TA STRONA UŻYWA COOKIE. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Od dnia 25.05.2018 r. na terenie Unii Europejskiej wchodzi w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. Prosimy o zapoznanie się z polityką prywatności oraz regulaminem serwisu  [X]

Prośba o sprawdzenie logów OTL

Logi, zabezpieczenie komputera, danych. Programy antywirusowe antyspyware, firewall itp.
Regulamin forum
1. Każdy temat powinien odzwierciedlać treść wątku.
2. W przypadku wklejania logów; należy je wykonać od razu przynajmniej z dwóch narzędzi: FRST oraz z GMER
3. Wszelkie logi proszę publikować na przeznaczonych do tego stronach a w poście wklejać tylko link.
4. Nie wskazane jest skracanie logów, należy wkleić cały - od początku, do końca.
5. Nie wskazane jest podczepianie się do tematów innych użytkowników - proszę założyć nowy temat w dziale Bezpieczeństwo, ułatwi to pomoc sprawdzającemu.
6. Osoby nie posiadające odpowiedniej wiedzy, nie powinny sprawdzać logów, ponieważ grozi to poważnym uszkodzeniem systemu lub aplikacji zainstalowanych na komputerze.
7. Należy dokładnie opisać problem, występujące objawy oraz wszelkie podjęte działania.
8. Każdy skrypt jest unikatowy, napisany dla każdego przypadku z osobna, więc nie może być stosowany przez innych.
9. W przypadku zamieszczenia zrzutu ekranu (screenshot'a) proszę korzystać z zewnętrznego serwisu oferującego hosting zdjęć.

Prośba o sprawdzenie logów OTL

Postprzez anduril1991 » 07 Sty 2014, 10:35

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/31.0.1650.63 Safari/537.36


Windows 7
OTL http://wklej.org/hash/3deda656c9c/
Extras http://wklej.org/hash/a020f0f045b/

Problemem jest:
1. minimalizowanie się trybów pełnoekranowych (gry, filmy) co jakieś 10min, po zmaksymalizowaniu można bez problemu dalej kontynuować grę, film etc.
2. Krótkie częste przycięcia (milisekundy) podczas pracy komputera. Częstość: raz na 10-15s - szczególnie denerwuje podczas gier (wrażenie nie stykającej myszki).
3. Wyłączanie się 2 na 3 porty USB. Częstość 1 raz na dzień, pomaga tylko restart komputera - problem od 2 dni się nie powtórzył, być może sobie z tym problemem poradziłem którąś z poniższych operacji. :cry:

Co zrobiłem:
1. Skanowanie dr.Web - usunięcie zagrożeń,
2. Skanowanie AVG (po jego instalacji pojawił sie problem z minimalizacją), antywirus odinstalowałem, wyczyściłem rejestr i komputer ccleanerem, zainstalowałem inny program: Microsoft security essentials
3. wyłączanie i włączanie usług w narzędziach systemowych (bez rezultatu),
4. sprawdzenie dziennika zdarzeń - nic się nie dzieje w czasie minimalizacji,
5. aktualizacja systemu Windows 7,
6. aktualizacja sterowników karty graficznej,
7. Opcje oszczędzania energii i ustawienia kart graficznych (mam laptopa z dwiema) sprawdzone,
8. powyłączane wszystkie zbędne programy, mogące powodować minimalizację.
anduril1991
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 8
Dołączenie: 07 Sty 2014, 10:32

Re: Prośba o sprawdzenie logów OTL

Postprzez mateo8898 » 07 Sty 2014, 13:11

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.2; WOW64; rv:26.0) Gecko/20100101 Firefox/26.0


1. Odinstaluj Protected Search 1.1
2. Użyj AdwCleaner -> otl-gmer-silent-runners-sdfix-i-inne-poradnik-t13967-15.html#p139531 z opcji Usuń i podaj utworzony log.
3. Podaj nowe logi z OTL + brakujący log z Gmer -> otl-gmer-silent-runners-sdfix-i-inne-poradnik-t13967.html#p88736

Kolejność jak podałem.
Awatar użytkownika
mateo8898
Moderator
Moderator
 
Posty: 15377
Dołączenie: 15 Maj 2009, 14:55
Pochwały: 966

Re: Prośba o sprawdzenie logów OTL

Postprzez anduril1991 » 07 Sty 2014, 21:54

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/31.0.1650.63 Safari/537.36


AdwCleaner Log: http://www.wklej.eu/index.php?id=c8ef65cd9e
OTL: http://wklej.eu/index.php?id=e07f3aa641
Extras: http://wklej.eu/index.php?id=09738bef0c
GMER: http://wklej.eu/index.php?id=79f12c0d56

Ponadto, niestety problem z wyłączającymi się portami USB pozostał. Zauważyłem, że zacinanie się nasila wraz z czasem pracy komputera. W pierwszej godzinie są rzadkie, potem zwiększają swoją częstość stopniowo.

Pojawił się w dzienniku zdarzeń kilkukrotnie błąd WMI. Jeżeli może to jakoś pomóc.
anduril1991
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 8
Dołączenie: 07 Sty 2014, 10:32

Re: Prośba o sprawdzenie logów OTL

Postprzez mateo8898 » 08 Sty 2014, 16:56

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.2; WOW64; rv:26.0) Gecko/20100101 Firefox/26.0


W AdwCleaner -> Odinstaluj

Uruchom OTL -> w oknie Własne opcje skanowania/skrypt wklej:
:OTL
MOD - [2013-12-05 19:06:55 | 002,548,248 | ---- | M] () -- C:\Users\Krzysiek\AppData\Roaming\AVG 1213b Campaign\AVG-Secure-Search-Update-1213b.exe
IE - HKCU\..\SearchScopes\{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A}: "URL" = http://search.v9.com/web/?q={searchTerms}
IE - HKCU\..\SearchScopes\{4F08C08D-91DA-4DAD-BC07-6523FA76040A}: "URL" = http://websearch.ask.com/redirect?client=ie&tb=ORJ&o=&src=crm&q={searchTerms}&locale=&apn_ptnrs=U3&apn_dtid=OSJ000YYPL&apn_uid=BE62E692-96E9-468A-AC6D-CF5C6BCBEECA&apn_sauid=FF1A943E-52F6-4C33-943F-11F5C54607A4
FF - HKCU\Software\MozillaPlugins\ubisoft.com/uplaypc: C:\Program Files (x86)\Ubisoft\Ubisoft Game Launcher\npuplaypc.dll File not found
O2:64bit: - BHO: (HHaPpiy2Savae) - {0831556D-61C3-8CA3-C0CF-C123A6941BA5} - C:\ProgramData\HHaPpiy2Savae\X.x64.dll ()
O2:64bit: - BHO: (NetoCoupon) - {2F66D241-81EE-C245-DBFF-1FB91487F9A0} - C:\ProgramData\NetoCoupon\WU.x64.dll File not found
O2 - BHO: (HHaPpiy2Savae) - {0831556D-61C3-8CA3-C0CF-C123A6941BA5} - C:\ProgramData\HHaPpiy2Savae\X.dll ()
O2 - BHO: (NetoCoupon) - {2F66D241-81EE-C245-DBFF-1FB91487F9A0} - C:\ProgramData\NetoCoupon\WU.dll File not found
O4 - HKCU..\Run: [AVG-Secure-Search-Update_1213b] C:\Users\Krzysiek\AppData\Roaming\AVG 1213b Campaign\AVG-Secure-Search-Update-1213b.exe ()
O8:64bit: - Extra context menu item: E&ksport do programu Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~2\MICROS~1\OFFICE11\EXCEL.EXE/3000 File not found
O8:64bit: - Extra context menu item: E&ksportuj do programu Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~2\MICROS~1\Office12\EXCEL.EXE/3000 File not found
O8 - Extra context menu item: E&ksport do programu Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~2\MICROS~1\OFFICE11\EXCEL.EXE/3000 File not found
O8 - Extra context menu item: E&ksportuj do programu Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~2\MICROS~1\Office12\EXCEL.EXE/3000 File not found
O9 - Extra Button: Enviar para o OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - Reg Error: Value error. File not found
O9 - Extra 'Tools' menuitem : &Enviar para o OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - Reg Error: Value error. File not found
O9 - Extra Button: &Anotações Vinculadas do OneNote - {789FE86F-6FC4-46A1-9849-EDE0DB0C95CA} - Reg Error: Value error. File not found
O9 - Extra 'Tools' menuitem : &Anotações Vinculadas do OneNote - {789FE86F-6FC4-46A1-9849-EDE0DB0C95CA} - Reg Error: Value error. File not found
[2014-01-02 12:39:58 | 000,000,000 | ---D | C] -- C:\Users\Krzysiek\AppData\Roaming\AVG
[2014-01-02 12:37:45 | 000,000,000 | ---D | C] -- C:\ProgramData\AVG
[2014-01-02 12:37:03 | 000,000,000 | -HSD | C] -- C:\ProgramData\{01BD4FC9-2F86-4706-A62E-774BB7E9D308}
[2014-01-02 11:21:57 | 000,000,000 | ---D | C] -- C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\AVG
[2014-01-02 11:20:58 | 000,000,000 | -H-D | C] -- C:\$AVG
[2014-01-02 11:20:58 | 000,000,000 | ---D | C] -- C:\ProgramData\AVG2014
[2013-12-30 23:44:36 | 000,000,000 | ---D | C] -- C:\ProgramData\iimgmbdcihagoffjcjgiibfccejepajd
[2013-12-30 23:44:08 | 000,000,000 | ---D | C] -- C:\ProgramData\HHaPpiy2Savae
[2013-12-29 11:40:34 | 000,000,000 | ---D | C] -- C:\ProgramData\Browser faster
[2014-01-07 20:12:12 | 000,000,358 | ---- | M] () -- C:\Windows\tasks\AVG_SYS_TASK.job
[2014-01-07 20:12:31 | 000,000,386 | ---- | M] () -- C:\Windows\tasks\AVG_SYS_TASK_DELETE.job

:Files
C:\Users\Krzysiek\AppData\Roaming\AVG 1213b Campaign
C:\ProgramData\AVG 1213b Campaign

:Commands
[clearallrestorepoints]
[emptytemp]

Klikasz Wykonaj skrypt. Podajesz log z usuwania + nowe logi z OTL.


Autor postu otrzymał pochwałę
Awatar użytkownika
mateo8898
Moderator
Moderator
 
Posty: 15377
Dołączenie: 15 Maj 2009, 14:55
Pochwały: 966

Re: Prośba o sprawdzenie logów OTL

Postprzez anduril1991 » 08 Sty 2014, 20:13

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/31.0.1650.63 Safari/537.36


anduril1991
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 8
Dołączenie: 07 Sty 2014, 10:32

Re: Prośba o sprawdzenie logów OTL

Postprzez mateo8898 » 09 Sty 2014, 17:06

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.2; WOW64; rv:26.0) Gecko/20100101 Firefox/26.0


Wklej w OTL:
:OTL
CHR - Extension: HHaPpiy2Savae = C:\Users\Krzysiek\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\bokclhbeblngppfckaaneabgdkkhopmi\2.5\

Klikasz Wykonaj skrypt i podajesz log z usuwania.
Awatar użytkownika
mateo8898
Moderator
Moderator
 
Posty: 15377
Dołączenie: 15 Maj 2009, 14:55
Pochwały: 966

Re: Prośba o sprawdzenie logów OTL

Postprzez anduril1991 » 10 Sty 2014, 19:43

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/31.0.1650.63 Safari/537.36


Problemy po poprzednich operacjach ustąpiły. Tryb pełnoekranowy się nie minimalizuje, porty USB się nie wyłączają, komputer się denerwująco nie przycina. Wykonałem czynności w ostatnim poście. Myślę, że można zamknąć temat.

Bardzo dziękuje za pomoc. :D
anduril1991
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 8
Dołączenie: 07 Sty 2014, 10:32

Re: Prośba o sprawdzenie logów OTL

Postprzez mateo8898 » 10 Sty 2014, 20:26

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.2; WOW64; rv:26.0) Gecko/20100101 Firefox/26.0


Wykonałem czynności w ostatnim poście

Nie sądzę, wrzuć log z usuwania, podam kroki końcowe i zakończymy temat.
Awatar użytkownika
mateo8898
Moderator
Moderator
 
Posty: 15377
Dołączenie: 15 Maj 2009, 14:55
Pochwały: 966

Re: Prośba o sprawdzenie logów OTL

Postprzez anduril1991 » 10 Sty 2014, 20:39

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/31.0.1650.63 Safari/537.36


anduril1991
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 8
Dołączenie: 07 Sty 2014, 10:32

Re: Prośba o sprawdzenie logów OTL

Postprzez mateo8898 » 10 Sty 2014, 21:22

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.2; WOW64; rv:26.0) Gecko/20100101 Firefox/26.0


W OTL -> Sprzątanie

Przeczyść dysk oraz rejestr CCleaner (zakładka Cleaner i Rejestr)

Odinstaluj starą wersję Javy:
Java 7 Update 9

i zainstaluj najnowszą -> http://www.instalki.pl/programy/downloa ... /Java.html

Odinstaluj starą wersję czytnika .PDF:
Adobe Reader 9.5.2 - Polish

i zainstaluj najnowszą -> http://www.instalki.pl/programy/downloa ... der_X.html
Awatar użytkownika
mateo8898
Moderator
Moderator
 
Posty: 15377
Dołączenie: 15 Maj 2009, 14:55
Pochwały: 966

Re: Prośba o sprawdzenie logów OTL

Postprzez anduril1991 » 11 Sty 2014, 00:15

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/31.0.1650.63 Safari/537.36


Czy to już wszystko? :)
anduril1991
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 8
Dołączenie: 07 Sty 2014, 10:32

Re: Prośba o sprawdzenie logów OTL

Postprzez mateo8898 » 11 Sty 2014, 18:25

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.2; WOW64; rv:26.0) Gecko/20100101 Firefox/26.0


Tak.


Autor postu otrzymał pochwałę
Awatar użytkownika
mateo8898
Moderator
Moderator
 
Posty: 15377
Dołączenie: 15 Maj 2009, 14:55
Pochwały: 966

Re: Prośba o sprawdzenie logów OTL

Postprzez anduril1991 » 20 Sty 2014, 12:25

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/31.0.1650.63 Safari/537.36


Witam ponownie. Problem z przycinaniem myszy znowu zaczął się pojawiać. Ponadto drugi komputer od brata zaczął mieć ten sam problem i to dzień po tym, jak brat sprawdzał moją zacinającą się myszkę na właśnie, swoim komputerze. Jest możliwe, żeby mysz przenosiła wirusy? :|
anduril1991
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 8
Dołączenie: 07 Sty 2014, 10:32

Re: Prośba o sprawdzenie logów OTL

Postprzez mateo8898 » 20 Sty 2014, 13:08

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.2; WOW64; rv:26.0) Gecko/20100101 Firefox/26.0


Nie jest to możliwe, aby mysz coś przeniosła. Sprawdź, czy problem występuje w trybie awaryjnym.
Awatar użytkownika
mateo8898
Moderator
Moderator
 
Posty: 15377
Dołączenie: 15 Maj 2009, 14:55
Pochwały: 966

Re: Prośba o sprawdzenie logów OTL

Postprzez anduril1991 » 22 Sty 2014, 00:27

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/31.0.1650.63 Safari/537.36


Przycinanie jest chyba związane z myszą (drugi komputer to zbieg okoliczności). Natomiast wyłączanie się portów jest coraz bardziej denerwujące. Następuje w laptopie charakterystyczne "cyknięcie" i żaden port nie działa. Chyba tylko format :(
anduril1991
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 8
Dołączenie: 07 Sty 2014, 10:32

Następna

Powróć do Bezpieczeństwo

Kto jest na forum

Zarejestrowani użytkownicy: Bing [Bot]