Prośba o sprawdzenie logów
Wysłany: 16 Paź 2018, 17:51
FRST
https://pastebin.com/i8gXssNt
Addition
https://pastebin.com/arvsfzn3
Shortcut
https://pastebin.com/sevwTTxc
Mój problem polega na tym, że nie mogę uruchomić np. services.msc czy Task Scheduler-a, ponieważ wyświetla się poniższy błąd:
rundll
Wystąpił problem podczas uruchomienia pliku
c:\Users\roppol\AppData\Local\Temp\GYucROQ.dll
Pliku już oczywiście tam nie ma, aczkolwiek nie do końca jestem w stanie znaleźć jego rozwiązania.
Podjęte działania - pełny skan komputera ESET Nod32 Antyvirus oraz Malwarebytes AntiMalware.
https://pastebin.com/i8gXssNt
Addition
https://pastebin.com/arvsfzn3
Shortcut
https://pastebin.com/sevwTTxc
Mój problem polega na tym, że nie mogę uruchomić np. services.msc czy Task Scheduler-a, ponieważ wyświetla się poniższy błąd:
rundll
Wystąpił problem podczas uruchomienia pliku
c:\Users\roppol\AppData\Local\Temp\GYucROQ.dll
Pliku już oczywiście tam nie ma, aczkolwiek nie do końca jestem w stanie znaleźć jego rozwiązania.
Podjęte działania - pełny skan komputera ESET Nod32 Antyvirus oraz Malwarebytes AntiMalware.