Logi, zabezpieczenie komputera, danych. Programy antywirusowe antyspyware, firewall itp.

Regulamin forum

1. Każdy temat powinien odzwierciedlać treść wątku.
2. W przypadku wklejania logów; należy je wykonać od razu przynajmniej z dwóch narzędzi: FRST oraz z GMER
3. Wszelkie logi proszę publikować na przeznaczonych do tego stronach a w poście wklejać tylko link.
4. Nie wskazane jest skracanie logów, należy wkleić cały - od początku, do końca.
5. Nie wskazane jest podczepianie się do tematów innych użytkowników - proszę założyć nowy temat w dziale Bezpieczeństwo, ułatwi to pomoc sprawdzającemu.
6. Osoby nie posiadające odpowiedniej wiedzy, nie powinny sprawdzać logów, ponieważ grozi to poważnym uszkodzeniem systemu lub aplikacji zainstalowanych na komputerze.
7. Należy dokładnie opisać problem, występujące objawy oraz wszelkie podjęte działania.
8. Każdy skrypt jest unikatowy, napisany dla każdego przypadku z osobna, więc nie może być stosowany przez innych.
9. W przypadku zamieszczenia zrzutu ekranu (screenshot'a) proszę korzystać z zewnętrznego serwisu oferującego hosting zdjęć.
Wyślij odpowiedź

Proszę o sprawdzenie logów z ComboFix

29 Cze 2009, 17:28

Proszę o sprawdzenie logów z ComboFix i co mam z nimi dalej zrobić bo nie wiem za bardzo ??
Dodatkowo dorzucam logi z innych programów


http://wklej.eu/index.php?id=541b9ae702 ComboFix

http://wklej.eu/index.php?id=0b893f420d Malwarebytes' Anti-Malware

http://wklej.eu/index.php?id=63efab8d58 SDFix

Re: Proszę o sprawdzenie logów z ComboFix

29 Cze 2009, 18:38

Pobierz ComboFix, ale nie uruchamiaj
Wklej do notatnika:
Kod:
File::
C:\logwmemory.bin
c:\windows\NEXON_EU_DownloaderUpdater.exe

Registry::
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run]
"Domino"=-
"SunJavaUpdateSched"=-
"Adobe Reader Speed Launcher"=-
"SkyTel"=-
[HKEY_USERS\.DEFAULT\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\RunOnce]
"nltide_2"=-

Z menu notatnika wybierz Plik :arrow: Zapisz jako :arrow: CFScript.txt.
Przeciągnij i upuść zapisany plik (CFScript.txt) na ikonę ComboFix.exe.
Rozpocznie się usuwanie, program wygeneruje log, dasz go na forum.
Na czas skanowania Combofixem wyłącz wszystkie antywirusy i firewalle.

Logi dajesz na wklej.org, a w poście podajesz tylko link.

Re: Proszę o sprawdzenie logów z ComboFix

29 Cze 2009, 20:56

link do loga z ComboFix
http://www.wklej.eu/index.php?id=a1dec3e9d4

Re: Proszę o sprawdzenie logów z ComboFix

29 Cze 2009, 21:04

W logu nic nie widzę.

Usuń ręcznie folder C:\Qoobox oraz instalkę Combofixa z dysku.

Przeczyść system i rejestr :arrow: CCleaner

Wykonaj optymalizację autostartu

Wyłącz i włącz przywracanie systemu :arrow: http://support.microsoft.com/kb/310405/pll

Przeskanuj obszar całego systemu Kaspersky Online Scanner Następnie daj raport na forum.
lub użyj
Dr.WEB CureIt!
Wyślij odpowiedź