Problemy dotyczące sieci Internet, konfiguracja sieci LAN, WLAN, konfiguracja serwerów. Rozdzielanie połączeń internetowych. Rozwiązywanie problemów związanych ze sprzętem i oprogramowaniem. Routery, huby, switche, anteny itp.
przez rojber » 15 Gru 2009, 21:46
UA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.1.5) Gecko/20091102 Firefox/3.5.5
Witam serdecznie
Otóż mam problem jak w temacie, posiadam stałe łącze 6Mb, jednak od dłuższego czasu zamiast ładnego hulania stron jest zamuła;/
Załączam log z HiJack
http://wklej.eu/index.php?id=5d67d0ca45Mam nadzieje, że ktoś kompetentny mi pomoże:)
-
rojber
- Forumowicz

-
- Posty: 59
- Dołączenie: 15 Lut 2006, 18:40
przez mateo8898 » 15 Gru 2009, 21:59
UA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.1.5) Gecko/20091102 Firefox/3.5.5
Odinstaluj
DAEMON Tools Toolbar.
Uruchom HijackThis

Do a system scan only

w okienku programu pokaże się log

zaznacz kratki przy podanych wpisach

klikasz
Fix checked- Kod: Zaznacz wszystko
O1 - Hosts: 66.98.148.65 auto.search.msn.com
O1 - Hosts: 66.98.148.65 auto.search.msn.es
O4 - HKLM\..\Run: [SoundMAXPnP] C:\Program Files\Analog Devices\Core\smax4pnp.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SoundMAX] "C:\Program Files\Analog Devices\SoundMAX\Smax4.exe" /tray
O4 - HKLM\..\Run: [StartCCC] "C:\Program Files\ATI Technologies\ATI.ACE\Core-Static\CLIStart.exe" MSRun
O4 - HKLM\..\Run: [HP Software Update] C:\Program Files\HP\HP Software Update\HPWuSchd2.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] "C:\Program Files\Java\jre6\bin\jusched.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [NeroFilterCheck] C:\Program Files\Common Files\Ahead\Lib\NeroCheck.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SecurDisc] C:\Program Files\Nero\Nero 7\InCD\NBHGui.exe
O4 - HKLM\..\Run: [InCD] C:\Program Files\Nero\Nero 7\InCD\InCD.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Adobe Reader Speed Launcher] "C:\Program Files\Adobe\Reader 9.0\Reader\Reader_sl.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [RemoteControl] "C:\Program Files\CyberLink\PowerDVD\PDVDServ.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [LanguageShortcut] "C:\Program Files\CyberLink\PowerDVD\Language\Language.exe"
Podaj logi z:
OTL,
GMER oraz
System Repair Engineer
-

mateo8898
- Moderator

-
- Posty: 15377
- Dołączenie: 15 Maj 2009, 14:55
- Pochwały: 966
przez rojber » 15 Gru 2009, 22:40
UA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.1.5) Gecko/20091102 Firefox/3.5.5
-
rojber
- Forumowicz

-
- Posty: 59
- Dołączenie: 15 Lut 2006, 18:40
przez rojber » 15 Gru 2009, 23:02
UA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.1.5) Gecko/20091102 Firefox/3.5.5
-
rojber
- Forumowicz

-
- Posty: 59
- Dołączenie: 15 Lut 2006, 18:40
przez mateo8898 » 15 Gru 2009, 23:36
UA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.1.5) Gecko/20091102 Firefox/3.5.5
Uruchom OTL

w oknie
Custom Scans/Fixes wklej:
:OTL
PRC - [2004-08-03 23:44:20 | 01,033,728 | ---- | M] (Microsoft Corporation) -- C:\WINDOWS\explorer.exe
O3 - HKLM\..\Toolbar: (DAEMON Tools Toolbar) - {32099AAC-C132-4136-9E9A-4E364A424E17} - C:\Program Files\DAEMON Tools Toolbar\DTToolbar.dll ()
O3 - HKCU\..\Toolbar\WebBrowser: (DAEMON Tools Toolbar) - {32099AAC-C132-4136-9E9A-4E364A424E17} - C:\Program Files\DAEMON Tools Toolbar\DTToolbar.dll ()
:Files
C:\Program Files\DAEMON Tools Toolbar
:Commands
[emptytemp]
[resethosts]
[reboot]
Klikasz
Run Fix. Dajesz log z usuwania + nowy log z OTL
Autor postu otrzymał pochwałę
-

mateo8898
- Moderator

-
- Posty: 15377
- Dołączenie: 15 Maj 2009, 14:55
- Pochwały: 966
przez rojber » 15 Gru 2009, 23:46
UA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.1.5) Gecko/20091102 Firefox/3.5.5
Nie wiem czy dobrze to zrobiłem, nie zrozumiałem "dajesz log z usuwania + nowy log z OTL". Wkleiłem to co zacytowałeś i kliknąłem Run Fix. Niby wszystko dobrze ale przy wyłączaniu kompa mi sie zawiesił system, jak sie ładował Windows też coś dłużej to trwało. Net chyba chodzi nie co lepiej ale ciężko mi to stwierdzić. No nic chyba czeka mnie kompletny format.
Dzięki bardzo za pomoc i za poświęcony czas;)
-
rojber
- Forumowicz

-
- Posty: 59
- Dołączenie: 15 Lut 2006, 18:40
przez mateo8898 » 15 Gru 2009, 23:51
UA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.1.5) Gecko/20091102 Firefox/3.5.5
Skoro nie masz logu z usuwania to zrób nowy log opcją Run Scan
-

mateo8898
- Moderator

-
- Posty: 15377
- Dołączenie: 15 Maj 2009, 14:55
- Pochwały: 966
przez rojber » 16 Gru 2009, 00:02
UA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.1.5) Gecko/20091102 Firefox/3.5.5
Zrobiłem tak jak napisałeś, ale niestety te same objawy przy restartowaniu systemu;/ Net nadal chodzi wolno, niestety...
-
rojber
- Forumowicz

-
- Posty: 59
- Dołączenie: 15 Lut 2006, 18:40
przez mateo8898 » 16 Gru 2009, 16:26
UA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.1.5) Gecko/20091102 Firefox/3.5.5
No ale gdzie ten nowy log z OTL???
-

mateo8898
- Moderator

-
- Posty: 15377
- Dołączenie: 15 Maj 2009, 14:55
- Pochwały: 966
przez rojber » 16 Gru 2009, 18:34
UA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.1.5) Gecko/20091102 Firefox/3.5.5
Czyli mam jeszcze raz odpalić OTL i wkleić tu LOGa?
-
rojber
- Forumowicz

-
- Posty: 59
- Dołączenie: 15 Lut 2006, 18:40
przez mateo8898 » 16 Gru 2009, 18:51
UA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.1.5) Gecko/20091102 Firefox/3.5.5
Tak
-

mateo8898
- Moderator

-
- Posty: 15377
- Dołączenie: 15 Maj 2009, 14:55
- Pochwały: 966
przez rojber » 16 Gru 2009, 19:13
UA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.1.5) Gecko/20091102 Firefox/3.5.5
-
rojber
- Forumowicz

-
- Posty: 59
- Dołączenie: 15 Lut 2006, 18:40
przez mateo8898 » 16 Gru 2009, 19:35
UA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.1.5) Gecko/20091102 Firefox/3.5.5
To nie będzie wina infekcji, gdyż tu żadnych wirusów nie było, tylko toolbar wątpliwej reputacji oraz ogromny plik hosts.
W OTL kliknij
CleanUpPrzeczyść dysk oraz rejestr
CCleanerWykonaj
pełne skanowanie Malwarebytes' Anti-Malware - jeśli coś znajdzie usuń i daj raport
-

mateo8898
- Moderator

-
- Posty: 15377
- Dołączenie: 15 Maj 2009, 14:55
- Pochwały: 966
przez rojber » 16 Gru 2009, 20:07
UA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.1.5) Gecko/20091102 Firefox/3.5.5
Zrobiłem tak jak napisałeś. Usunąłem 3 zainfekowane pliki, niestety zapomniałem zapisać raportu. Po restarcie systemu pokazała mi sie ikonka zapory systemowej na pasku. Internet chodzi jeszcze gorzej teraz;/
-
rojber
- Forumowicz

-
- Posty: 59
- Dołączenie: 15 Lut 2006, 18:40
przez mateo8898 » 16 Gru 2009, 20:11
UA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.1.5) Gecko/20091102 Firefox/3.5.5
Malwarebytes

zakładka Logi. Tam znajdziesz raport
-

mateo8898
- Moderator

-
- Posty: 15377
- Dołączenie: 15 Maj 2009, 14:55
- Pochwały: 966
Powróć do Sieć Internet, Sieci LAN, WLAN
Kto jest na forum
Zarejestrowani użytkownicy: Bing [Bot], Google [Bot], Majestic-12 [Bot]