Strona 1 z 1

Tp-link Archer C7v5 zawiesza

PostWysłany: 19 Wrz 2020, 22:08
przez Azax
Witam co parę godzin zawiesza mi się Tp-link Archer C7v5 był na gwarancji wymienili i nic nie pomogło. Wersja oprogramowania 1.0.15 Build 20200628 rel.63501(4555)

Re: Tp-link Archer C7v5 zawiesza

PostWysłany: 21 Wrz 2020, 00:10
przez Illidan
Oddaj ponownie na gwarancję. W domowym zaciszu sam nie wiele zdziałasz. Pożycz inny router i zobacz, jak na nim sieć działa. Ewentualnie jeśli jest nowsza wersja firmware do niego, to zaktualizuj i zobacz czy będzie poprawa. Ewentualnie zabierz go do znajomych i na ich sieci przetestuj jeszcze.
Możesz mi bardziej opisać to zawieszanie się jeszcze? I co wtedy robisz? Resetujesz? Co dał reset do ustawień fabrycznych? Czy przeprowadzałeś go?

Re: Tp-link Archer C7v5 zawiesza

PostWysłany: 11 Lis 2020, 23:25
przez Sklep4ip
A czy możesz się zalogować się do interfejsu administratora modemu, w momencie gdy się zawiesił? Jakiś komunikat błęd na ekranie ?