UA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/36.0.1985.125 Safari/537.36 OPR/23.0.1522.75
UA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.2; WOW64; rv:32.0) Gecko/20100101 Firefox/32.0
UA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/36.0.1985.125 Safari/537.36 OPR/23.0.1522.75
mati8898 napisał(a):Próbowałeś pobierania z różnych stron, hostingów, przez P2P i w każdym przypadku problem występuje?
UA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/36.0.1985.143 Safari/537.36
UA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/36.0.1985.125 Safari/537.36 OPR/23.0.1522.75
Azazell napisał(a):Problem leży prawdopodobnie po stronie Routera / modemu.. lub ewentualnie coś karta sieciowa Wifi / LAN wariuje.
Polecam skorzystać z nowego programu do naprawiania i rozwiązywania problemów z siecią - NetAdapter All in One.
UA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/36.0.1985.143 Safari/537.36
UA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/36.0.1985.125 Safari/537.36 OPR/23.0.1522.75
UA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/37.0.2062.122 Safari/537.36 OPR/24.0.1558.64
UA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; Win64; x64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/37.0.2062.124 Safari/537.36
UA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/38.0.2125.101 Safari/537.36 OPR/25.0.1614.50
Procortney99 napisał(a):Po pierwsze, sprawdź czy na innych komputerach też występuje ten problem. U mnie takie spadki występują notorycznie. Rano wszystko działa idealnie, a wieczorem prędkość spada trzykrotnie. W moim przypadku to wina przeciążonej centrali i nic nie da się z tym zrobić.
UA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.2; WOW64; rv:32.0) Gecko/20100101 Firefox/32.0
UA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/38.0.2125.101 Safari/537.36 OPR/25.0.1614.50
mati8898 napisał(a):Sprawdź, czy problem występuje w trybie awaryjnym z obsługą sieci.
UA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.2; WOW64; rv:32.0) Gecko/20100101 Firefox/32.0
UA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/38.0.2125.101 Safari/537.36 OPR/25.0.1614.50
UA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.2; WOW64; rv:32.0) Gecko/20100101 Firefox/32.0
Task: {F7C42C0F-210A-43AB-94A5-4F644D3F2653} - \Program aktualizacji online firmy Adobe. No Task File <==== ATTENTION
HKLM-x32\...\Run: [] => [X]
Toolbar: HKLM - No Name - {CC1A175A-E45B-41ED-A30C-C9B1D7A0C02F} - No File
S3 7ByteIo; \??\C:\Program Files (x86)\Hot CPU Tester Pro 4 LE\SysInfoX64.sys [X]
S3 EagleX64; \??\C:\Windows\system32\drivers\EagleX64.sys [X]
S3 LVPr2M64; system32\DRIVERS\LVPr2M64.sys [X]
S3 Synth3dVsc; System32\drivers\synth3dvsc.sys [X]
S3 tsusbhub; system32\drivers\tsusbhub.sys [X]
S3 VGPU; System32\drivers\rdvgkmd.sys [X]
S3 WinRing0_1_2_0; \??\C:\Program Files (x86)\IObit\Game Booster 3\Driver\WinRing0x64.sys [X]
2014-09-19 16:24 - 2014-10-05 18:39 - 00000000 ____D () C:\AdwCleaner
HKLM-x32\...\Run: [Adobe ARM] => C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\ARM\1.0\AdobeARM.exe [959176 2014-08-21] (Adobe Systems Incorporated)
HKLM-x32\...\Run: [HP Software Update] => C:\Program Files (x86)\HP\HP Software Update\HPWuSchd2.exe [96056 2013-05-30] (Hewlett-Packard)
EmptyTemp:
Powróć do Sieć Internet, Sieci LAN, WLAN
Zarejestrowani użytkownicy: Brak zarejestrowanych użytkowników