Strona 1 z 1

Proszę o sprawdznie logów

PostWysłany: 09 Lut 2018, 00:33
przez stoczek3
Witam,

Proszę o sprawdzenie logów, komputer Lenovo IdeaPad Y550 strasznie wolno działa i się zawiesza

http://www.wklej.eu/index.php?id=a5665e948c

Re: Proszę o sprawdznie logów

PostWysłany: 09 Lut 2018, 11:27
przez filutka78
Hijack nie jest już stosowany od 10 lat!
Jest zbyt przestarzały, by wykryć nowsze infekcje, a poza tym pokazuje nieprawdziwe dane na Systemach 64-bitowych, takich, ja u Ciebie.

Zrób logi z FRST > https://forum.instalki.pl/frst-otl-gmer-i-inne-poradnik-t13967.html

Re: Proszę o sprawdznie logów

PostWysłany: 17 Lut 2018, 16:57
przez stoczek3
Dziękuję bardzo, już przeskanowałem FRST niżej link.

http://www.wklej.eu/index.php?id=b4e04214d5

Re: Proszę o sprawdznie logów

PostWysłany: 17 Lut 2018, 18:56
przez filutka78
Nie widzę tu żadnej infekcji.

Tylko kosmetyka:
Otwórz Notatnik i wklej w nim:
Task: {57B86317-6163-420B-A9BD-8249373F0A8C} - System32\Tasks\{2AF92030-4525-415B-941F-4B43241A02DA} => C:\Windows\system32\pcalua.exe -a C:\Users\Stoczek\Desktop\Broadcom_LAN_v12.1.59.01_allOS_64bit_PV.exe -d C:\Users\Stoczek\Desktop
S4 nvvad_WaveExtensible; system32\drivers\nvvad64v.sys [X]
S4 nvvhci; system32\DRIVERS\nvvhci.sys [X]
S3 RtsUIR; system32\DRIVERS\Rts516xIR.sys [X]
S3 USBCCID; system32\DRIVERS\RtsUCcid.sys [X]
HOSTS:
EmptyTemp:

Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść na pulpicie.
Uruchom FRST i kliknij przycisk Fix (NAPRAW).

Re: Proszę o sprawdznie logów

PostWysłany: 18 Lut 2018, 13:43
przez Illidan
Jeśli po czyszczeniu nadal mas problemy to spróbujemy jeszcze zobaczymy czy się nie przegrzewa ci sprzęt, w jakim stanie dysk twardy itp