TA STRONA UŻYWA COOKIE. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Od dnia 25.05.2018 r. na terenie Unii Europejskiej wchodzi w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. Prosimy o zapoznanie się z polityką prywatności oraz regulaminem serwisu  [X]

Prośba o sprawdzenie logów (wieszające się przeglądarki)

Logi, zabezpieczenie komputera, danych. Programy antywirusowe antyspyware, firewall itp.
Regulamin forum
1. Każdy temat powinien odzwierciedlać treść wątku.
2. W przypadku wklejania logów; należy je wykonać od razu przynajmniej z dwóch narzędzi: FRST oraz z GMER
3. Wszelkie logi proszę publikować na przeznaczonych do tego stronach a w poście wklejać tylko link.
4. Nie wskazane jest skracanie logów, należy wkleić cały - od początku, do końca.
5. Nie wskazane jest podczepianie się do tematów innych użytkowników - proszę założyć nowy temat w dziale Bezpieczeństwo, ułatwi to pomoc sprawdzającemu.
6. Osoby nie posiadające odpowiedniej wiedzy, nie powinny sprawdzać logów, ponieważ grozi to poważnym uszkodzeniem systemu lub aplikacji zainstalowanych na komputerze.
7. Należy dokładnie opisać problem, występujące objawy oraz wszelkie podjęte działania.
8. Każdy skrypt jest unikatowy, napisany dla każdego przypadku z osobna, więc nie może być stosowany przez innych.
9. W przypadku zamieszczenia zrzutu ekranu (screenshot'a) proszę korzystać z zewnętrznego serwisu oferującego hosting zdjęć.

Prośba o sprawdzenie logów (wieszające się przeglądarki)

Postprzez toki88 » 06 Cze 2012, 21:49

PostUA: Opera/9.80 (Windows NT 5.1; U; Edition Campaign 21; pl) Presto/2.10.229 Version/11.64


Witam, ostatnio na moim komputerze zaczął się pojawiać problem z użytkowaniem przeglądarek. Aktualnie korzystam na przemian z Opery oraz Mozilli. Od kilku jednak dni, obie przeglądarki wyłączają się po pewnym czasie użytkowania, bez względu na rodzaj treści wyświetlanych na stronie, a Firefox nawet nie chce się uruchomić, okazując mym oczom już na starcie raporty z błędami. Poniżej zamieszczam wyniki skanowania w programie OTL:


http://wklej.eu/index.php?id=db8b3874bb
toki88
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 15
Dołączenie: 06 Cze 2012, 21:42

Re: Prośba o sprawdzenie logów (wieszające się przeglądarki)

Postprzez mateo8898 » 07 Cze 2012, 07:34

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64) AppleWebKit/536.5 (KHTML, like Gecko) Chrome/19.0.1084.52 Safari/536.5 Comodo_Dragon/19.1.0.0


Brak drugiego logu z OTL (OTL.txt), brak logu z Gmer -> otl-gmer-silent-runners-sdfix-i-inne-poradnik-t13967.html#p88736, do uzupełnienia.
Awatar użytkownika
mateo8898
Moderator
Moderator
 
Posty: 15377
Dołączenie: 15 Maj 2009, 14:55
Pochwały: 966

Re: Prośba o sprawdzenie logów (wieszające się przeglądarki)

Postprzez toki88 » 07 Cze 2012, 15:01

PostUA: Opera/9.80 (Windows NT 5.1; U; Edition Campaign 21; pl) Presto/2.10.229 Version/11.64


toki88
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 15
Dołączenie: 06 Cze 2012, 21:42

Re: Prośba o sprawdzenie logów (wieszające się przeglądarki)

Postprzez mateo8898 » 07 Cze 2012, 17:57

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64) AppleWebKit/536.5 (KHTML, like Gecko) Chrome/19.0.1084.52 Safari/536.5 Comodo_Dragon/19.1.0.0


Trochę mieszasz, bo był tu używany ComboFix, którego nie stosuje się na własną rękę, podaj log, który wtedy utworzył, bo nie wiadomo nawet co on tam robił.
Awatar użytkownika
mateo8898
Moderator
Moderator
 
Posty: 15377
Dołączenie: 15 Maj 2009, 14:55
Pochwały: 966

Re: Prośba o sprawdzenie logów (wieszające się przeglądarki)

Postprzez toki88 » 07 Cze 2012, 18:32

PostUA: Opera/9.80 (Windows NT 5.1; U; Edition Campaign 21; pl) Presto/2.10.229 Version/11.64


toki88
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 15
Dołączenie: 06 Cze 2012, 21:42

Re: Prośba o sprawdzenie logów (wieszające się przeglądarki)

Postprzez mateo8898 » 07 Cze 2012, 21:39

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64) AppleWebKit/536.5 (KHTML, like Gecko) Chrome/19.0.1084.52 Safari/536.5 Comodo_Dragon/19.1.0.0


Uruchom OTL -> w oknie Własne opcje skanowania/skrypt wklej:
Kod: Zaznacz wszystko
:OTL
DRV - File not found [Kernel | On_Demand | Stopped] -- C:\WINDOWS\xhunter1.sys -- (xhunter1)
DRV - File not found [Kernel | On_Demand | Stopped] -- C:\WINDOWS\vtany.sys -- (vtany)
DRV - File not found [Kernel | On_Demand | Unknown] -- C:\DOCUME~1\tokii\USTAWI~1\Temp\pxtdipod.sys -- (pxtdipod)
DRV - File not found [Kernel | On_Demand | Stopped] -- G:\INSTALL\GMSIPCI.SYS -- (GMSIPCI)
DRV - File not found [Kernel | On_Demand | Stopped] -- C:\DOCUME~1\tokii\USTAWI~1\Temp\catchme.sys -- (catchme)
IE - HKCU\..\SearchScopes\{afdbddaa-5d3f-42ee-b79c-185a7020515b}: "URL" = http://search.conduit.com/ResultsExt.aspx?q={searchTerms}&SearchSource=4&ctid=CT3072253
FF - prefs.js..browser.search.defaultenginename: "Web Search"
FF - prefs.js..browser.search.order.1: "Web Search"
FF - prefs.js..keyword.URL: "http://startsear.ch/?aff=1&src=sp&cf=3b05ada0-92fb-11e1-b5e5-001617d5fcfe&q="
[2012-04-30 21:32:53 | 000,000,792 | ---- | M] () -- C:\Documents and Settings\tokii\Dane aplikacji\Mozilla\Firefox\Profiles\jh6jvhnt.default\searchplugins\startsear.xml
[2012-06-05 18:34:02 | 000,000,342 | ---- | M] () -- C:\WINDOWS\tasks\AdobeAAMUpdater-1.0-TOKI-tokii.job

:Reg
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run]
"RTHDCPL"=-
"SkyTel"=-
"SwitchBoard"=-
"Adobe Reader Speed Launcher"=-
"Adobe ARM"=-
"SunJavaUpdateSched"=-
"amd_dc_opt"=-
"StartCCC"=-

:Commands
[emptytemp]

Klikasz Wykonaj skrypt. Dajesz log z usuwania + nowe logi z OTL.


Autor postu otrzymał pochwałę
Awatar użytkownika
mateo8898
Moderator
Moderator
 
Posty: 15377
Dołączenie: 15 Maj 2009, 14:55
Pochwały: 966

Re: Prośba o sprawdzenie logów (wieszające się przeglądarki)

Postprzez toki88 » 07 Cze 2012, 22:03

PostUA: Opera/9.80 (Windows NT 5.1; U; Edition Campaign 21; pl) Presto/2.10.229 Version/11.64


toki88
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 15
Dołączenie: 06 Cze 2012, 21:42

Re: Prośba o sprawdzenie logów (wieszające się przeglądarki)

Postprzez kominekl » 08 Cze 2012, 12:46

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:12.0) Gecko/20100101 Firefox/12.0


Wejdź w START -> URUCHOM -> i wklej tam -> "c:\documents and settings\tokii\Pulpit\ComboFix.exe" /uninstall .

Następnie uruchom OTL -> w oknie Własne opcje skanowania/skrypt wklej:

Kod: Zaznacz wszystko
:OTL

DRV - File not found [Kernel | Disabled | Stopped] -- System32\Drivers\sptd.sys -- (sptd)
O16 - DPF: {33564D57-0000-0010-8000-00AA00389B71} http://download.microsoft.com/download/F/6/E/F6E491A6-77E1-4E20-9F5F-94901338C922/wmv9VCM.CAB (Reg Error: Key error.)

:Files
RECYCLER /alldrives
C:\ComboFix
C:\WINDOWS\temp
C:\WINDOWS\ERDNT
C:\Qoobox
C:\Documents and Settings\tokii\Dane aplikacji\EurekaLog
C:\Documents and Settings\tokii\Pulpit\EmsisoftAntiMalwareSetup.exe
C:\WINDOWS\tasks\*.job
C:\Documents and Settings\tokii\Moje dokumenty\*.reg
c:\documents and settings\All Users\Menu Start\Programy\Autostart\GamersFirst LIVE!.lnk
C:\Documents and Settings\tokii\Pulpit\12-4_xp32_dd_ccc.exe
C:\STF9E.tmp
c:\windows\DEA314C409294250BC9298E4C105F28D.TMP

:Reg
[HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run]
"DAEMON Tools"=-
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run]
"RTHDCPL"=-
"SkyTel"=-
"SwitchBoard"=-
"Adobe Reader Speed Launcher"=-
"Adobe ARM"=-
"SunJavaUpdateSched"=-
"amd_dc_opt"=-
"StartCCC"=-
[HKEY_USERS\.DEFAULT\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run]
"CTFMON.EXE"=-
[-HKLM\~\startupfolder\C:^Documents and Settings^All Users^Menu Start^Programy^Autostart^GamersFirst LIVE!.lnk]
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\software\microsoft\shared tools\msconfig\startupreg\Adobe ARM]
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\software\microsoft\shared tools\msconfig\startupreg\Adobe Reader Speed Launcher]
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\software\microsoft\shared tools\msconfig\startupreg\AdobeAAMUpdater-1.0]
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\software\microsoft\shared tools\msconfig\startupreg\AdobeCS5ServiceManager]
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\software\microsoft\shared tools\msconfig\startupreg\AlcoholAutomount]
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\software\microsoft\shared tools\msconfig\startupreg\EADM]
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\software\microsoft\shared tools\msconfig\startupreg\Eraser]
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\software\microsoft\shared tools\msconfig\startupreg\KPeerNexonEU]
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\software\microsoft\shared tools\msconfig\startupreg\Pando Media Booster]
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\software\microsoft\shared tools\msconfig\startupreg\RGSC]
[-HKLM\~\services\sharedaccess\parameters\firewallpolicy\standardprofile\AuthorizedApplications\List]
[HKLM\~\services\sharedaccess\parameters\firewallpolicy\standardprofile\AuthorizedApplications\List]
[-HKLM\~\services\sharedaccess\parameters\firewallpolicy\standardprofile\GloballyOpenPorts\List]
[HKLM\~\services\sharedaccess\parameters\firewallpolicy\standardprofile\GloballyOpenPorts\List]

:Commands
[emptyflash]
[clearallrestorepoints]
[emptytemp]


Klikasz Wykonaj skrypt. Dajesz log z usuwania. Następnie podajesz nowe logi z OTL (koniecznie oba, bo nie podajesz cały czas logu Extras.txt =- zapewne zapominasz w OTL zaznaczyć w części Rejestr -> Dodatkowe Opcje Skanowania -> Użyj Filtrowania).


Autor postu otrzymał pochwałę
Kiedy komputery staną się twoim jedynym życiem, jedynym totemem odstraszającym klątwę nudy, wtedy prędzej czy później granica między tymi dwoma wymiarami zniknie i postacie z Błękitnej Pustki zaczną pojawiać się w Realu. Czasem są twoimi przyjaciółmi. A czasem nie.
Awatar użytkownika
kominekl
Przyjaciel forum
Przyjaciel forum
 
Posty: 4530
Dołączenie: 03 Sty 2010, 16:07
Miejscowość: Pasztowa Wola Kolonia
Pochwały: 174

Re: Prośba o sprawdzenie logów (wieszające się przeglądarki)

Postprzez toki88 » 08 Cze 2012, 13:25

PostUA: Opera/9.80 (Windows NT 5.1; U; Edition Campaign 21; pl) Presto/2.10.229 Version/11.64


toki88
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 15
Dołączenie: 06 Cze 2012, 21:42

Re: Prośba o sprawdzenie logów (wieszające się przeglądarki)

Postprzez kominekl » 08 Cze 2012, 15:18

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:12.0) Gecko/20100101 Firefox/12.0


Odinstaluj -> Emsisoft Anti-Malware (zbędny) i V9 (śmieć).

Następnie uruchom OTL -> w oknie Własne opcje skanowania/skrypt wklej:

:OTL

DRV - File not found [Kernel | Disabled | Unknown] -- System32\Drivers\sptd.sys -- (sptd)

:Files
RECYCLER /alldrives
C:\Program Files\Emsisoft Anti-Malware

:Reg
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\DomainProfile\GloballyOpenPorts\List]
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\DomainProfile\GloballyOpenPorts\List]
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\StandardProfile\GloballyOpenPorts\List]
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\StandardProfile\GloballyOpenPorts\List]
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\DomainProfile\AuthorizedApplications\List]
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\DomainProfile\AuthorizedApplications\List]
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\StandardProfile\AuthorizedApplications\List]
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\StandardProfile\AuthorizedApplications\List]

:Commands
[emptyflash]
[clearallrestorepoints]
[emptytemp]


Klikasz Wykonaj skrypt. Dajesz log z usuwania. Następnie podajesz nowe logi z OTL.


Autor postu otrzymał pochwałę
Kiedy komputery staną się twoim jedynym życiem, jedynym totemem odstraszającym klątwę nudy, wtedy prędzej czy później granica między tymi dwoma wymiarami zniknie i postacie z Błękitnej Pustki zaczną pojawiać się w Realu. Czasem są twoimi przyjaciółmi. A czasem nie.
Awatar użytkownika
kominekl
Przyjaciel forum
Przyjaciel forum
 
Posty: 4530
Dołączenie: 03 Sty 2010, 16:07
Miejscowość: Pasztowa Wola Kolonia
Pochwały: 174

Re: Prośba o sprawdzenie logów (wieszające się przeglądarki)

Postprzez toki88 » 08 Cze 2012, 15:51

PostUA: Opera/9.80 (Windows NT 5.1; U; Edition Campaign 21; pl) Presto/2.10.229 Version/11.64


toki88
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 15
Dołączenie: 06 Cze 2012, 21:42

Re: Prośba o sprawdzenie logów (wieszające się przeglądarki)

Postprzez mateo8898 » 08 Cze 2012, 20:08

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64) AppleWebKit/536.5 (KHTML, like Gecko) Chrome/19.0.1084.52 Safari/536.5 Comodo_Dragon/19.1.0.0


Tyle.

W OTL kliknij Sprzątanie

Przeczyść dysk oraz rejestr CCleaner

Wykonaj pełne skanowanie Malwarebytes' Anti-Malware - jeśli coś znajdzie usuń i daj raport (po uruchomieniu odrzuć okres testowy)

Zaktualizuj IE do najnowszej wersji (nawet jeśli go nie używasz) -> http://www.instalki.pl/programy/downloa ... _8_XP.html

Odinstaluj starą wersję Javy:
Java(TM) 6 Update 29

i zainstaluj najnowszą -> Java

Odinstaluj starą wersję czytnika .PDF:
Adobe Reader 8.3.1

i zainstaluj najnowszą -> http://www.instalki.pl/programy/downloa ... eader.html
Awatar użytkownika
mateo8898
Moderator
Moderator
 
Posty: 15377
Dołączenie: 15 Maj 2009, 14:55
Pochwały: 966

Re: Prośba o sprawdzenie logów (wieszające się przeglądarki)

Postprzez toki88 » 09 Cze 2012, 13:17

PostUA: Mozilla/5.0 (compatible; MSIE 9.0; Windows NT 6.1; Win64; x64; Trident/5.0)


Dziękuje za poświęcony czas. MBM nie wykazał żadnych wirusów. Niemniej, w dalszym ciągu posiadam duże problemy ze stabilnością komputera.

Firefox nie uruchamia się, wyświetlając jedynie możliwość wysłania dziennika awarii do firmy. Opera zawiesza się po jakimś czasie.

Obecnie korzystam z komputera na dużo wcześniej zainstalowanym Windowsie 7. W trybie awaryjnym, gdyż próba uruchomienia go w zwykłym trybie kończy się Bluscreenem.

Sądzę, że mój problem ma charakter sprzętowy. Po włączeniu Win 7 w trybie awaryjnym dostałem następujące komunikaty:
http://www.wklej.eu/index.php?id=0aa312c862
http://www.wklej.eu/index.php?id=6a4e2240f2

Prosiłbym o poradę, w jakich działach szukać pomocy lub co ewentualnie mogę zrobić.

Jeszcze raz, dziękuję za pomoc.
toki88
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 15
Dołączenie: 06 Cze 2012, 21:42

Re: Prośba o sprawdzenie logów (wieszające się przeglądarki)

Postprzez mateo8898 » 09 Cze 2012, 14:31

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64) AppleWebKit/536.5 (KHTML, like Gecko) Chrome/19.0.1084.52 Safari/536.5 Comodo_Dragon/19.1.0.0


Awatar użytkownika
mateo8898
Moderator
Moderator
 
Posty: 15377
Dołączenie: 15 Maj 2009, 14:55
Pochwały: 966

Re: Prośba o sprawdzenie logów (wieszające się przeglądarki)

Postprzez toki88 » 09 Cze 2012, 22:59

PostUA: Opera/9.80 (Windows NT 5.1; U; Edition Campaign 21; pl) Presto/2.10.229 Version/11.64


Okazuje się, że mam problem z pamięcia. Użyłem programu MemTest. Oto jego wynik:

http://img22.otofotki.pl/sr768_memtest.JPG.html


Aby dowiedzieć się czy to kość jest popsuta, podłączyłem do komputera inną pamięć, pożyczoną od brata. MemTest nie wykazał błędów nawet gdy doszło do 150%. Jednak gdy próbowałem (kilkukrotnie) aktualizować sterowniki płyty głównej, komputer restartował się, gdy aktualizował stery magistrali. Z tego z kolei można wnioskować, że płyta główna jest uszkodzona (nie, nie podkręcałem nic).

Mam zatem pytanie. Co można zrobić, aby jednoznacznie stwierdzić, po której stronie leży problem?
toki88
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 15
Dołączenie: 06 Cze 2012, 21:42

Następna

Powróć do Bezpieczeństwo

Kto jest na forum

Zarejestrowani użytkownicy: Brak zarejestrowanych użytkowników

cron