Uruchom "FRST". NA klawiaturze naciśnij jednocześnie "CTRL+Y" .Otworzy się Notatnik, wklej do niego:
- Kod: Zaznacz wszystko
FF HKLM\SOFTWARE\Policies\Mozilla\Firefox: Ograniczenia <==== UWAGA
HKLM\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Windows Defender: Ograniczenia <==== UWAGA
CPUID CPU-Z 1.67.1 (HKLM\...\CPUID CPU-Z_is1) (Version: - ) <==== UWAGA
0.0.0.0 tracking.opencandy.com.s3.amazonaws.com
AlternateDataStreams: C:\Windows:nlsPreferences [0]
ContextMenuHandlers5: [igfxcui] -> {3AB1675A-CCFF-11D2-8B20-00A0C93CB1F4} => -> Brak pliku
Tcpip\..\Interfaces\{52006967-2AFF-4C3F-962C-AF01A815C9CE}: [DhcpNameServer] 0.0.0.0
Tcpip\..\Interfaces\{95810534-04C9-4C28-9BD3-60B4372765D6}: [DhcpNameServer] 62.179.1.63 62.179.1.62
Tcpip\..\Interfaces\{DB5B9C9E-74EB-41BF-9274-59498153ED6A}: [DhcpNameServer] 192.168.0.1
Tcpip\..\Interfaces\{E28E6A01-057F-444B-8AC6-F3BC6400C66C}: [DhcpNameServer] 192.168.8.1 192.168.8.1
HKU\S-1-5-21-3167909846-3311938730-284632440-1001\...\MountPoints2: {17c4f598-b292-11e3-9864-1c3e84df7a68} - H:\AutoRun.exe
HKU\S-1-5-21-3167909846-3311938730-284632440-1001\...\MountPoints2: {17c4f5a7-b292-11e3-9864-1c3e84df7a68} - H:\AutoRun.exe
HKU\S-1-5-21-3167909846-3311938730-284632440-1001\...\MountPoints2: {50d92e8d-1b30-11ea-9c59-1c3e84df7a68} - F:\HiSuiteDownLoader.exe
HKU\S-1-5-21-3167909846-3311938730-284632440-1001\...\MountPoints2: {56e48633-fc91-11e4-ad70-1c3e84df7a68} - H:\AutoRun.exe
HKU\S-1-5-21-3167909846-3311938730-284632440-1001\...\MountPoints2: {a8e4ec06-94ab-11e3-8d81-1c3e84df7a68} - G:\Setup.exe
HKU\S-1-5-21-3167909846-3311938730-284632440-1001\...\MountPoints2: {e4db7093-31ee-11e5-ac8b-1c3e84df7a68} - H:\AutoRun.exe
HKU\S-1-5-21-3167909846-3311938730-284632440-1001\...\MountPoints2: {f6a0faf3-c36e-11e5-9278-1c3e84df7a68} - F:\Startme.exe
EmptyTemp:
Na klawiaturze naciśnij jednocześnie "CTRL+S". W "FRST uruchom opcję na "Fix / Napraw". Po restarcie systemu pokaż otrzymany plik "fixlog.txt", jest on w tym samym miejscu co program "FRST". Zaznaczyłem tym razem trochę więcej wpisów do przeczyszczenia, zresetowania, niż to konieczne, może dzięki temu coś bardziej się ruszy.
Jeszcze jedna sugestia, penie czytałeś, jak to Avast sprzedawał dane użytkowników? Spróbuj na próbę odinstalować tego Antywirusa, zobacz też, jak komputer pochodzi bez niego. Proponuje w razie czego zainstalować coś innego, ja sam używam i polecam 360 Total Security, poniżej przedstawienie programu. Jest on teraz już oficjalnie spolszczony:
https://sites.google.com/site/twierdzaciemnosci/windows/opis-360-total-securityAvasta odinstaluj specjalnym deinstlatorem:
https://www.instalki.pl/programy/downlo ... ility.htmlWidze też, że system raportuje problemy z Bluetooth, czy moduł ten działa prawidłowo? Sterownik zainstalowany? Nie ma ostrzeżeń w Menedżer Urządzeń?