Posty związane z oprogramowaniem. Odpowiedzi na nurtujące Was pytania.
04 Lip 2008, 12:57
Podam na starcie przykład fify 2007 bo z nią chce zrobić taki numer jeśli to możliwe. Aby zagrać w tą grę muszę zawsze wkładać płytę z grą no i jak wiadomo KOMP trochę HAŁASUJE i chcę zrobi coś na takiej zasadzie aby komp czytał fife z wirtualnego napędu obraz płyty ale nigdy nie robiłem obrazu ani nie wrzucałem go na wirtualny napęd na wirtualny napęd. oglądałem prezentacje deamona to jak miałbym obraz płyty to coś może by wyszło.
tylko proszę o trochę dokładniejsze tłumaczenie bo jak narazie jestem zielony
04 Lip 2008, 13:23
Zainstaluj Alcohil 120%
http://www.instalki.pl/programy/downloa ... ol_120.php zrobisz nim obraz plyty i zamontujesz w napedzie.Program jest tak prosty i intuicyjny ze sobie proadzisz bez problemow.
04 Lip 2008, 14:15
Albo możesz zrobić obraz alcoholem, nero lub power ISO (prostszy w obsłudze) a montować deamonem (zżera mniej zasobów). Na PW wysłałem ci link do strony z naprawionym plikiem exe (gra nie powinna wołać płyty)
04 Lip 2008, 18:11
a to nie wystarczy:
http://www.instalki.pl/programy/downloa ... eDrive.php ??
program prosciutki w obsludze...
04 Lip 2008, 22:47
dzięki za podanie programów
obraz na pewno wmontuje deamonem
mam 2 pytania jaka aplikacja w pakiecie nero umożliwia tworzenie obrazu (mam teraz nero 7.5.1.1 8 dla mnie była zbyt pamięciożerna )płyty a druga to czy najnowszy alcohol 52% jest równie dobry bo miałem kiedyś 120 % ale nie miałem neta to nie moglem załatwić kodu licencyjnego a wersja 30 dniowa i nie mogłem zaś otworzyć tego programu. Czy w takiej sytuacji nie lepiej użyć np power iso lub nero
dziękuje za odpowiedź na mój post i proszę o odpowiedź
05 Lip 2008, 07:14
Nero Express
obraz projekt kopia
obraz dysku albo zapisany projekt
05 Lip 2008, 10:48
Jezeli jest to plyta z zabezpieczeniami to z wymienionych wyzej programow zostaje ci Alcohol,bo innymi nie zrobsz obrazu zabezpieczonej plyty.
05 Lip 2008, 17:10