Strona 1 z 1

TI-89 Titanium vs Classpad

PostWysłany: 13 Cze 2007, 00:12
przez pepepe
Witam
Czy TI-89 Titanium potrafi obliczyc calke, granice itp. i pokazac to wraz z przeksztalceniem, krok-po-kroku ?
Wiem, ze wynik podaje, probowalem juz kilku obliczen emulatorem ale interesuje mnie cale rozwiazanie.

Caly czas wacham sie nad Classpad lub Ti-89 Titanium.
Szukam powodu dla ktorego moglbym wydac wieksza kase na ten drugi model, bo jezeli ma to samo co Classpad to nie ma sensu a jesli ma cos wiecej to jest to wydatek usprawiedliwiony.

Moze ma jakies inne plusy ?

PostWysłany: 13 Cze 2007, 00:19
przez Adrian
Potafi obliczyc, ale nie z pokazywaniem przekształcenia.

PostWysłany: 13 Cze 2007, 08:06
przez pepepe
W czym w takim razie jest lepszy od Classpad'a ?
Co przemawia za wydaniem wiekszej kasy na TI ?

PostWysłany: 13 Cze 2007, 20:06
przez Adrian
TI89 mozesz programować w asemblerze, C, Basic'u. Masz dostęp do minimum kilkudziesięciu tysięcy aplikacji. Poza tym TI89 można podłączać do różnych urządzeń pomiarowych. Poza całkami i granicami masz także możliwość wykonywania zdecydowanie bedziej skomplikowanych obliczeń.
Wysokowydajny procesor motoroli (w kregu uznawany za jeden z najlepszych)

PostWysłany: 13 Cze 2007, 20:09
przez pepepe
Wielu z funkcji nie wykorzystam ale w wielu miejscach w necie czytam, ze TI radzi sobie z bardziej skomplikowanymi przykladami niz CP, wiec finalnie biore TI, chyba, ze sie cos wielkiego zmieni ;)

PostWysłany: 14 Cze 2007, 09:02
przez pepepe
W koncu wybralem TI-89 Titanium.
Przekonal mnie test w necie, potwierdza sie to, ze CP nie radzi sobie z wieloma zadaniami z ktorymi CP nie ma problemu.
Czekam na przesylke.

PostWysłany: 13 Gru 2007, 19:07
przez 5artos
Witam
Mam takie pytanko czy obliczane granic i całek przez TI 83+ jest szybkie oraz czy wynik przedstawiany wynik jest w postaci dokładnej "tak jak w tablicach" i czy radzi sobie ze skomplikowanymi bardzo całkami oraz czy liczy parametryczne równania stopnia np.5