TA STRONA UŻYWA COOKIE. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Od dnia 25.05.2018 r. na terenie Unii Europejskiej wchodzi w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. Prosimy o zapoznanie się z polityką prywatności oraz regulaminem serwisu  [X]

System windows nie może odnaleźć pliku CSRCS.EXE

Logi, zabezpieczenie komputera, danych. Programy antywirusowe antyspyware, firewall itp.
Regulamin forum
1. Każdy temat powinien odzwierciedlać treść wątku.
2. W przypadku wklejania logów; należy je wykonać od razu przynajmniej z dwóch narzędzi: FRST oraz z GMER
3. Wszelkie logi proszę publikować na przeznaczonych do tego stronach a w poście wklejać tylko link.
4. Nie wskazane jest skracanie logów, należy wkleić cały - od początku, do końca.
5. Nie wskazane jest podczepianie się do tematów innych użytkowników - proszę założyć nowy temat w dziale Bezpieczeństwo, ułatwi to pomoc sprawdzającemu.
6. Osoby nie posiadające odpowiedniej wiedzy, nie powinny sprawdzać logów, ponieważ grozi to poważnym uszkodzeniem systemu lub aplikacji zainstalowanych na komputerze.
7. Należy dokładnie opisać problem, występujące objawy oraz wszelkie podjęte działania.
8. Każdy skrypt jest unikatowy, napisany dla każdego przypadku z osobna, więc nie może być stosowany przez innych.
9. W przypadku zamieszczenia zrzutu ekranu (screenshot'a) proszę korzystać z zewnętrznego serwisu oferującego hosting zdjęć.

System windows nie może odnaleźć pliku CSRCS.EXE

Postprzez AGA220382 » 03 Paź 2010, 20:21

PostUA: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0; .NET CLR 2.0.50727; .NET CLR 3.0.4506.2152; .NET CLR 3.5.30729)


witam, mam problem, podczas uruchamiania kompa wyskakuje informacja, że system windows nie może odnaleźć pliku CSRCS.EXE, co robić? zaznaczam, że jestem zielona :)
AGA220382
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 8
Dołączenie: 03 Paź 2010, 20:06

Re: PROSZĘ O POMOC

Postprzez mateo8898 » 03 Paź 2010, 20:22

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.10) Gecko/20100914 Firefox/3.6.10


Podaj logi z: OTL i GMER
Awatar użytkownika
mateo8898
Moderator
Moderator
 
Posty: 15377
Dołączenie: 15 Maj 2009, 14:55
Pochwały: 966

Re: PROSZĘ O POMOC

Postprzez AGA220382 » 03 Paź 2010, 20:27

PostUA: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0; .NET CLR 2.0.50727; .NET CLR 3.0.4506.2152; .NET CLR 3.5.30729)


ok, tylko potrzebuję instrukcji jak to zrobić... wiem, że coś się w OTL robi tylko co ? ;/
AGA220382
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 8
Dołączenie: 03 Paź 2010, 20:06

Re: PROSZĘ O POMOC

Postprzez mateo8898 » 03 Paź 2010, 20:31

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.10) Gecko/20100914 Firefox/3.6.10


Wszystko jest podanych przeze mnie linkach. Masz tu jeszcze raz w razie czego:
-> viewtopic.php?f=22&t=13967#p107754
-> viewtopic.php?f=22&t=13967#p88736
Awatar użytkownika
mateo8898
Moderator
Moderator
 
Posty: 15377
Dołączenie: 15 Maj 2009, 14:55
Pochwały: 966

Re: PROSZĘ O POMOC

Postprzez AGA220382 » 03 Paź 2010, 20:43

PostUA: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0; .NET CLR 2.0.50727; .NET CLR 3.0.4506.2152; .NET CLR 3.5.30729)


AGA220382
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 8
Dołączenie: 03 Paź 2010, 20:06

Re: PROSZĘ O POMOC

Postprzez mateo8898 » 03 Paź 2010, 20:55

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.10) Gecko/20100914 Firefox/3.6.10


Uruchom OTL -> w oknie Własne opcje skanowania/skrypt wklej:
:OTL
DRV - File not found [Kernel | On_Demand | Stopped] -- C:\WINDOWS\System32\DRIVERS\ZTEusbser6k.sys -- (ZTEusbser6k)
DRV - File not found [Kernel | On_Demand | Stopped] -- C:\WINDOWS\System32\DRIVERS\ZTEusbnmea.sys -- (ZTEusbnmea)
DRV - File not found [Kernel | On_Demand | Stopped] -- C:\WINDOWS\System32\DRIVERS\ZTEusbmdm6k.sys -- (ZTEusbmdm6k)
DRV - File not found [Kernel | On_Demand | Stopped] -- C:\WINDOWS\System32\DRIVERS\pcdrndisuio.sys -- (PcdrNdisuio)
DRV - File not found [Kernel | Auto | Stopped] -- C:\Nexon\MapleStory\npkcrypt.sys -- (npkcrypt)
DRV - File not found [Kernel | On_Demand | Stopped] -- C:\WINDOWS\System32\drivers\massfilter.sys -- (massfilter)
DRV - File not found [Kernel | On_Demand | Stopped] -- C:\WINDOWS\System32\DRIVERS\ewusbmdm.sys -- (hwdatacard)
DRV - File not found [Kernel | On_Demand | Stopped] -- C:\WINDOWS\System32\Drivers\DlinkUDSMBus.sys -- (DlinkUDSMBus)
O2 - BHO: (no name) - {02478D38-C3F9-4efb-9B51-7695ECA05670} - No CLSID value found.
O3 - HKU\S-1-5-21-1004336348-1957994488-839522115-1003\..\Toolbar\WebBrowser: (no name) - {32099AAC-C132-4136-9E9A-4E364A424E17} - No CLSID value found.
O4 - HKLM..\Run: [Bluetooth Connection Assistant] File not found
O4 - HKLM..\Run: [EPSON Stylus Photo RX520 Series] C:\WINDOWS\System32\spool\DRIVERS\W32X86\3\E_FATIAGE.EXE File not found
O4 - HKLM..\Run: [NPSStartup] File not found
O4 - HKU\S-1-5-21-1004336348-1957994488-839522115-1003..\Run: [NokiaOviSuite2] C:\Program Files\Nokia\Nokia Ovi Suite\NokiaOviSuite.exe File not found
O4 - HKLM..\RunServices: [csrcs] C:\WINDOWS\System32\csrcs.exe File not found
O6 - HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\policies\Explorer\Run: csrcs = C:\WINDOWS\system32\csrcs.exe File not found
O20 - HKLM Winlogon: Shell - (csrcs.exe) - File not found
O33 - MountPoints2\{b6e740d5-4eef-11dc-80a6-000fb0d0dc25}\Shell\Auto\command - "" = AdobeR.exe e

:Files
C:\WINDOWS\System32\autorun.in
C:\WINDOWS\System32\autorun.i
C:\WINDOWS\System32\RegShellSM.exe
C:\khy
C:\Documents and Settings\Właściciel\Menu Start\Programy\Autostart\OpenOffice.org 3.2.lnk

:Reg
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run]
"NeroFilterCheck"=-
"Skrót do strony właściwości High Definition Audio"=-
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Winlogon]
"Shell"="explorer.exe"

:Commands
[clearallrestorepoints]
[emptytemp]

Klikasz Wykonaj skrypt. Dajesz log z usuwania + nowe logi z OTL (nie zapomnij o drugim logu Extras).
Awatar użytkownika
mateo8898
Moderator
Moderator
 
Posty: 15377
Dołączenie: 15 Maj 2009, 14:55
Pochwały: 966

Re: PROSZĘ O POMOC

Postprzez AGA220382 » 03 Paź 2010, 21:09

PostUA: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0; .NET CLR 2.0.50727; .NET CLR 3.0.4506.2152; .NET CLR 3.5.30729)


AGA220382
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 8
Dołączenie: 03 Paź 2010, 20:06

Re: PROSZĘ O POMOC

Postprzez AGA220382 » 03 Paź 2010, 21:10

PostUA: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0; .NET CLR 2.0.50727; .NET CLR 3.0.4506.2152; .NET CLR 3.5.30729)


mam tylko to...nie ma żadnych nowych logów z OTL
AGA220382
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 8
Dołączenie: 03 Paź 2010, 20:06

Re: PROSZĘ O POMOC

Postprzez AGA220382 » 03 Paź 2010, 21:11

PostUA: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0; .NET CLR 2.0.50727; .NET CLR 3.0.4506.2152; .NET CLR 3.5.30729)


czy mam znowu zrobić skanowanie jak za pierwszym razem?
AGA220382
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 8
Dołączenie: 03 Paź 2010, 20:06

Re: PROSZĘ O POMOC

Postprzez AGA220382 » 03 Paź 2010, 21:21

PostUA: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0; .NET CLR 2.0.50727; .NET CLR 3.0.4506.2152; .NET CLR 3.5.30729)


AGA220382
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 8
Dołączenie: 03 Paź 2010, 20:06

Re: PROSZĘ O POMOC

Postprzez mateo8898 » 03 Paź 2010, 22:02

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.10) Gecko/20100914 Firefox/3.6.10


Ok, usunięte.

W OTL kliknij Sprzątanie

Przeczyść dysk oraz rejestr CCleaner

Wykonaj pełne skanowanie Malwarebytes' Anti-Malware - jeśli coś znajdzie usuń i daj raport

Odinstaluj starą wersję Java:
Java(TM) 6 Update 17

i zainstaluj najnowszą -> http://www.instalki.pl/programy/downloa ... %29_6.html
Awatar użytkownika
mateo8898
Moderator
Moderator
 
Posty: 15377
Dołączenie: 15 Maj 2009, 14:55
Pochwały: 966

Re: PROSZĘ O POMOC

Postprzez AGA220382 » 03 Paź 2010, 22:27

PostUA: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0; .NET CLR 2.0.50727; .NET CLR 3.0.4506.2152; .NET CLR 3.5.30729)


Dziękuję za pomoc!! :)
AGA220382
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 8
Dołączenie: 03 Paź 2010, 20:06


Powróć do Bezpieczeństwo

Kto jest na forum

Zarejestrowani użytkownicy: Bing [Bot]

cron