Logi, zabezpieczenie komputera, danych. Programy antywirusowe antyspyware, firewall itp.

Regulamin forum

1. Każdy temat powinien odzwierciedlać treść wątku.
2. W przypadku wklejania logów; należy je wykonać od razu przynajmniej z dwóch narzędzi: FRST oraz z GMER
3. Wszelkie logi proszę publikować na przeznaczonych do tego stronach a w poście wklejać tylko link.
4. Nie wskazane jest skracanie logów, należy wkleić cały - od początku, do końca.
5. Nie wskazane jest podczepianie się do tematów innych użytkowników - proszę założyć nowy temat w dziale Bezpieczeństwo, ułatwi to pomoc sprawdzającemu.
6. Osoby nie posiadające odpowiedniej wiedzy, nie powinny sprawdzać logów, ponieważ grozi to poważnym uszkodzeniem systemu lub aplikacji zainstalowanych na komputerze.
7. Należy dokładnie opisać problem, występujące objawy oraz wszelkie podjęte działania.
8. Każdy skrypt jest unikatowy, napisany dla każdego przypadku z osobna, więc nie może być stosowany przez innych.
9. W przypadku zamieszczenia zrzutu ekranu (screenshot'a) proszę korzystać z zewnętrznego serwisu oferującego hosting zdjęć.
Wyślij odpowiedź

Proszę o sprawdzenie logów.

14 Sty 2009, 21:56

http://www.wklej.eu/index.php?id=54350f2dbe
http://www.wklej.eu/index.php?id=fb9de40a52
A i powiedzcie mi dlaczego combofix kasuje flashgeta?

Re: Proszę o sprawdzenie logów.

15 Sty 2009, 00:35

Uruchom Hijackthis :arrow: Do a system scan only :arrow: w okienku programu pokaże się log :arrow: zaznacz kratki przy podanych wpisach :arrow: klikasz Fix checked

O2 - BHO: flashget2 urlcatch - {1F364306-AA45-47B5-9F9D-39A8B94E7EF1} - C:\Program Files\FlashGet Network\FlashGet universal\ComDlls\bhoCATCH.dll (file missing)
O2 - BHO: My Global Search Bar BHO - {37B85A21-692B-4205-9CAD-2626E4993404} - (no file)
O9 - Extra button: BitComet - {D18A0B52-D63C-4ed0-AFC6-C1E3DC1AF43A} - res://C:\Program Files\BitComet\tools\BitCometBHO_1.2.8.7.dll/206 (file missing)

pobierz MalwareByte's
:arrow: Klikasz "Skanuj" :arrow: Wybierasz dyski i skanujesz :arrow: jak jakieś będą to Usuń i pokaż raport

Re: Proszę o sprawdzenie logów.

15 Sty 2009, 19:52

log z MalwareByte's
http://wklej.eu/index.php?id=79b78b6e55

Re: Proszę o sprawdzenie logów.

15 Sty 2009, 23:14

usuń ręcznie folder C: \Qoobox oraz instalkę Combofix z dysku.

Pobierz CCleaner
lub
CleanGP
przeskanuj nim i wyczyść rejestr.

Wyłącz I włącz przywracanie systemu na wszystkich dyskach.INSTRUKCJA

przeskanuj komputer Kaspersky
gdy będą wirusy pokaż raport lub Dr.Web Cure It!
Wyślij odpowiedź