TA STRONA UŻYWA COOKIE. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Od dnia 25.05.2018 r. na terenie Unii Europejskiej wchodzi w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. Prosimy o zapoznanie się z polityką prywatności oraz regulaminem serwisu  [X]

Proszę o sprawdzenie logów. Blue Screen

Logi, zabezpieczenie komputera, danych. Programy antywirusowe antyspyware, firewall itp.
Regulamin forum
1. Każdy temat powinien odzwierciedlać treść wątku.
2. W przypadku wklejania logów; należy je wykonać od razu przynajmniej z dwóch narzędzi: FRST oraz z GMER
3. Wszelkie logi proszę publikować na przeznaczonych do tego stronach a w poście wklejać tylko link.
4. Nie wskazane jest skracanie logów, należy wkleić cały - od początku, do końca.
5. Nie wskazane jest podczepianie się do tematów innych użytkowników - proszę założyć nowy temat w dziale Bezpieczeństwo, ułatwi to pomoc sprawdzającemu.
6. Osoby nie posiadające odpowiedniej wiedzy, nie powinny sprawdzać logów, ponieważ grozi to poważnym uszkodzeniem systemu lub aplikacji zainstalowanych na komputerze.
7. Należy dokładnie opisać problem, występujące objawy oraz wszelkie podjęte działania.
8. Każdy skrypt jest unikatowy, napisany dla każdego przypadku z osobna, więc nie może być stosowany przez innych.
9. W przypadku zamieszczenia zrzutu ekranu (screenshot'a) proszę korzystać z zewnętrznego serwisu oferującego hosting zdjęć.

Proszę o sprawdzenie logów. Blue Screen

Postprzez nowy83 » 05 Maj 2010, 22:53

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.3) Gecko/20100401 Firefox/3.6.3


http://wklej.org/id/328889/
http://wklej.org/id/328891/

a loga z gamera nie moge zrobic bo wyskakuje mi blue screen.
nowy83
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 81
Dołączenie: 11 Mar 2010, 20:02

Re: Proszę o sprawdzenie logów. Blue Screen

Postprzez mateo8898 » 05 Maj 2010, 22:57

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.3) Gecko/20100401 Firefox/3.6.3


a loga z gamera nie moge zrobic bo wyskakuje mi blue screen.

Użyj najpierw Defoggera
Awatar użytkownika
mateo8898
Moderator
Moderator
 
Posty: 15377
Dołączenie: 15 Maj 2009, 14:55
Pochwały: 966

Re: Proszę o sprawdzenie logów. Blue Screen

Postprzez nowy83 » 06 Maj 2010, 08:44

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.3) Gecko/20100401 Firefox/3.6.3


Próbowałem po użyciu defoggera zrobić loga z gmera ale pod sam koniec kiedy już wszystko sprawdzi nagle wyskakuje blue screen i komp sie uruchamia ponownie.
Jest jakiś inny program, który tworzy logi żebyś mógł je sprawdzić? Czy nie wystarczy log z OTL?
nowy83
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 81
Dołączenie: 11 Mar 2010, 20:02

Re: Proszę o sprawdzenie logów. Blue Screen

Postprzez mateo8898 » 06 Maj 2010, 09:06

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.3) Gecko/20100401 Firefox/3.6.3


W takim razie odpuśćmy tego Gmera.
Uruchom OTL -> w oknie Custom Scans/Fixes wklej:
:OTL
IE - HKCU\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://flvdirect.iamwired.net/
FF - prefs.js..browser.search.defaultenginename: "Search"
FF - prefs.js..browser.search.defaulturl: "http://flvdirect.iamwired.net/websearch.php?src=tops&search="
FF - prefs.js..browser.search.selectedEngine: "Search"
FF - prefs.js..keyword.URL: "http://flvdirect.iamwired.net/websearch.php?src=tops&search="
[2010-05-05 14:51:18 | 000,000,266 | ---- | M] () -- C:\Documents and Settings\Dominik\Dane aplikacji\Mozilla\Firefox\Profiles\w7h88gyg.default\searchplugins\Search.xml
O2 - BHO: (everyflv) - {6ec42944-3247-e1a2-02e2-ad8e072cf9b0} - C:\WINDOWS\System32\zLMepitPMA6F_X.dll File not found
O3 - HKCU\..\Toolbar\WebBrowser: (no name) - {32099AAC-C132-4136-9E9A-4E364A424E17} - No CLSID value found.
O4 - HKLM..\Run: [] File not found

:Files
C:\Documents and Settings\All Users\Menu Start\Programy\Autostart\Adobe Acrobat Speed Launcher.lnk

:Reg
[HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run]
"ALLUpdate"=-
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run]
"Acrobat Assistant 7.0"=-
"Alcmtr"=-
"DivXUpdate"=-
"nwiz"=-
"SMSERIAL"=-

:Commands
[emptytemp]

Klikasz Run Fix. Dajesz log z usuwania + nowe logi z OTL
Awatar użytkownika
mateo8898
Moderator
Moderator
 
Posty: 15377
Dołączenie: 15 Maj 2009, 14:55
Pochwały: 966

Re: Proszę o sprawdzenie logów. Blue Screen

Postprzez nowy83 » 06 Maj 2010, 09:47

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.3) Gecko/20100401 Firefox/3.6.3


nowy83
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 81
Dołączenie: 11 Mar 2010, 20:02

Re: Proszę o sprawdzenie logów. Blue Screen

Postprzez mateo8898 » 06 Maj 2010, 09:57

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.3) Gecko/20100401 Firefox/3.6.3


Ok, log czysty.

W OTL kliknij CleanUp

Przeczyść dysk oraz rejestr CCleaner

Wyłącz i włącz przywracanie systemu na wszystkich dyskach -> Instrukcja

Wykonaj pełne skanowanie Malwarebytes' Anti-Malware - jeśli coś znajdzie usuń i daj raport
Awatar użytkownika
mateo8898
Moderator
Moderator
 
Posty: 15377
Dołączenie: 15 Maj 2009, 14:55
Pochwały: 966

Re: Proszę o sprawdzenie logów. Blue Screen

Postprzez nowy83 » 06 Maj 2010, 11:02

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.3) Gecko/20100401 Firefox/3.6.3


nowy83
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 81
Dołączenie: 11 Mar 2010, 20:02

Re: Proszę o sprawdzenie logów. Blue Screen

Postprzez mateo8898 » 06 Maj 2010, 11:26

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.3) Gecko/20100401 Firefox/3.6.3


Strzęp w rejestrze, skoro usunięte to powinno być ok.
Awatar użytkownika
mateo8898
Moderator
Moderator
 
Posty: 15377
Dołączenie: 15 Maj 2009, 14:55
Pochwały: 966

Re: Proszę o sprawdzenie logów. Blue Screen

Postprzez nowy83 » 06 Maj 2010, 11:33

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.3) Gecko/20100401 Firefox/3.6.3


dzięki wielkie za pomoc. Mam jeszcze tylko pytanie skąd biorą się te syfy w logach? Można jakoś temu zapobiec?
nowy83
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 81
Dołączenie: 11 Mar 2010, 20:02

Re: Proszę o sprawdzenie logów. Blue Screen

Postprzez mateo8898 » 06 Maj 2010, 11:37

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.3) Gecko/20100401 Firefox/3.6.3


W sumie to tutaj praktycznie nic bardzo groźnego nie było.
Można jakoś temu zapobiec?

Podstawa: posiadanie antywira, firewalla, regularne aktualizacje systemu i oprogramowania , no i przede wszystkim zdrowy rozsądek, bo bez tego najlepsze zabezpieczenia nie pomogą...
Awatar użytkownika
mateo8898
Moderator
Moderator
 
Posty: 15377
Dołączenie: 15 Maj 2009, 14:55
Pochwały: 966

Re: Proszę o sprawdzenie logów. Blue Screen

Postprzez nowy83 » 06 Maj 2010, 13:51

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.3) Gecko/20100401 Firefox/3.6.3


Rozumiem. Jeszcze raz wielkie dzięki za pomoc już nie pierwszy raz.
nowy83
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 81
Dołączenie: 11 Mar 2010, 20:02


Powróć do Bezpieczeństwo

Kto jest na forum

Zarejestrowani użytkownicy: Bing [Bot]

cron