Logi, zabezpieczenie komputera, danych. Programy antywirusowe antyspyware, firewall itp.

Regulamin forum

1. Każdy temat powinien odzwierciedlać treść wątku.
2. W przypadku wklejania logów; należy je wykonać od razu przynajmniej z dwóch narzędzi: FRST oraz z GMER
3. Wszelkie logi proszę publikować na przeznaczonych do tego stronach a w poście wklejać tylko link.
4. Nie wskazane jest skracanie logów, należy wkleić cały - od początku, do końca.
5. Nie wskazane jest podczepianie się do tematów innych użytkowników - proszę założyć nowy temat w dziale Bezpieczeństwo, ułatwi to pomoc sprawdzającemu.
6. Osoby nie posiadające odpowiedniej wiedzy, nie powinny sprawdzać logów, ponieważ grozi to poważnym uszkodzeniem systemu lub aplikacji zainstalowanych na komputerze.
7. Należy dokładnie opisać problem, występujące objawy oraz wszelkie podjęte działania.
8. Każdy skrypt jest unikatowy, napisany dla każdego przypadku z osobna, więc nie może być stosowany przez innych.
9. W przypadku zamieszczenia zrzutu ekranu (screenshot'a) proszę korzystać z zewnętrznego serwisu oferującego hosting zdjęć.
Wyślij odpowiedź

Proszę o sprawdzenie loga - combofix

16 Cze 2009, 19:54

http://wklej.eu/index.php?id=ccedba5bea

Re: proszę o sprawdzenie loga - combofix

16 Cze 2009, 20:02

Pobierz Malwarebytes' Anti-Malware Uruchom pełne skanowanie. Jeżeli coś znajdzie, to usuń. Następnie daj log na forum.

Przeskanuj system programem SDFix i daj raport z niego. Instrukcja :arrow: viewtopic.php?f=22&t=13967

Przeskanuj obszar całego systemu Dr.WEB CureIt!

Po tym daj nowy log z Combofixa.

Re: proszę o sprawdzenie loga - combofix

17 Cze 2009, 17:39

Dziękuję za szybką odpowiedź. Oto wyniki skanowania:

malware bytes' anti-malware - wykrył 6 wirusów i usunął:
http://www.wklej.eu/index.php?id=cd2e661fb9

SDFix:
http://www.wklej.eu/index.php?id=c4a6ed1f75

Dr.Web wykrył 27 wirusów, w tym archiwum Combofixa i SDFixa(?)

ComboFix:
http://www.wklej.eu/index.php?id=346b44ba47

Re: proszę o sprawdzenie loga - combofix

17 Cze 2009, 18:09

te pliki
c:\windows\zaponce53623.dat
c:\windows\zaponce53290.dat
c:\documents and settings\All Users\Dane aplikacji\14985074\14985074.exe
c:\documents and settings\All Users\Dane aplikacji\94995066\94995066.exe

przeskanuj na VIRUSTOTAL lub VIRUSSCAN JOTTI

Dr.Web! usunął te wirusy?

Re: proszę o sprawdzenie loga - combofix

17 Cze 2009, 22:16

Tak, te pliki zostały usunięte. Czy już wszystko jest ok?

Re: proszę o sprawdzenie loga - combofix

17 Cze 2009, 22:21

Pobierz ComboFix, ale nie uruchamiaj
Wklej do notatnika:
Kod:
File::
c:\windows\zaponce53623.dat
c:\windows\zaponce53290.dat
c:\documents and settings\All Users\Dane aplikacji\14985074\14985074.exe
c:\documents and settings\All Users\Dane aplikacji\94995066\94995066.exe

Registry::
[HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run]
"MSMSGS"=-
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run]
"NeroFilterCheck"=-
"Adobe Reader Speed Launcher"=-
"SunJavaUpdateSched"=-
"QuickTime Task"=-
"94995066"=-
"14985074"=-

Driver::
ZDCndis5
CrystalSysInfo

Z menu notatnika wybierz Plik :arrow: Zapisz jako :arrow: CFScript.txt.
Przeciągnij i upuść zapisany plik (CFScript.txt) na ikonę ComboFix.exe.
Rozpocznie się usuwanie, program wygeneruje log, dasz go na forum.
Na czas skanowania Combofixem wyłącz wszystkie antywirusy i firewalle.

Logi dajesz na wklej.org, a w poście podajesz tylko link.

Re: proszę o sprawdzenie loga - combofix

18 Cze 2009, 00:12

http://www.wklej.eu/index.php?id=d39adb6335

Re: proszę o sprawdzenie loga - combofix

18 Cze 2009, 10:56

Użyj narzędzia WWDC. Zmień porty na DISABLE (Wszystkie znaczki mają być na zielono - NetBios może zostać na żółto).


Usuń ręcznie folder C:\Qoobox oraz instalkę Combofixa z dysku.

Przeczyść system i rejestr :arrow: CCleaner

Wykonaj optymalizację autostartu

Wyłącz i włącz przywracanie systemu :arrow: http://support.microsoft.com/kb/310405/pll

Przeskanuj obszar całego systemu Kaspersky Online Scanner Następnie daj raport na forum.
lub użyj
Dr.WEB CureIt!

Re: Proszę o sprawdzenie loga - combofix

18 Cze 2009, 13:38

Wszystkie czynności wykonane pomyślnie. Dr.Web nic nie wykrył. Mam nadzieje, że teraz już wszystko będzie sprawne:)
Dziekuję za wskazówki.
Wyślij odpowiedź