TA STRONA UŻYWA COOKIE. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Od dnia 25.05.2018 r. na terenie Unii Europejskiej wchodzi w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. Prosimy o zapoznanie się z polityką prywatności oraz regulaminem serwisu  [X]

Blue Screen kilka razy dziennie

Logi, zabezpieczenie komputera, danych. Programy antywirusowe antyspyware, firewall itp.
Regulamin forum
1. Każdy temat powinien odzwierciedlać treść wątku.
2. W przypadku wklejania logów; należy je wykonać od razu przynajmniej z dwóch narzędzi: FRST oraz z GMER
3. Wszelkie logi proszę publikować na przeznaczonych do tego stronach a w poście wklejać tylko link.
4. Nie wskazane jest skracanie logów, należy wkleić cały - od początku, do końca.
5. Nie wskazane jest podczepianie się do tematów innych użytkowników - proszę założyć nowy temat w dziale Bezpieczeństwo, ułatwi to pomoc sprawdzającemu.
6. Osoby nie posiadające odpowiedniej wiedzy, nie powinny sprawdzać logów, ponieważ grozi to poważnym uszkodzeniem systemu lub aplikacji zainstalowanych na komputerze.
7. Należy dokładnie opisać problem, występujące objawy oraz wszelkie podjęte działania.
8. Każdy skrypt jest unikatowy, napisany dla każdego przypadku z osobna, więc nie może być stosowany przez innych.
9. W przypadku zamieszczenia zrzutu ekranu (screenshot'a) proszę korzystać z zewnętrznego serwisu oferującego hosting zdjęć.

Blue Screen kilka razy dziennie

Postprzez Gonzo46 » 14 Gru 2009, 11:02

PostUA: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 6.1; WOW64; Trident/4.0; SLCC2; .NET CLR 2.0.50727; .NET CLR 3.5.30729; .NET CLR 3.0.30729; Media Center PC 6.0; OfficeLiveConnector.1.3; OfficeLivePatch.0.0)


Witam, odchodzi mi ochota do wszystkiego. Nowy laptop i same komplikacje.
Po uruchomieniu muszę na nowo personalizować ekran. Blue Scren kilka razy dziennie juz ręce opadają. oto komunikat:
Problemy z BlueScrren
Podpis problemu:
Nazwa zdarzenia problemu: BlueScreen
Wersja systemu operacyjnego: 6.1.7600.2.0.0.768.3
Identyfikator ustawień regionalnych: 1045

Dodatkowe informacje o problemie:
BCCode: 19
BCP1: 0000000000000020
BCP2: FFFFF8A0001422E0
BCP3: FFFFF8A0001426F0
BCP4: 000000000541010D
OS Version: 6_1_7600
Service Pack: 0_0
Product: 768_1

Pliki pomagające opisać problem:
C:\Windows\Minidump\121309-24944-01.dmp
C:\Users\media\AppData\Local\Temp\WER-47985-0.sysdata.xml

Naturalnie nie mogę znalźć tych plików i nie wiem jak postępować, podaje logi
http://www.wklej.eu/index.php?id=61e564b882
http://www.wklej.eu/index.php?id=b583a2b14d
proszę o pomoc.
Gonzo46
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 73
Dołączenie: 21 Lis 2007, 16:42

Re: Blue Scrren kilka razy dziennie

Postprzez mateo8898 » 14 Gru 2009, 16:44

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.1.5) Gecko/20091102 Firefox/3.5.5


Log z OTL ucięty, wrzuć go na wklejto lub wklejorg.
A z HijackThis nawet nie podawaj więcej, bo na systemach 64-bitowych głupoty pokazuje.

Dodatkowo możesz jeszcze wrzucić log z GMER

Odczytaj plik DMP -> http://www.hotfix.pl/articles.php?article_id=17
Awatar użytkownika
mateo8898
Moderator
Moderator
 
Posty: 15377
Dołączenie: 15 Maj 2009, 14:55
Pochwały: 966

Re: Blue Scrren kilka razy dziennie

Postprzez Gonzo46 » 15 Gru 2009, 00:27

PostUA: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 6.1; WOW64; Trident/4.0; SLCC2; .NET CLR 2.0.50727; .NET CLR 3.5.30729; .NET CLR 3.0.30729; Media Center PC 6.0; OfficeLiveConnector.1.3; OfficeLivePatch.0.0)


OLT - http://wklej.to/K82t
GMER - GMER 1.0.15.15279 - http://www.gmer.net
Rootkit scan 2009-12-14 23:27:42
Windows 6.1.7600
Running: gmer.exe


---- Files - GMER 1.0.15 ----

File C:\ADSM_PData_0150 0 bytes

---- EOF - GMER 1.0.15 ----
Gonzo46
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 73
Dołączenie: 21 Lis 2007, 16:42

Re: Blue Scrren kilka razy dziennie

Postprzez mateo8898 » 15 Gru 2009, 10:02

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.1.5) Gecko/20091102 Firefox/3.5.5


mati8898 napisał(a):Odczytaj plik DMP -> http://www.hotfix.pl/articles.php?article_id=17

Co z tym??? Bo to mogłoby wyjaśnić przyczynę błędu.

W logach nic nie ma, tylko kosmetyka.

Uruchom OTL -> w oknie Custom Scans/Fixes wklej:
:OTL
O3:64bit: - HKLM\..\Toolbar: (no name) - Locked - No CLSID value found.
O3 - HKLM\..\Toolbar: (no name) - - No CLSID value found.
O3 - HKLM\..\Toolbar: (no name) - Locked - No CLSID value found.

:Commands
[emptytemp]

Klikasz Run Fix. Następnie:

W OTL kliknij CleanUp

Przeczyść dysk oraz rejestr CCleaner

Wykonaj pełne skanowanie Malwarebytes' Anti-Malware - jeśli coś znajdzie usuń i daj raport
Awatar użytkownika
mateo8898
Moderator
Moderator
 
Posty: 15377
Dołączenie: 15 Maj 2009, 14:55
Pochwały: 966

Re: Blue Screen kilka razy dziennie

Postprzez Gonzo46 » 17 Gru 2009, 01:52

PostUA: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 6.1; WOW64; Trident/4.0; SLCC2; .NET CLR 2.0.50727; .NET CLR 3.5.30729; .NET CLR 3.0.30729; Media Center PC 6.0; OfficeLiveConnector.1.3; OfficeLivePatch.0.0)


Nic nie ma w pliku minidump.
Przeczyszczony CClanerem.
Log z M'A-M
http://www.wklej.eu/index.php?id=7d4eabb3aa
Ogólnie mam same problemy, teraz nie mogę odtwarzać muzyki i filmów(nie ma głosu).
Otrzymuje komunikat o problemie z Adobe Flash Player, niby jest na dysku ale ja go nie widzę.
Proszę o radę bo chyba wprowadzono mnie w błąd, mam widoczne dwie partycje 1 to dysk C, 2 wolna D.
Pwiedziano mi by to co ściągam, programy, muzykę, filmy zapisywać na dysk D(by nie zaśmiecać C).
Tak robię lecz coś jest nie hallo, ponieważ i tak część plików wędruje na dysk C. ???
Co do odtwarzania muzyki to nie wiem czy programy się nie gryzą, mam Media Player i od dzisiaj Real alternative 2.0.1.( a głosu nie ma)
Proszę również o podpowiedź jakie procesy mogę zatrzymać(komp muli)
Proszę o cierpliwość co do mnie i o pomoc.
Gonzo46
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 73
Dołączenie: 21 Lis 2007, 16:42

Re: Blue Screen kilka razy dziennie

Postprzez mateo8898 » 17 Gru 2009, 16:28

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.1.6) Gecko/20091201 Firefox/3.5.6


Sprawdź w menedżerze zadań, czy jakiś proces zbytnio nie obciąża procesora
Awatar użytkownika
mateo8898
Moderator
Moderator
 
Posty: 15377
Dołączenie: 15 Maj 2009, 14:55
Pochwały: 966

Re: Blue Screen kilka razy dziennie

Postprzez Gonzo46 » 17 Gru 2009, 22:41

PostUA: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 6.1; WOW64; Trident/4.0; SLCC2; .NET CLR 2.0.50727; .NET CLR 3.5.30729; .NET CLR 3.0.30729; Media Center PC 6.0; OfficeLiveConnector.1.3; OfficeLivePatch.0.0)


Jak na zawołanie pojawił się niebieski ekran. Błąd - 0x00000050
A to reszta do niego http://www.wklej.eu/index.php?id=2e0e07c679
Pomocy, tak sie nie da pracować.
Gonzo46
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 73
Dołączenie: 21 Lis 2007, 16:42

Re: Blue Screen kilka razy dziennie

Postprzez mateo8898 » 17 Gru 2009, 22:46

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.1.6) Gecko/20091201 Firefox/3.5.6


Sprawdź, czy w folderze C:\WINDOWS\Minidump nie pojawił się plik .dmp
Awatar użytkownika
mateo8898
Moderator
Moderator
 
Posty: 15377
Dołączenie: 15 Maj 2009, 14:55
Pochwały: 966

Re: Blue Screen kilka razy dziennie

Postprzez Gonzo46 » 18 Gru 2009, 00:33

PostUA: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 6.1; WOW64; Trident/4.0; SLCC2; .NET CLR 2.0.50727; .NET CLR 3.5.30729; .NET CLR 3.0.30729; Media Center PC 6.0; OfficeLiveConnector.1.3; OfficeLivePatch.0.0)


121709-22930-01.dmp po otworzeniu :
PAGE_FAULT_IN_NONPAGED_AREA 0x00000050 fffff8a0`0d8f2000 00000000`00000001 fffff880`011753bd 00000000`00000000 ntoskrnl.exe ntoskrnl.exe+71f00 NT Kernel & System Microsoft® Windows® Operating System Microsoft Corporation 6.1.7600.16385 (win7_rtm.090713-1255) x64 C:\Windows\minidump\121709-22932-01.dmp
Gonzo46
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 73
Dołączenie: 21 Lis 2007, 16:42

Re: Blue Screen kilka razy dziennie

Postprzez mateo8898 » 18 Gru 2009, 00:35

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.1.6) Gecko/20091201 Firefox/3.5.6


Awatar użytkownika
mateo8898
Moderator
Moderator
 
Posty: 15377
Dołączenie: 15 Maj 2009, 14:55
Pochwały: 966

Re: Blue Screen kilka razy dziennie

Postprzez Gonzo46 » 18 Gru 2009, 11:33

PostUA: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 6.1; WOW64; Trident/4.0; SLCC2; .NET CLR 2.0.50727; .NET CLR 3.5.30729; .NET CLR 3.0.30729; Media Center PC 6.0; OfficeLiveConnector.1.3; OfficeLivePatch.0.0)


Ten pakiet instalacyjny nie jest obsługiwany przez procesor tego typu. I co dalej?
Gonzo46
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 73
Dołączenie: 21 Lis 2007, 16:42

Re: Blue Screen kilka razy dziennie

Postprzez mateo8898 » 18 Gru 2009, 12:22

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.1.6) Gecko/20091201 Firefox/3.5.6


W takim razie wrzuć ten plik .dmp np. na hf i podaj link do niego
Awatar użytkownika
mateo8898
Moderator
Moderator
 
Posty: 15377
Dołączenie: 15 Maj 2009, 14:55
Pochwały: 966

Re: Blue Screen kilka razy dziennie

Postprzez Gonzo46 » 18 Gru 2009, 23:08

PostUA: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 6.1; WOW64; Trident/4.0; SLCC2; .NET CLR 2.0.50727; .NET CLR 3.5.30729; .NET CLR 3.0.30729; Media Center PC 6.0; OfficeLiveConnector.1.3; OfficeLivePatch.0.0)


Gonzo46
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 73
Dołączenie: 21 Lis 2007, 16:42

Re: Blue Screen kilka razy dziennie

Postprzez mateo8898 » 18 Gru 2009, 23:20

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.1.6) Gecko/20091201 Firefox/3.5.6


Odinstaluj ASUS Data Security Manager


Autor postu otrzymał pochwałę
Awatar użytkownika
mateo8898
Moderator
Moderator
 
Posty: 15377
Dołączenie: 15 Maj 2009, 14:55
Pochwały: 966

Re: Blue Screen kilka razy dziennie

Postprzez Gonzo46 » 20 Gru 2009, 15:22

PostUA: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 6.1; WOW64; Trident/4.0; SLCC2; .NET CLR 2.0.50727; .NET CLR 3.5.30729; .NET CLR 3.0.30729; Media Center PC 6.0; OfficeLiveConnector.1.3; OfficeLivePatch.0.0)


Dzięki za pomoc. Już dwa dni bez Blue Screena.
Pozostaje problem z brakiem odpowiedzi ze strony explorera.
Kilka razy dziennie wiesza się.
Gonzo46
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 73
Dołączenie: 21 Lis 2007, 16:42

Następna

Powróć do Bezpieczeństwo

Kto jest na forum

Zarejestrowani użytkownicy: Brak zarejestrowanych użytkowników

cron