Logi, zabezpieczenie komputera, danych. Programy antywirusowe antyspyware, firewall itp.

Regulamin forum

1. Każdy temat powinien odzwierciedlać treść wątku.
2. W przypadku wklejania logów; należy je wykonać od razu przynajmniej z dwóch narzędzi: FRST oraz z GMER
3. Wszelkie logi proszę publikować na przeznaczonych do tego stronach a w poście wklejać tylko link.
4. Nie wskazane jest skracanie logów, należy wkleić cały - od początku, do końca.
5. Nie wskazane jest podczepianie się do tematów innych użytkowników - proszę założyć nowy temat w dziale Bezpieczeństwo, ułatwi to pomoc sprawdzającemu.
6. Osoby nie posiadające odpowiedniej wiedzy, nie powinny sprawdzać logów, ponieważ grozi to poważnym uszkodzeniem systemu lub aplikacji zainstalowanych na komputerze.
7. Należy dokładnie opisać problem, występujące objawy oraz wszelkie podjęte działania.
8. Każdy skrypt jest unikatowy, napisany dla każdego przypadku z osobna, więc nie może być stosowany przez innych.
9. W przypadku zamieszczenia zrzutu ekranu (screenshot'a) proszę korzystać z zewnętrznego serwisu oferującego hosting zdjęć.
Wyślij odpowiedź

Proszę o sprawdzenie loga (HiJackThis)

22 Gru 2008, 20:21

http://www.wklej.eu/index.php?id=0663b836da


Z góry dziękuję za pomoc :D

Re: Proszę o sprawdzenie loga (HiJackThis)

23 Gru 2008, 04:55

Podaj log z Combofix

Logi dajesz na http://wklej.eu lub na http://wklej.org a w poście dajesz tylko link

Re: Proszę o sprawdzenie loga (HiJackThis)

23 Gru 2008, 16:32

http://wklej.org/id/31053/


Tutaj log z ComboFix

Re: Proszę o sprawdzenie loga (HiJackThis)

23 Gru 2008, 17:16

Log wygląda na czysty

usuń ręcznie folder C: \Qoobox , usuń instalkę Combofix z dysku.

Przeczyść system Ccleanerem

Wykonaj optymalizację autostartu

Wyłącz i włącz przywracanie systemu na wszystkich dyskach. Instrukcja

Przeskanuj obszar mojego komputera http://www.kaspersky.pl/virusscanner.html (uruchom przez IE) Daj raport z niego na forum

lub

Dr.WEB CureIt!
Wyślij odpowiedź