lnk
C:\Users\elajj\Desktop\Miłosz\Programy\Epic Games Launcher.lnk
C:\Users\elajj\Desktop\Miłosz\Programy\Google Docs.lnk
C:\Users\elajj\Desktop\Miłosz\Programy\Google Sheets.lnk
C:\Users\elajj\Desktop\Miłosz\Programy\Google Slides.lnk
C:\Users\elajj\Desktop\Miłosz\Programy\Telegram.lnk
C:\Users\elajj\Creative Cloud Files\_Dokumenty w chmurze.lnk
C:\Users\elajj\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\cFosSpeed.lnk
C:\Users\elajj\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\FACEIT Ltd\FACEIT.lnk
C:\Users\elajj\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\ASIO4ALL v2\Uninstall.lnk
C:\Users\lenovo\opera autoupdate\CUserslenovoAppDataLocalProgramsOpera GX\installing\Przeglądarka Opera GX.lnk
C:\Users\lenovo\opera autoupdate\CUserslenovoAppDataLocalProgramsOpera\installing\Przeglądarka Opera.lnk
C:\Users\lenovo\Desktop\Wszystko\HiSuite.lnk
C:\Users\lenovo\Desktop\Wszystko\Przeglądarka Opera.lnk
C:\Users\lenovo\Desktop\Wszystko\Rones 95 — skrót.lnk
C:\Users\lenovo\Desktop\Wszystko\Track01 — skrót.lnk
C:\Users\lenovo\Desktop\Wszystko\Track02 — skrót.lnk
C:\Users\lenovo\Desktop\Wszystko\Track03 — skrót.lnk
C:\Users\lenovo\Desktop\Wszystko\Track04 — skrót.lnk
C:\Users\lenovo\Desktop\Wszystko\Track05 — skrót.lnk
C:\Users\lenovo\Desktop\Wszystko\Track06 — skrót.lnk
C:\Users\lenovo\Desktop\Wszystko\Track07 — skrót.lnk
C:\Users\lenovo\Desktop\Wszystko\Track08 — skrót.lnk
C:\Users\lenovo\Desktop\Wszystko\The PSS zdjecia zespołu\[Originals]\The PSS zdjecia zespołu — skrót.lnk
C:\Users\lenovo\Desktop\Wszystko\Rones 95\Track01 — skrót.lnk
C:\Users\lenovo\Desktop\Wszystko\Rones 95\Track02 — skrót.lnk
C:\Users\lenovo\Desktop\Wszystko\Rones 95\Track03 — skrót.lnk
C:\Users\lenovo\Desktop\Wszystko\Rones 95\Track04 — skrót.lnk
C:\Users\lenovo\Desktop\Wszystko\Rones 95\Track05 — skrót.lnk
C:\Users\lenovo\Desktop\Wszystko\Rones 95\Track06 — skrót.lnk
C:\Users\lenovo\Desktop\Wszystko\Rones 95\Track07 — skrót.lnk
C:\Users\lenovo\Desktop\Wszystko\Rones 95\Track08 — skrót.lnk
C:\Users\lenovo\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\WinRAR\Podręcznik RARa dla konsoli.lnk
C:\Users\lenovo\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\WinRAR\Pomoc WinRARa.lnk
C:\Users\lenovo\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\WinRAR\WinRAR.lnk
C:\Users\lenovo\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Image-Line\FL Studio 12 (64bit).lnk
C:\Users\lenovo\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Image-Line\FL Studio 12.lnk
C:\Users\lenovo\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Flvto Youtube Downloader\Flvto Youtube Downloader.lnk
C:\Users\lenovo\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Discord Inc\Discord.lnk
C:\Users\lenovo\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\ASIO4ALL v2\Uninstall.lnk
EmptyTemp:


Na klawiaturze naciśnij jednocześnie "CTRL+S". W "FRST uruchom opcję na "Fix / Napraw". Po restarcie systemu pokaż otrzymany plik "fixlog.txt", jest on w tym samym miejscu co program "FRST". Dalej pobierz program "AdwCleaner". Przeskanuj nim system i usuń, co znajdzie, pokaż raport z czyszczenia tym programem.
adwcleaner-instrukcja-uzywania-programu-t35101.html

Re: Prośba o sprawdzenie logów

12 Gru 2020, 00:47

https://pastebin.pl/view/f073b077 fixlog
https://pastebin.pl/view/de11a0b9 skan adw

Re: Prośba o sprawdzenie logów

12 Gru 2020, 01:50

W FRST wszystko ok. AdwCleaner nic nie znalazł. Przeskanuj system dla pewności jeszcze darmowym Malwaresbytes o usuń ke#li coś znajdzie. Pokaż log. Na koniec zerób nowe logi z bez Shortcut teraz.
malwarebytes-opis-aplikacji-uzytkowanie-t35099.html
Wyślij odpowiedź