Logi, zabezpieczenie komputera, danych. Programy antywirusowe antyspyware, firewall itp.

Regulamin forum

1. Każdy temat powinien odzwierciedlać treść wątku.
2. W przypadku wklejania logów; należy je wykonać od razu przynajmniej z dwóch narzędzi: FRST oraz z GMER
3. Wszelkie logi proszę publikować na przeznaczonych do tego stronach a w poście wklejać tylko link.
4. Nie wskazane jest skracanie logów, należy wkleić cały - od początku, do końca.
5. Nie wskazane jest podczepianie się do tematów innych użytkowników - proszę założyć nowy temat w dziale Bezpieczeństwo, ułatwi to pomoc sprawdzającemu.
6. Osoby nie posiadające odpowiedniej wiedzy, nie powinny sprawdzać logów, ponieważ grozi to poważnym uszkodzeniem systemu lub aplikacji zainstalowanych na komputerze.
7. Należy dokładnie opisać problem, występujące objawy oraz wszelkie podjęte działania.
8. Każdy skrypt jest unikatowy, napisany dla każdego przypadku z osobna, więc nie może być stosowany przez innych.
9. W przypadku zamieszczenia zrzutu ekranu (screenshot'a) proszę korzystać z zewnętrznego serwisu oferującego hosting zdjęć.
Wyślij odpowiedź

Sprawdzenie logów - wirusy i bluescreen

07 Mar 2014, 15:23

Witam proszę o sprawdzenie logów. Objawy to bluescreeny, ogólne spowolnione działanie a także wirusy.

Logi:
OTL- http://www.wklej.eu/index.php?id=4e889613e6
OTL extras- http://www.wklej.eu/index.php?id=e61322d0cc
GMER- http://www.wklej.eu/index.php?id=8556918d3b
malwarebytes- http://www.wklej.eu/index.php?id=cf8df18298

Niedługo dodam jeszcze odczyt bluescreena :D

Re: Sprawdzenie logów - wirusy i bluescreen

08 Mar 2014, 18:00

a także wirusy.

Podaj jakieś szczegóły. I przydałby się ten odczyt .dmp

Re: Sprawdzenie logów - wirusy i bluescreen

09 Mar 2014, 16:00

Szczegóły są mi mało znane bo komputer kolegi. Malware coś tam umieścił w kwarantannie.

Proszę to obiecane odczyty dmp.

1: http://www.wklej.eu/index.php?id=068da3acc3
2: http://www.wklej.eu/index.php?id=ba721642a0

Re: Sprawdzenie logów - wirusy i bluescreen

10 Mar 2014, 12:13

No niestety, te odczyty nam nic nie mówią, więc znalezienie przyczyny bluescreenów to trochę jak szukanie igły w stogu siana...

Opróżnij kwarantannę Malwarebytes.

Podaj pełny konfig komputera z uwzględnieniem marki i mocy zasilacza. Wrzuć także screenshot z HD Tune -> http://www.instalki.pl/programy/downloa ... e_Pro.html z zakładki Health

Odinstaluj Tropico 4 1.00. Następnie:

Uruchom OTL -> w oknie Własne opcje skanowania/skrypt wklej:
:OTL
O8:64bit: - Extra context menu item: Add to Google Photos Screensa&ver - res://C:\Windows\system32\GPhotos.scr/200 File not found
[2014-03-06 18:42:08 | 000,000,924 | ---- | M] () -- C:\Windows\tasks\FacebookUpdateTaskUserS-1-5-21-3385247490-102265044-2624807811-1000UA.job
[2014-02-25 12:16:57 | 000,000,000 | ---D | M] -- C:\Users\Kuba\AppData\Roaming\newnext.me

:Commands
[clearallrestorepoints]
[emptytemp]

Klikasz Wykonaj skrypt. Podajesz log z usuwania + nowe logi z OTL.
Wyślij odpowiedź