Tematy związane z telefonią komórkową.
20 Maj 2005, 23:32
Mam dziwny problem z komórką
jak chce do kogoś zadzwonić to mi gada jakaś baba w telefonie że mam zablokowane polączenia wychodzące
jak chce sms puścić to pisze ze jest blokada
a mimo wszystko moge spokojnie zadzwonic na 5555
i jak sie rozłączam to mi pisze ze mam 7,73 PLN
ale wciąz nie moge dzwonic niegdzie indziej
jeszcze jedna sprawa
kupilem karte doladowującą jakiś czas temu i po zaladowaniu konta zamiat 30zł mialemm tylko 25zł-->jak to możliwe
kolejna sprawa
niech ktoś zapoda ewt. zrobi dla mnie motyw o DragonBall`u
Prosze o jak najszybszą odpowiedź i rozpatrzenie moje go problemu
23 Maj 2005, 06:35
prawdopodobnie (raczej na pewno) masz zablokowane połączenia wychodzące i wysyłanie sms ,a to temu ze towja waznosc konta wygasła. Napisales ze doladowywałeś konto jakis czas temu....za 30 pln. Otóż ta kwota przedłuza wykonywanie połączen wychodzących jak i wysyłanie sms na okres 1 miesiąca,a przyjmowanie połącen przychodzących przez okres 2 miesiecy , po tym czasie ziostaje ci ponownie nabic konto ..
http://www.simplus.pl/simplus/showDoc.d ... #telekarty
( w tym linku zobacz sobie na Cennik Telekart SIMPLUS i okresy waznosci )
no wiec dlatego mozesz dzwonić tylko na 5555 bo to numer serwisowy....
pozdrawiam uff
05 Lip 2005, 22:36
Jak ładujesz za 30 PLN już zablokowane konto (tzn. nie masz na nim kasy...) to zawsze nie będziesz miał pełnej kwoty 30 PLN. Tylko o kilka groszy mniej. Tak, jak napisane powyżej, pod numer 5555 możesz dzwonić, aby doładować konto. Możesz je również doładować metodą 123. Wpisujesz w telefonie *123*TELEKOD# I czekasz na potwierdzenie doładowania SMS-em. Przed blokadą konta (czyli po 1 miesiącu po doładowaniu kwotą 30 PLN) otrzymujesz SMS-a z informacją o zbliżającym się końcu ważności konta Simplus! Mimo, że nadal masz kasę na telefonie, to konto zostanie zablokowane, aż do ponownego zasilenia (masz na to 1 miesiąc, w tym czasie połączenia wychodzące są zablokowane, natomiast przychodzące - nie, aż do upływu miesiąca). Jak problem będzie się powtarzał, to załatw sprawę w punktach Simplus Plus GSM, lub przez połączenie z Biurem Obsługi Klienta (połączenie płatne...). Jak chcesz sprawdzić, do kiedy twoje konto jest ważne (tzn. możliwość wykonywania połączeń i wysyłanie SMS) to wpisujesz w telefonie *125#. Odpowiedź SMS-em zwrotnym...