Logi, zabezpieczenie komputera, danych. Programy antywirusowe antyspyware, firewall itp.

Regulamin forum

1. Każdy temat powinien odzwierciedlać treść wątku.
2. W przypadku wklejania logów; należy je wykonać od razu przynajmniej z dwóch narzędzi: FRST oraz z GMER
3. Wszelkie logi proszę publikować na przeznaczonych do tego stronach a w poście wklejać tylko link.
4. Nie wskazane jest skracanie logów, należy wkleić cały - od początku, do końca.
5. Nie wskazane jest podczepianie się do tematów innych użytkowników - proszę założyć nowy temat w dziale Bezpieczeństwo, ułatwi to pomoc sprawdzającemu.
6. Osoby nie posiadające odpowiedniej wiedzy, nie powinny sprawdzać logów, ponieważ grozi to poważnym uszkodzeniem systemu lub aplikacji zainstalowanych na komputerze.
7. Należy dokładnie opisać problem, występujące objawy oraz wszelkie podjęte działania.
8. Każdy skrypt jest unikatowy, napisany dla każdego przypadku z osobna, więc nie może być stosowany przez innych.
9. W przypadku zamieszczenia zrzutu ekranu (screenshot'a) proszę korzystać z zewnętrznego serwisu oferującego hosting zdjęć.
Wyślij odpowiedź

proszę sprawdzcie mój log z combofixa

29 Sty 2009, 22:28

tu jest log:
http://www.wklej.eu/index.php?id=21fb16eddb

nie mam pojęcia co zrobic, jak ktos może niech mi w miare prosty sposób wyjaśni

Re: proszę sprawdzcie mój log z combofixa

01 Lut 2009, 00:46

otwórz notatnik i wklej
Kod:
Windows Registry Editor Version 5.00

[-HKEY_CURRENT_USER\software\microsoft\windows\currentversion\explorer\mountpoints2]


Z menu Notatnika :arrow: Plik :arrow: Zapisz jako :arrow: Zmień rozszerzenie z .txt na wszystkie pliki :arrow: zapisz pod nazwą Fix.reg
Uruchom ten plik, uruchom ponownie komputer


usuń ręcznie folder C: \Qoobox oraz instalkę Combofix z dysku.

Pobierz CCleaner
lub
CleanGP
przeskanuj nim i wyczyść rejestr.

Wyłącz I włącz przywracanie systemu na wszystkich dyskach.INSTRUKCJA

przeskanuj komputer Kaspersky
gdy będą wirusy pokaż raport lub Dr.Web Cure It!

Re: proszę sprawdzcie mój log z combofixa

01 Lut 2009, 13:57

dzięki bardzo:)

nie wykryło żadnego wirusa:)wszystkie kroki zrobilem:)na razie jest spokój:)mam nadzieje ze nie bedzie sie juz psuć:)dziękuje raz jeszcze:)

Re: proszę sprawdzcie mój log z combofixa

04 Lut 2009, 22:47

przepraszam ze jeszcze raz pisze ale jednak klopot sie powtarza i szczerze sie zastanawiam nad reinstalacja.nadal sie pojawia ten sam problem.Nie bylo go widac przez pare dni tylko.to jakis problem z explorer.exe.Zawiesza sie i odwiesza.Prosze o pomoc!!!!!

Re: proszę sprawdzcie mój log z combofixa

04 Lut 2009, 22:54

przywracanie systemu http://support.microsoft.com/kb/310405/pl
lub
Po włączeniu komputera wciśnij klawisz F8, przed rozpoczęciem ładowania systemu. Następnie:
:arrow: wybierz tryb awaryjny z wierszem polecenia.
:arrow: wybierz system operacyjny, jeżeli Masz ich więcej.
:arrow: Zaloguj się do systemu na konto z uprawnieniami administratora.
:arrow: c:\windows\system32\restore\rstrui.exe , gdzie na dysku C jest zainstalowany XP.
:arrow: Przywróć do czasów sprzed awarii. (sprzed zainstalowania nakładki)
lub
uruchamiasz komputer z płyty instalacyjnej windows - jak się zapyta po raz pierwszy, czy naprawiać, to wchodzisz: R=Napraw.
Aby uruchomić z płyty, w biosie ustaw bootowanie z napędu CD/DVD, czyli w oknie Advanced Bios Features->First Boot Device ustaw na CD/DVD.
Wpisz MAP ARC
zapamiętaj pod, którą literą jest napęd CD (oznaczymy go jako X);

:arrow: Wpisz:
expand X:\i386\explorer.ex_ C:\WINDOWS\
a jak nie działa
expand X:\i386\explorer.ex_ C:\WINDOWS\explorer.exe

x-cdrom, c- dysk systemowy

Po expand i przed C:\windows\... jest spacja
expand<spacja>X:\i386\explorer.ex_<spacja>C:\WINDOWS\
Wyślij odpowiedź