TA STRONA UŻYWA COOKIE. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Od dnia 25.05.2018 r. na terenie Unii Europejskiej wchodzi w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. Prosimy o zapoznanie się z polityką prywatności oraz regulaminem serwisu  [X]

Brak możliwości otworzenia dysku. ,,Otwórz za..."

Logi, zabezpieczenie komputera, danych. Programy antywirusowe antyspyware, firewall itp.
Regulamin forum
1. Każdy temat powinien odzwierciedlać treść wątku.
2. W przypadku wklejania logów; należy je wykonać od razu przynajmniej z dwóch narzędzi: FRST oraz z GMER
3. Wszelkie logi proszę publikować na przeznaczonych do tego stronach a w poście wklejać tylko link.
4. Nie wskazane jest skracanie logów, należy wkleić cały - od początku, do końca.
5. Nie wskazane jest podczepianie się do tematów innych użytkowników - proszę założyć nowy temat w dziale Bezpieczeństwo, ułatwi to pomoc sprawdzającemu.
6. Osoby nie posiadające odpowiedniej wiedzy, nie powinny sprawdzać logów, ponieważ grozi to poważnym uszkodzeniem systemu lub aplikacji zainstalowanych na komputerze.
7. Należy dokładnie opisać problem, występujące objawy oraz wszelkie podjęte działania.
8. Każdy skrypt jest unikatowy, napisany dla każdego przypadku z osobna, więc nie może być stosowany przez innych.
9. W przypadku zamieszczenia zrzutu ekranu (screenshot'a) proszę korzystać z zewnętrznego serwisu oferującego hosting zdjęć.

Brak możliwości otworzenia dysku. ,,Otwórz za..."

Postprzez Pietruszka » 16 Wrz 2009, 15:50

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.1.3) Gecko/20090824 Firefox/3.5.3 (.NET CLR 3.5.30729)


Witam. Mam problem z laptopem. Kiedy wchodzę w ,,Mój Komputer" i chcę wejść przykładowo w dysk E wyskakuję ,,Otwórz za pomocą", mogę tam wybrać spośród wszystkich zainstalowanych programów. Nic nie daję wejście typu Prawy przycisk myszy-> Otwórz. Jedynie PPM -> Eksploruj coś daję. W oddzielnym oknie pokazuję się dysk.
Dodatkowo nie mogę uruchomić programu Silent Runners
Podejrzewam wirusa, jednak mój antywirus (Kaspersky 9.0.0.463) nic nie wykrywa.

LOGI:
HijackThis - http://www.wklej.eu/index.php?id=bfdb864b59&view=nl
OTL - http://www.wklej.eu/index.php?id=50bd92c8f8
Pozdrawiam i proszę o pomoc.
Pietruszka
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 3
Dołączenie: 16 Wrz 2009, 15:39

Re: Brak możliwości otworzenia dysku. ,,Otwórz za..."

Postprzez mateo8898 » 16 Wrz 2009, 16:50

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.1.3) Gecko/20090824 Firefox/3.5.3


Uruchom HijackThis -> Do a system scan only -> w okienku programu pokaże się log -> zaznacz kratki przy podanych wpisach -> klikasz Fix checked
Kod: Zaznacz wszystko
O4 - HKLM\..\Run: [IgfxTray] C:\WINDOWS\system32\igfxtray.exe
O4 - HKLM\..\Run: [HotKeysCmds] C:\WINDOWS\system32\hkcmd.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Persistence] C:\WINDOWS\system32\igfxpers.exe
O4 - HKLM\..\Run: [UnlockerAssistant] "C:\Program Files\Unlocker\UnlockerAssistant.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] "C:\Program Files\Java\jre1.6.0_04\bin\jusched.exe"
O4 - HKLM\..\Policies\Explorer\Run: [] 
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\RunOnce: [nltide_2] regsvr32 /s /n /i:U shell32 (User 'USŁUGA SIECIOWA')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\RunOnce: [] (User 'USŁUGA SIECIOWA')
O4 - HKUS\S-1-5-18\..\RunOnce: [nltide_2] regsvr32 /s /n /i:U shell32 (User 'SYSTEM')
O4 - HKUS\.DEFAULT\..\RunOnce: [nltide_2] regsvr32 /s /n /i:U shell32 (User 'Default user')
O4 - Global Startup: Microsoft Office.lnk = C:\Program Files\Microsoft Office\Office\OSA9.EXE


Wylecz pamięci przenośne Flash Disinfector lub sformatuj

W OTL wklej:
:Processes
Explorer.exe

:OTL
O32 - AutoRun File - File not found - -- [ NTFS ]
O32 - AutoRun File - [2009-09-14 13:45:20 | 00,000,080 | RHS- | M] () - C:\autorun.inf -- [ NTFS ]
O32 - AutoRun File - [2009-08-09 20:10:38 | 00,000,080 | RHS- | M] () - E:\AUTORUN.FCB -- [ NTFS ]
O32 - AutoRun File - [2009-09-14 13:45:20 | 00,000,080 | RHS- | M] () - E:\autorun.inf -- [ NTFS ]
O32 - AutoRun File - [2009-09-14 08:37:58 | 00,000,080 | RHS- | M] () - F:\autorun.inf -- [ FAT ]
O33 - MountPoints2\{43fe892a-0582-11dd-a6b5-806d6172696f}\Shell\AutoRun\command - "" = d1vmq.exe
O33 - MountPoints2\{43fe892a-0582-11dd-a6b5-806d6172696f}\Shell\open\Command - "" = d1vmq.exe
O33 - MountPoints2\{43fe892b-0582-11dd-a6b5-806d6172696f}\Shell\AutoRun\command - "" = d1vmq.exe
O33 - MountPoints2\{43fe892b-0582-11dd-a6b5-806d6172696f}\Shell\open\Command - "" = d1vmq.exe
O33 - MountPoints2\{eb399782-088e-11dd-8733-001a73f0ba3c}\Shell\AutoRun\command - "" = d1vmq.exe
O33 - MountPoints2\{eb399782-088e-11dd-8733-001a73f0ba3c}\Shell\open\Command - "" = d1vmq.exe

:Reg
[-HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\MountPoints2]

:Files
C:\d1vmq.exe
D:\d1vmq.exe
E:\d1vmq.exe
F:\d1vmq.exe

:Commands
[emptytemp]
[start explorer]
[Reboot]

Klikasz Run Fix. Dajesz log z usuwania + nowy log OTL


Autor postu otrzymał pochwałę
Awatar użytkownika
mateo8898
Moderator
Moderator
 
Posty: 15377
Dołączenie: 15 Maj 2009, 14:55
Pochwały: 966

Re: Brak możliwości otworzenia dysku. ,,Otwórz za..."

Postprzez Pietruszka » 16 Wrz 2009, 17:54

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.1.3) Gecko/20090824 Firefox/3.5.3 (.NET CLR 3.5.30729)


Plik, który został zapisany na dysku po ,,naprawie" - http://www.wklej.eu/index.php?id=d6cfc9cdb5
LOG z usuwania - http://www.wklej.eu/index.php?id=d18cd98d4d
Nowy LOG z OTL-a - http://www.wklej.eu/index.php?id=afc3541069

Ogólnie wszystko się unormowało. Jednak jeżeli trzeba coś jeszcze zrobić to oczywiście to zrobię :) .
Pozdrawiam i dziękuję mati8898 za pomoc.
Pietruszka
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 3
Dołączenie: 16 Wrz 2009, 15:39

Re: Brak możliwości otworzenia dysku. ,,Otwórz za..."

Postprzez mateo8898 » 16 Wrz 2009, 18:18

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.1.3) Gecko/20090824 Firefox/3.5.3


Nic więcej nie widzę.

W OTL kliknij CleanUp

Przeczyść dysk oraz rejestr CCleaner

Wyłącz i włącz przywracanie systemu na wszystkich dyskach -> Instrukcja

Wykonaj pełne skanowanie Dr.Web CureIt - jeśli coś znajdzie wylecz/usuń i daj raport (Plik -> Zapisz Listę Raportu)


Autor postu otrzymał pochwałę
Awatar użytkownika
mateo8898
Moderator
Moderator
 
Posty: 15377
Dołączenie: 15 Maj 2009, 14:55
Pochwały: 966

Re: Brak możliwości otworzenia dysku. ,,Otwórz za..."

Postprzez Pietruszka » 16 Wrz 2009, 20:38

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.1.3) Gecko/20090824 Firefox/3.5.3 (.NET CLR 3.5.30729)


Zrobiłem jak prosiłeś i Dr Web dał mi taką informację:

http://www.wklej.eu/index.php?id=4eb25a9b9b
Dodatkowo coś się stało z Laptopem, ponieważ kiedy mam włączone zasilanie (podpięte do sieci) to nie mogę podłączyć internetu. Zgaszona jest lampka ADSL.
Pozdrawiam i jeszcze raz dziękuję Mati8898
Pietruszka
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 3
Dołączenie: 16 Wrz 2009, 15:39

Re: Brak możliwości otworzenia dysku. ,,Otwórz za..."

Postprzez mateo8898 » 16 Wrz 2009, 21:30

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.1.3) Gecko/20090824 Firefox/3.5.3


Ok, jest już czysto. Co do problemu z netem to napisz w innym dziale forum (na pewno nie jest to od wirusów)
Awatar użytkownika
mateo8898
Moderator
Moderator
 
Posty: 15377
Dołączenie: 15 Maj 2009, 14:55
Pochwały: 966


Powróć do Bezpieczeństwo

Kto jest na forum

Zarejestrowani użytkownicy: Brak zarejestrowanych użytkowników