Strona 1 z 1

Prośba o sprawdzenie logów

PostWysłany: 16 Paź 2018, 17:51
przez mlodymlody1
FRST
https://pastebin.com/i8gXssNt

Addition
https://pastebin.com/arvsfzn3

Shortcut
https://pastebin.com/sevwTTxc

Mój problem polega na tym, że nie mogę uruchomić np. services.msc czy Task Scheduler-a, ponieważ wyświetla się poniższy błąd:
rundll
Wystąpił problem podczas uruchomienia pliku
c:\Users\roppol\AppData\Local\Temp\GYucROQ.dll

Pliku już oczywiście tam nie ma, aczkolwiek nie do końca jestem w stanie znaleźć jego rozwiązania.

Podjęte działania - pełny skan komputera ESET Nod32 Antyvirus oraz Malwarebytes AntiMalware.

Re: Prośba o sprawdzenie logów

PostWysłany: 16 Paź 2018, 19:29
przez Illidan
Witam
Otwórz notatnik w systemie i wklej do niego:
Kod: Zaznacz wszystko
HKLM Group Policy restriction on software: %systemroot%\system32\mrt.exe <==== UWAGA
SearchScopes: HKU\S-1-5-21-3227741348-372420399-3852643891-1001 -> DefaultScope {D5A07F22-AFE5-4912-A4FC-F020C25B84A2} URL =
SearchScopes: HKU\S-1-5-21-3227741348-372420399-3852643891-1001 -> {D5A07F22-AFE5-4912-A4FC-F020C25B84A2} URL =
CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-3227741348-372420399-3852643891-1001_Classes\CLSID\{cece6816-6107-4dc7-bdbc-20cd5ae1ffed}\localserver32 -> C:\ProgramData\Lenovo\ImController\Plugins\LenovoAppPromotionPlugin\x64\DesktopToastsHelper.exe => Brak pliku
ShellIconOverlayIdentifiers: [00asw] -> {472083B0-C522-11CF-8763-00608CC02F24} =>  -> Brak pliku
ShellIconOverlayIdentifiers: [00avast] -> {472083B0-C522-11CF-8763-00608CC02F24} =>  -> Brak pliku
ContextMenuHandlers5: [igfxcui] -> {3AB1675A-CCFF-11D2-8B20-00A0C93CB1F4} =>  -> Brak pliku
EmptyTemp:

Zapisz notatnik jako "fixlist',umieść obok "FRST",uruchom "FRST" a w nim opcje "Fix".Po czyszczeniu i restarcie kompa otrzymasz raport z czyszczenia "fixlog",pokaż go na forum. Następnie pobierz "AdwCleaner",przeskanuj nim system i pokaż raport ze skanowania..poniżej masz opis "AdwCleaner":
https://sites.google.com/site/twierdzac ... a-programu

Re: Prośba o sprawdzenie logów

PostWysłany: 17 Paź 2018, 16:22
przez mlodymlody1
Dzięki za odpowiedź.

Poniżej przesyłam kolejne logi:
Fixlog
https://pastebin.com/SCMscANi

AdwCleaner
https://pastebin.com/iKgTwmRZ

Problem niestety dalej występuje. Nie da się otworzyć nawet zarządzania komputerem.

Re: Prośba o sprawdzenie logów

PostWysłany: 17 Paź 2018, 18:40
przez Illidan
Wspomniany błąd może być następstwem infekcji, lub jest po prostu wynikiem uszkodzenia bibliotek systemu w wyniku innych działań. Na razie posprzatajmy system, przeskanuje jeszcze go programem "Malwaresbytes". Pokaż log ze skanowania. Co do naprawy bibliotek systemu to uruchomić trzeba w Wierszu Poleceń opcji:
sfc /scannow
Potwierdzić "Enter" i czekać na koniec naprawy.
https://www.instalki.pl/programy/downlo ... lware.html

Re: Prośba o sprawdzenie logów

PostWysłany: 17 Paź 2018, 22:25
przez mlodymlody1
Wynik z sfc:
Kod: Zaznacz wszystko
C:\WINDOWS\system32>sfc /scannow

Beginning system scan.  This process will take some time.

Beginning verification phase of system scan.
Verification 100% complete.

Windows Resource Protection did not find any integrity violations.

C:\WINDOWS\system32>


Rezultat ze skanu Malwarebytes:
https://pastebin.com/ZqhGw9Qk

Re: Prośba o sprawdzenie logów

PostWysłany: 18 Paź 2018, 01:22
przez Illidan
Oba skanowania nie wykrył żadnych problemów, system masz czysty, biblioteki masz OK. Rozumiem że problem występuje nadal? Zobacz jak jest podczas czystego rozruchu Windows, a ja pomyślę jeszcze co z tym można zrobić... Poniżej masz jak uruchomić czysty rozruch systemu.
https://support.microsoft.com/pl-pl/hel ... in-windows

Re: Prośba o sprawdzenie logów

PostWysłany: 18 Paź 2018, 12:43
przez mlodymlody1
Tak, system był już czysty.

Zacząłem szukać i znalazłem narzędzie o nazwie Windows 10 Manager.
Korzystając z Repair Center i opcji Fix dla System Components udało mi się rozwiązać problem.
Image

Dzięki wielkie za pomoc!

Re: Prośba o sprawdzenie logów

PostWysłany: 18 Paź 2018, 12:58
przez Illidan
Ok, w takim razie co jeszcze mogę dla ciebie, robić? Masz jeszcze jakieś problemy? W takim razie posprzątajmy jeszcze też narzędzia. Usuń FRST i kwarantannę jego:
Kod: Zaznacz wszystko
C://FRST

Uruchom AdwCleaner i w nim opcja "Odinstaluj", usunie to ten program wraz z jego kwarantanną. Jeśli chodzi o "MBAM" to zalecam zostawić i używać go co jakiś czas jako wsparcie Avast.