Strona 1 z 1

Bitdefender IS: zarządzanie spamem

PostWysłany: 01 Paź 2014, 14:39
przez Mirahz
Rozwiązanie antyspamowe dostarczone wraz z Bitdefender Internet Security 2015 jest dosyć intuicyjne i skuteczne. Zarządzanie niechcianymi wiadomościami z poziomu klienta poczty e-mail nie powinno stanowić większego problemu. Poniżej przedstawiam kilka wskazówek na podstawie pracy z programem Mozilla Thunderbird.

I. START

Po instalacji pakietu IS, podczas uruchamiania Thunderbirda, aplikacja zapyta o pozwolenie instalacji rozszerzenia Bitdefender Antispam Toolbar. Dodanie danego pluginu ułatwi zarządzanie niechcianymi wiadomościami. W każdej chwili istnieje możliwość wyłączenia wtyczki.

Menu -> Narzędzia -> Dodatki -> Rozszerzenia -> Przycisk włącz/wyłącz

Bitdefender-antispam-toolbar.jpg
Bitdefender-antispam-toolbar
Bitdefender-antispam-toolbar.jpg (56.33 KiB) Obejrzany 19776 razy


Wyłączenie toolbara (do czasu następnego uruchomienia klienta poczty) możliwe jest z poziomu:

Menu -> Widok - Paski narzędzi -> Bitdefender Pasek Narzędziowy Antyspam (odznacz)

II. USTAWIENIA

Domyślnie SPAM będzie przenoszony do folderu Spam, który znajduje się w Koszu.

Bitdefender-folder-spam.jpg
Bitdefender folder spam
Bitdefender-folder-spam.jpg (114.9 KiB) Obejrzany 19776 razy


Aby wiadomości oznaczone jako [spam] znajdowały się w folderze Odebrane, należy na pasku Antyspam kliknąć w:

Ustawienia -> Ustaw. Paska narzędzi i odznaczyć Przenieś wiadomości do folderu 'Elementy usunięte'. -> OK

Bitdefender-antispam-ustawienia.jpg
Bitdefender antispam ustawienia
Bitdefender-antispam-ustawienia.jpg (35.29 KiB) Obejrzany 19776 razy


W takim przypadku niechciane wiadomości zaczną pojawiać się w katalogu Odebrane, będą również oznaczone jako przeczytane.

Bitdefender-spam-oznaczenie.jpg
Bitdefender spam oznaczenie
Bitdefender-spam-oznaczenie.jpg (83 KiB) Obejrzany 19776 razy