Logi, zabezpieczenie komputera, danych. Programy antywirusowe antyspyware, firewall itp.

Regulamin forum

1. Każdy temat powinien odzwierciedlać treść wątku.
2. W przypadku wklejania logów; należy je wykonać od razu przynajmniej z dwóch narzędzi: FRST oraz z GMER
3. Wszelkie logi proszę publikować na przeznaczonych do tego stronach a w poście wklejać tylko link.
4. Nie wskazane jest skracanie logów, należy wkleić cały - od początku, do końca.
5. Nie wskazane jest podczepianie się do tematów innych użytkowników - proszę założyć nowy temat w dziale Bezpieczeństwo, ułatwi to pomoc sprawdzającemu.
6. Osoby nie posiadające odpowiedniej wiedzy, nie powinny sprawdzać logów, ponieważ grozi to poważnym uszkodzeniem systemu lub aplikacji zainstalowanych na komputerze.
7. Należy dokładnie opisać problem, występujące objawy oraz wszelkie podjęte działania.
8. Każdy skrypt jest unikatowy, napisany dla każdego przypadku z osobna, więc nie może być stosowany przez innych.
9. W przypadku zamieszczenia zrzutu ekranu (screenshot'a) proszę korzystać z zewnętrznego serwisu oferującego hosting zdjęć.
Wyślij odpowiedź

Prosze o sprawdzenie loga z ComboFix

06 Maj 2009, 18:53

Nie bedę sie rozpisywał:

http://wklej.eu/index.php?id=ae8f97a082

Re: Prosze o sprawdzenie loga z ComboFix

06 Maj 2009, 19:25

usuń ręcznie folder C:\Qoobox oraz instalkę Combofix z dysku.

Wyłącz I włącz przywracanie systemu na wszystkich dyskach.Instrukcja

przeskanuj komputer Kaspersky Virusscaner lub Dr.Web Cure It!
gdy będą wirusy pokaż raport

Re: Prosze o sprawdzenie loga z ComboFix

06 Maj 2009, 20:24

Zrobiłem to cokazałeś wirusów nie znalazło, Dać HiJackThis?

http://wklej.eu/index.php?id=6205bff8e9

Oto log z HiJackThis

Re: Prosze o sprawdzenie loga z ComboFix

06 Maj 2009, 22:52

usuń ręcznie folder C: \Qoobox oraz instalkę Combofix z dysku.

Wykonaj optymalizację autostartu

Pobierz CCleaner
lub
CleanGP
przeskanuj nim i wyczyść rejestr.

Wyłącz I włącz przywracanie systemu na wszystkich dyskach.INSTRUKCJA[/quote]

Re: Prosze o sprawdzenie loga z ComboFix

06 Maj 2009, 23:29

To ja bardzo bym poprosił też o sprawdzenie. Link poniżej:

http://www.wklej.eu/index.php?id=f4e89a9d70

Dzięki za szybkie odpowiedzi :)

Re: Prosze o sprawdzenie loga z ComboFix

07 Maj 2009, 13:37

Ajan poco mam robić to dwa razy, usunąłem Qoobox i combofix, zoptymalizowalem autostart i pobralem ccleaner usunelo mi 8mb, wylaczylem i wlaczylem wszystko i co jeszcze?
Wyślij odpowiedź