Logi, zabezpieczenie komputera, danych. Programy antywirusowe antyspyware, firewall itp.

Regulamin forum

1. Każdy temat powinien odzwierciedlać treść wątku.
2. W przypadku wklejania logów; należy je wykonać od razu przynajmniej z dwóch narzędzi: FRST oraz z GMER
3. Wszelkie logi proszę publikować na przeznaczonych do tego stronach a w poście wklejać tylko link.
4. Nie wskazane jest skracanie logów, należy wkleić cały - od początku, do końca.
5. Nie wskazane jest podczepianie się do tematów innych użytkowników - proszę założyć nowy temat w dziale Bezpieczeństwo, ułatwi to pomoc sprawdzającemu.
6. Osoby nie posiadające odpowiedniej wiedzy, nie powinny sprawdzać logów, ponieważ grozi to poważnym uszkodzeniem systemu lub aplikacji zainstalowanych na komputerze.
7. Należy dokładnie opisać problem, występujące objawy oraz wszelkie podjęte działania.
8. Każdy skrypt jest unikatowy, napisany dla każdego przypadku z osobna, więc nie może być stosowany przez innych.
9. W przypadku zamieszczenia zrzutu ekranu (screenshot'a) proszę korzystać z zewnętrznego serwisu oferującego hosting zdjęć.
Wyślij odpowiedź

RunDLL-problem podczas uruchamiania pliku

24 Maj 2016, 19:41

Witam,
od pewnego czasu przy starcie systemu wyskakuje mi komunikat: Wystąpił problem podczas uruchamiania pliku KowtowerArchway.dll Nie można odnaleźć określonego modułu. Google ani biblioteki dll nie wyszukują takiego pliku, dlatego proszę o pomoc.
Oto skan OTL:

http://www.wklej.eu/index.php?id=c61732e672

Z góry dziękuję za pomoc.
Pozdrawiam

Re: RunDLL-problem podczas uruchamiania pliku

24 Maj 2016, 21:43

Podaj logi z FRST -> otl-gmer-i-inne-poradnik-t13967-15.html#p164179

Re: RunDLL-problem podczas uruchamiania pliku

24 Maj 2016, 22:11

Logi z FRST:
http://www.wklej.eu/index.php?id=0c8ec19505
http://www.wklej.eu/index.php?id=1ab6c3a3bf
http://www.wklej.eu/index.php?id=8bb773473e

Re: RunDLL-problem podczas uruchamiania pliku

24 Maj 2016, 22:16

Wklej do notatnika:
HKLM-x32\...\RunOnce: [360safeuninst_1f0fb7c2d13cc0c07ff2ca40747bc03e] => C:\Users\EPCS\AppData\Local\Temp\1f0fb7c2d13cc0c07ff2ca40747bc03e_remove360.bat [802 2016-05-24] () <===== UWAGA
R3 360Box64; system32\DRIVERS\360Box64.sys [X]
2016-05-24 21:33 - 2015-07-30 10:43 - 00000062 _____ C:\Users\EPCS\AppData\Roaming\sp_data.sys
Task: {149FF80A-2D09-42AA-94FA-B3509DDB457E} - \Microsoft\Windows\Setup\gwx\refreshgwxconfig -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {22238878-1240-4BCE-988D-068D75260C61} - \Optimize Start Menu Cache Files-S-1-5-21-3053753891-3196300225-2068779624-1001 -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {268B5526-6A32-44A8-AC34-1672ACDA0339} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\ScheduleUpgradeReminderTime -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {399CB193-5C16-4392-9FAE-B0FDE498C888} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\refreshgwxconfig-B -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {41D01FC3-3957-4FB8-9ED9-7411064A7D53} - System32\Tasks\ByteFence Scan => C:\Program Files\ByteFence\ByteFence.exe [2016-04-26] (Byte Technologies LLC) <==== UWAGA
C:\Program Files\ByteFence
Task: {4E28588C-0B05-49EF-944D-99BA3EDC1651} - \Microsoft\Windows\Setup\gwx\launchtrayprocess -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {58B2D7CD-B6CC-4BD3-9853-694E8465774D} - \Microsoft\Windows\Setup\gwx\refreshgwxcontent -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {5BED68F9-9DD6-46B3-9309-CB3A4D45D373} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\OutOfSleep-5d -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {697DD454-11BA-4C43-B34F-24B2E8723E86} - System32\Tasks\EPCSRegularlyPickyV2 => Rundll32.exe KowtowerArchway.dll,main 7 1 <==== UWAGA
Task: {745EE8BA-6826-437A-B827-7D7F6850EC24} - \Microsoft\Windows\Setup\gwx\refreshgwxconfigandcontent -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {7561931F-16FB-43D0-88C9-6B477EA96ACD} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\Logon-5d -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {7FFE25EB-9B37-4F09-9C5A-8A362395E54D} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\MachineUnlock-5d -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {80542243-7353-4C17-A26F-2C4E21848021} - \WPD\SqmUpload_S-1-5-21-3053753891-3196300225-2068779624-1001 -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {A10D4057-8A6E-4E32-8347-57A5862370CB} - \CCleanerSkipUAC -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {A8B27565-D19F-49F8-B4AA-CB4BD43DD2C7} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\ScheduleUpgradeTime -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {ABD41454-473F-4716-8369-4399C7DE94FA} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\OutOfIdle-5d -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {CC3542B2-9052-456D-B65B-2E825D756233} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\Time-5d -> Brak pliku <==== UWAGA
EmptyTemp:

Plik zapisujesz pod nazwą fixlist.txt i umieszczasz obok FRST. Uruchom FRST i kliknij w nim Napraw. Powstanie plik fixlog.txt, który podajesz na forum.
Następnie podaj nowe logi z FRST.

Re: RunDLL-problem podczas uruchamiania pliku

24 Maj 2016, 22:34

Plik fixlog:
http://www.wklej.eu/index.php?id=87cb890c74

Logi z FRST:
http://www.wklej.eu/index.php?id=4296db311e
http://www.wklej.eu/index.php?id=f5da61df42
http://www.wklej.eu/index.php?id=5ff06e87bc

Re: RunDLL-problem podczas uruchamiania pliku

24 Maj 2016, 23:15

Bardzo dziękuje za pomoc błąd już nie wyskakuje.
Pozdrawiam

Re: RunDLL-problem podczas uruchamiania pliku

27 Maj 2016, 16:42

Odinstaluj ByteFence Anti-Malware, PriceFountain

Wklej do notatnika:
2016-05-24 22:24 - 2016-05-24 22:25 - 00000062 _____ C:\Users\EPCS\AppData\Roaming\sp_data.sys
2016-05-24 21:53 - 2016-05-24 21:53 - 00003414 _____ C:\WINDOWS\System32\Tasks\ByteFence
2016-05-24 21:53 - 2016-05-24 21:53 - 00000000 ____D C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\ByteFence Anti-Malware
Task: {6BDCDD40-8871-4FE1-8395-878AD94BAE8B} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\OnIdle-5d -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {96687B6F-EE65-4CFF-9F92-7A18F88B9323} - System32\Tasks\ByteFence => C:\Program Files\ByteFence\ByteFence.exe <==== UWAGA
C:\Program Files\ByteFence
S2 rtop; "C:\Program Files\ByteFence\rtop\bin\rtop_svc.exe" [X]
Reboot:

Plik zapisujesz pod nazwą fixlist.txt i umieszczasz obok FRST. Uruchom FRST i kliknij w nim Napraw. Powstanie plik fixlog.txt, który podajesz na forum.
Następnie podaj nowe logi z FRST.
Wyślij odpowiedź