Bitdefender IS: zarządzanie spamem

Rozwiązanie antyspamowe dostarczone wraz z Bitdefender Internet Security 2015 jest dosyć intuicyjne i skuteczne. Zarządzanie niechcianymi wiadomościami z poziomu klienta poczty e-mail nie powinno stanowić większego problemu. Poniżej przedstawiam kilka wskazówek na podstawie pracy z programem Mozilla Thunderbird.
I. START
Po instalacji pakietu IS, podczas uruchamiania Thunderbirda, aplikacja zapyta o pozwolenie instalacji rozszerzenia Bitdefender Antispam Toolbar. Dodanie danego pluginu ułatwi zarządzanie niechcianymi wiadomościami. W każdej chwili istnieje możliwość wyłączenia wtyczki.
Menu
Narzędzia
Dodatki
Rozszerzenia
Przycisk włącz/wyłącz
Wyłączenie toolbara (do czasu następnego uruchomienia klienta poczty) możliwe jest z poziomu:
Menu
Widok - Paski narzędzi
Bitdefender Pasek Narzędziowy Antyspam (odznacz)
II. USTAWIENIA
Domyślnie SPAM będzie przenoszony do folderu Spam, który znajduje się w Koszu.
Aby wiadomości oznaczone jako [spam] znajdowały się w folderze Odebrane, należy na pasku Antyspam kliknąć w:
Ustawienia
Ustaw. Paska narzędzi i odznaczyć Przenieś wiadomości do folderu 'Elementy usunięte'.
OK
W takim przypadku niechciane wiadomości zaczną pojawiać się w katalogu Odebrane, będą również oznaczone jako przeczytane.
I. START
Po instalacji pakietu IS, podczas uruchamiania Thunderbirda, aplikacja zapyta o pozwolenie instalacji rozszerzenia Bitdefender Antispam Toolbar. Dodanie danego pluginu ułatwi zarządzanie niechcianymi wiadomościami. W każdej chwili istnieje możliwość wyłączenia wtyczki.
Menu




Wyłączenie toolbara (do czasu następnego uruchomienia klienta poczty) możliwe jest z poziomu:
Menu


II. USTAWIENIA
Domyślnie SPAM będzie przenoszony do folderu Spam, który znajduje się w Koszu.
Aby wiadomości oznaczone jako [spam] znajdowały się w folderze Odebrane, należy na pasku Antyspam kliknąć w:
Ustawienia


W takim przypadku niechciane wiadomości zaczną pojawiać się w katalogu Odebrane, będą również oznaczone jako przeczytane.