TA STRONA UŻYWA COOKIE. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Od dnia 25.05.2018 r. na terenie Unii Europejskiej wchodzi w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. Prosimy o zapoznanie się z polityką prywatności oraz regulaminem serwisu  [X]

Problem z PC po winesm32.exe

Logi, zabezpieczenie komputera, danych. Programy antywirusowe antyspyware, firewall itp.
Regulamin forum
1. Każdy temat powinien odzwierciedlać treść wątku.
2. W przypadku wklejania logów; należy je wykonać od razu przynajmniej z dwóch narzędzi: FRST oraz z GMER
3. Wszelkie logi proszę publikować na przeznaczonych do tego stronach a w poście wklejać tylko link.
4. Nie wskazane jest skracanie logów, należy wkleić cały - od początku, do końca.
5. Nie wskazane jest podczepianie się do tematów innych użytkowników - proszę założyć nowy temat w dziale Bezpieczeństwo, ułatwi to pomoc sprawdzającemu.
6. Osoby nie posiadające odpowiedniej wiedzy, nie powinny sprawdzać logów, ponieważ grozi to poważnym uszkodzeniem systemu lub aplikacji zainstalowanych na komputerze.
7. Należy dokładnie opisać problem, występujące objawy oraz wszelkie podjęte działania.
8. Każdy skrypt jest unikatowy, napisany dla każdego przypadku z osobna, więc nie może być stosowany przez innych.
9. W przypadku zamieszczenia zrzutu ekranu (screenshot'a) proszę korzystać z zewnętrznego serwisu oferującego hosting zdjęć.

Problem z PC po winesm32.exe

Postprzez zangariev » 06 Mar 2010, 19:44

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.0.18) Gecko/2010020220 Firefox/3.0.18


Witam!
Wczoraj na PC dostał mi się ten robak. Udało się go usunąć (tak mi się wydaje), nie ma go w rejestrze, ani nie wyświetla się jako startujący wn msconfigu. Jednak komputer strasznie długo się włącza, pasek zadań blokuje się (najeżdżając na niego pojawia się klepsydra), i trwa to około 5-10minut.

Wklejam logi z OTL:
http://www.wklej.eu/index.php?id=ed61fe68c0
http://www.wklej.eu/index.php?id=74633a5546

Bardzo proszę o pomoc!
zangariev
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 3
Dołączenie: 06 Mar 2010, 19:30

Re: Problem z PC po winesm32.exe

Postprzez mateo8898 » 06 Mar 2010, 20:24

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2) Gecko/20100115 Firefox/3.6


Uruchom OTL -> w oknie Custom Scans/Fixes wklej:
:OTL

:Files
C:\WINDOWS\System32\drivers\lbrtfdc.sys
C:\WINDOWS\System32\dllcache\lbrtfdc.sys
C:\WINDOWS\System32\dllcache\i2omgmt.sys
C:\WINDOWS\System32\dllcache\changer.sys
C:\WINDOWS\System32\fjhdyfhsn.bat

:Commands
[emptytemp]

Klikasz Run Fix. Dajesz log z usuwania + nowy log z OTL
Awatar użytkownika
mateo8898
Moderator
Moderator
 
Posty: 15377
Dołączenie: 15 Maj 2009, 14:55
Pochwały: 966

Re: Problem z PC po winesm32.exe

Postprzez zangariev » 06 Mar 2010, 20:49

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.0.18) Gecko/2010020220 Firefox/3.0.18


zangariev
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 3
Dołączenie: 06 Mar 2010, 19:30

Re: Problem z PC po winesm32.exe

Postprzez mateo8898 » 06 Mar 2010, 21:01

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2) Gecko/20100115 Firefox/3.6


Pobierz The Avenger w pole Input script here wklej poniższy tekst:

Kod: Zaznacz wszystko
Files to delete:
C:\WINDOWS\System32\drivers\lbrtfdc.sys
C:\WINDOWS\System32\dllcache\lbrtfdc.sys

klikasz Execute -> Potwierdzasz i zgadzasz się na restart klikając OK.
Po wykonaniu wklej raport na forum C:\avenger.txt
Awatar użytkownika
mateo8898
Moderator
Moderator
 
Posty: 15377
Dołączenie: 15 Maj 2009, 14:55
Pochwały: 966

Re: Problem z PC po winesm32.exe

Postprzez zangariev » 06 Mar 2010, 21:22

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.0.18) Gecko/2010020220 Firefox/3.0.18


zangariev
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 3
Dołączenie: 06 Mar 2010, 19:30

Re: Problem z PC po winesm32.exe

Postprzez mateo8898 » 06 Mar 2010, 21:33

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2) Gecko/20100115 Firefox/3.6


Usunięte.

W OTL kliknij CleanUp

Przeczyść dysk oraz rejestr CCleaner

Wyłącz i włącz przywracanie systemu na wszystkich dyskach -> Instrukcja

Wykonaj pełne skanowanie Malwarebytes' Anti-Malware - jeśli coś znajdzie usuń i daj raport

Jeśli nadal będzie problem z zamrożonym paskiem wykonaj instalację nakładkową -> [strona nie jest już dostępna]


Autor postu otrzymał pochwałę
Awatar użytkownika
mateo8898
Moderator
Moderator
 
Posty: 15377
Dołączenie: 15 Maj 2009, 14:55
Pochwały: 966


Powróć do Bezpieczeństwo

Kto jest na forum

Zarejestrowani użytkownicy: Bing [Bot], Google [Bot]