Logi, zabezpieczenie komputera, danych. Programy antywirusowe antyspyware, firewall itp.
Regulamin forum
1. Każdy temat powinien odzwierciedlać treść wątku.
2. W przypadku wklejania logów; należy je wykonać od razu przynajmniej z dwóch narzędzi:
FRST oraz z
GMER3. Wszelkie logi proszę publikować na przeznaczonych do tego stronach a w poście wklejać tylko link.
4. Nie wskazane jest skracanie logów, należy wkleić cały - od początku, do końca.
5. Nie wskazane jest podczepianie się do tematów innych użytkowników - proszę założyć nowy temat w dziale
Bezpieczeństwo, ułatwi to pomoc sprawdzającemu.
6. Osoby nie posiadające odpowiedniej wiedzy, nie powinny sprawdzać logów, ponieważ grozi to poważnym uszkodzeniem systemu lub aplikacji zainstalowanych na komputerze.
7. Należy dokładnie opisać problem, występujące objawy oraz wszelkie podjęte działania.
8. Każdy skrypt jest unikatowy, napisany dla każdego przypadku z osobna, więc nie może być stosowany przez innych.
9. W przypadku zamieszczenia zrzutu ekranu (screenshot'a) proszę korzystać z zewnętrznego serwisu oferującego hosting zdjęć.
02 Lut 2009, 15:18
Prosiłbym o jak najszybsze rozpatrzenie tego log'a, ponieważ mam przeczucie że na moim komputerze znajduję się co najmniej setka wirusów...
http://www.wklej.eu/index.php?id=667c57411e
02 Lut 2009, 15:49
Podaj log z
HijackThis. Instrukcja
viewtopic.php?f=22&t=13967Podaj log z
Combofix. Instrukcja
viewtopic.php?f=22&t=13967Logi dajesz na
wklej.org lub
wklej.eu a w poście podajesz tylko link.
02 Lut 2009, 16:13
W logu z HijackThis nic nie widzę.
Podaj log z Combofix. Instrukcja
viewtopic.php?f=22&t=13967Logi dajesz na
wklej.org lub
wklej.eu a w poście podajesz tylko link.
02 Lut 2009, 23:39
pobierz
MalwareByte's
Klikasz "Skanuj"

Wybierasz dyski i skanujesz

jak jakieś będą to Usuń i pokaż raport[/quote]
03 Lut 2009, 13:32
http://wklej.org/id/48026/ - skan z MalwareByte's... jak widać nic nie wykazał, więc na szczęście mój komputer jest czysty

dzięki za pomoc Panowie
03 Lut 2009, 13:37
Usuń ręcznie folder
C:\Qoobox oraz instalkę Combofixa z dysku.
Przeczyść system i rejestr
CCleanerWykonaj optymalizację
autostartuWyłącz i włącz przywracanie systemu
http://support.microsoft.com/kb/310405/pllPrzeskanuj obszar
całego systemu Kaspersky Online Scanner Następnie daj raport na forum.
lub użyj
Dr.WEB CureIt!
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.