TA STRONA UŻYWA COOKIE. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Od dnia 25.05.2018 r. na terenie Unii Europejskiej wchodzi w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. Prosimy o zapoznanie się z polityką prywatności oraz regulaminem serwisu  [X]

Problem z wirusem ThinkPoint - logi

Logi, zabezpieczenie komputera, danych. Programy antywirusowe antyspyware, firewall itp.
Regulamin forum
1. Każdy temat powinien odzwierciedlać treść wątku.
2. W przypadku wklejania logów; należy je wykonać od razu przynajmniej z dwóch narzędzi: FRST oraz z GMER
3. Wszelkie logi proszę publikować na przeznaczonych do tego stronach a w poście wklejać tylko link.
4. Nie wskazane jest skracanie logów, należy wkleić cały - od początku, do końca.
5. Nie wskazane jest podczepianie się do tematów innych użytkowników - proszę założyć nowy temat w dziale Bezpieczeństwo, ułatwi to pomoc sprawdzającemu.
6. Osoby nie posiadające odpowiedniej wiedzy, nie powinny sprawdzać logów, ponieważ grozi to poważnym uszkodzeniem systemu lub aplikacji zainstalowanych na komputerze.
7. Należy dokładnie opisać problem, występujące objawy oraz wszelkie podjęte działania.
8. Każdy skrypt jest unikatowy, napisany dla każdego przypadku z osobna, więc nie może być stosowany przez innych.
9. W przypadku zamieszczenia zrzutu ekranu (screenshot'a) proszę korzystać z zewnętrznego serwisu oferującego hosting zdjęć.

Problem z wirusem ThinkPoint - logi

Postprzez mieczyk100 » 02 Gru 2010, 22:39

PostUA: Opera/9.80 (Windows NT 5.1; U; pl) Presto/2.2.15 Version/10.00


Witam!!
Miałem problem z wirusem ThinkPoint. Ostatecznie udało mi się go usunąć programem RemoveFakeAntivirus. Nie wiem tylko czy nie ma po nim jakich pozostałości, dlatego podaję loga do sprawdzenia. Z góry dzięki za pomoc.

http://wklej.org/id/430298/
mieczyk100
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 3
Dołączenie: 02 Gru 2010, 22:35

Re: proszę o sprawdzenie loga z OTL

Postprzez mateo8898 » 02 Gru 2010, 22:53

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.12) Gecko/20101026 Firefox/3.6.12


Temat przenoszę do Bezpieczeństwa.

Uruchom OTL -> w oknie Własne opcje skanowania/skrypt wklej:
:OTL
DRV - File not found [Kernel | On_Demand | Stopped] -- C:\WINDOWS\System32\PCAMPR5.SYS -- (PCAMPR5)
DRV - File not found [Kernel | On_Demand | Stopped] -- F:\I386\AsProcOb.sys -- (ASUSProcObsrv)
O2 - BHO: (Babylon IE plugin) - {9CFACCB6-2F3F-4177-94EA-0D2B72D384C1} - C:\Program Files\Babylon\Babylon-Pro\Utils\BabylonIEPI.dll File not found
O9 - Extra Button: Translate this web page with Babylon - {F72841F0-4EF1-4df5-BCE5-B3AC8ACF5478} - C:\Program Files\Babylon\Babylon-Pro\Utils\BabylonIEPI.dll File not found
O9 - Extra 'Tools' menuitem : Translate this web page with Babylon - {F72841F0-4EF1-4df5-BCE5-B3AC8ACF5478} - C:\Program Files\Babylon\Babylon-Pro\Utils\BabylonIEPI.dll File not found

:Files
C:\Documents and Settings\Magda\Dane aplikacji\agtyjkj.bat

:Reg
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run]
"IndexSearch"=-
"PaperPort PTD"=-
"PPort11reminder"=-
"SSBkgdUpdate"=-
"WinampAgent"=-
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Winlogon]
"Shell"="explorer.exe"
[HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Winlogon]
"Shell"=-

:Commands
[clearallrestorepoints]
[emptytemp]

Klikasz Wykonaj skrypt. Dajesz log z usuwania + nowe logi z OTL (tylko tym razem ustaw OTL wg. tej instrukcji -> viewtopic.php?f=22&t=13967#p107754 i podaj obydwa logi).
Awatar użytkownika
mateo8898
Moderator
Moderator
 
Posty: 15377
Dołączenie: 15 Maj 2009, 14:55
Pochwały: 966

Re: proszę o sprawdzenie loga z OTL

Postprzez mieczyk100 » 02 Gru 2010, 23:49

PostUA: Opera/9.80 (Windows NT 5.1; U; pl) Presto/2.2.15 Version/10.00


mieczyk100
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 3
Dołączenie: 02 Gru 2010, 22:35

Re: Problem z wirusem ThinkPoint - logi

Postprzez mateo8898 » 03 Gru 2010, 15:20

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.12) Gecko/20101026 Firefox/3.6.12


Ok, więcej nic nie widać.

W OTL kliknij Sprzątanie

Przeczyść dysk oraz rejestr CCleaner

Wykonaj pełne skanowanie Malwarebytes' Anti-Malware - jeśli coś znajdzie usuń i daj raport

Zaktualizuj IE do najnowszej wersji (nawet jeśli go nie używasz) -> http://www.instalki.pl/programy/downloa ... _8_XP.html

Odinstaluj starą wersję Javy:
Java 2 Runtime Environment, SE v1.4.0_03

i zainstaluj najnowszą -> http://www.instalki.pl/programy/downloa ... %29_6.html
Awatar użytkownika
mateo8898
Moderator
Moderator
 
Posty: 15377
Dołączenie: 15 Maj 2009, 14:55
Pochwały: 966

Re: Problem z wirusem ThinkPoint - logi

Postprzez mieczyk100 » 03 Gru 2010, 22:43

PostUA: Opera/9.80 (Windows NT 5.1; U; pl) Presto/2.2.15 Version/10.00


W takim razie bardzo dziękuję ci za pomoc. Wszystko jest już w porządku. Zamykam temat.
mieczyk100
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 3
Dołączenie: 02 Gru 2010, 22:35


Powróć do Bezpieczeństwo

Kto jest na forum

Zarejestrowani użytkownicy: Brak zarejestrowanych użytkowników