Logi, zabezpieczenie komputera, danych. Programy antywirusowe antyspyware, firewall itp.

Regulamin forum

1. Każdy temat powinien odzwierciedlać treść wątku.
2. W przypadku wklejania logów; należy je wykonać od razu przynajmniej z dwóch narzędzi: FRST oraz z GMER
3. Wszelkie logi proszę publikować na przeznaczonych do tego stronach a w poście wklejać tylko link.
4. Nie wskazane jest skracanie logów, należy wkleić cały - od początku, do końca.
5. Nie wskazane jest podczepianie się do tematów innych użytkowników - proszę założyć nowy temat w dziale Bezpieczeństwo, ułatwi to pomoc sprawdzającemu.
6. Osoby nie posiadające odpowiedniej wiedzy, nie powinny sprawdzać logów, ponieważ grozi to poważnym uszkodzeniem systemu lub aplikacji zainstalowanych na komputerze.
7. Należy dokładnie opisać problem, występujące objawy oraz wszelkie podjęte działania.
8. Każdy skrypt jest unikatowy, napisany dla każdego przypadku z osobna, więc nie może być stosowany przez innych.
9. W przypadku zamieszczenia zrzutu ekranu (screenshot'a) proszę korzystać z zewnętrznego serwisu oferującego hosting zdjęć.
Wyślij odpowiedź

proszę o sprawdzenie loga z Combofixa

19 Cze 2009, 15:55

http://www.wklej.eu/index.php?id=a4116a7ea9

Re: proszę o sprawdzenie loga z Combofixa

19 Cze 2009, 16:21

Pobierz Malwarebytes' Anti-Malware Uruchom pełne skanowanie. Jeżeli coś znajdzie, to usuń. Następnie daj log na forum.

Przeskanuj system programem SDFix i daj raport z niego. Instrukcja :arrow: viewtopic.php?f=22&t=13967

Przeskanuj obszar całego systemu Dr.WEB CureIt!

Po tym daj nowy log z Combofixa.

Re: proszę o sprawdzenie loga z Combofixa

21 Cze 2009, 21:09

Dzięki za pomoc i podaję log z Malwarebytes' Anti-Malware
http://www.wklej.eu/index.php?id=846756ad75
SDFix: Version 1.240 [/b]
http://www.wklej.eu/index.php?id=0e4f939a2d
i ComboFix
http://www.wklej.eu/index.php?id=0b06981516

dr Web znalazł 8 wirusów

Pozdrawiam

Re: proszę o sprawdzenie loga z Combofixa

21 Cze 2009, 23:17

Wklej do notatnika:
Windows Registry Editor Version 5.00

[HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run]
"WMPNSCFG"=-
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run]
"DLA"=-
"CognizanceTS"=-
"Recguard"=-
"Reminder"=-
"Scheduler"=-
"WatchDog"=-
"NeroFilterCheck"=-
"QuickTime Task"=-
"au"=-
"SearchSettings"=-
"SunJavaUpdateSched"=-
[HKEY_LOCAL_MACHINE\software\microsoft\security center\Monitoring\SymantecFirewall]
"DisableMonitoring"=dword:00000000


Z menu notatnika wybierz Plik :arrow: Zapisz jako .
Zmień rozszerzenie z "Dokument tekstowy" na "Wszystkie pliki"
Zapisz plik pod nazwą Fix.reg.
Uruchom ten plik, wprowadź zmianę do rejestru, uruchom ponownie komputer

Użyj narzędzia WWDC. Zmień porty na DISABLE (Wszystkie znaczki mają być na zielono - NetBios może zostać na żółto).

Usuń ręcznie folder C:\Qoobox oraz instalkę Combofixa z dysku.

Przeczyść system i rejestr :arrow: CCleaner

Wykonaj optymalizację autostartu

Wyłącz i włącz przywracanie systemu :arrow: http://support.microsoft.com/kb/310405/pll

Przeskanuj obszar całego systemu Kaspersky Online Scanner Następnie daj raport na forum.
lub użyj
Dr.WEB CureIt!
Wyślij odpowiedź