TA STRONA UŻYWA COOKIE. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Od dnia 25.05.2018 r. na terenie Unii Europejskiej wchodzi w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. Prosimy o zapoznanie się z polityką prywatności oraz regulaminem serwisu  [X]

Problem z komputerem po instalacji Bota do gry

Logi, zabezpieczenie komputera, danych. Programy antywirusowe antyspyware, firewall itp.
Regulamin forum
1. Każdy temat powinien odzwierciedlać treść wątku.
2. W przypadku wklejania logów; należy je wykonać od razu przynajmniej z dwóch narzędzi: FRST oraz z GMER
3. Wszelkie logi proszę publikować na przeznaczonych do tego stronach a w poście wklejać tylko link.
4. Nie wskazane jest skracanie logów, należy wkleić cały - od początku, do końca.
5. Nie wskazane jest podczepianie się do tematów innych użytkowników - proszę założyć nowy temat w dziale Bezpieczeństwo, ułatwi to pomoc sprawdzającemu.
6. Osoby nie posiadające odpowiedniej wiedzy, nie powinny sprawdzać logów, ponieważ grozi to poważnym uszkodzeniem systemu lub aplikacji zainstalowanych na komputerze.
7. Należy dokładnie opisać problem, występujące objawy oraz wszelkie podjęte działania.
8. Każdy skrypt jest unikatowy, napisany dla każdego przypadku z osobna, więc nie może być stosowany przez innych.
9. W przypadku zamieszczenia zrzutu ekranu (screenshot'a) proszę korzystać z zewnętrznego serwisu oferującego hosting zdjęć.

Problem z komputerem po instalacji Bota do gry

Postprzez Untouched » 10 Sie 2012, 21:51

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.0) AppleWebKit/537.1 (KHTML, like Gecko) Chrome/21.0.1180.75 Safari/537.1


Cześć wszystkim! Mam pewien problem z moim laptopem. A więc, pewnego razu ściągnąłem bota do pewnej gierki. I nagle, antywirus zaczął wariować, tzn. komunikat "WYKRYTO ZŁOŚLIWY ELEMENT", przy instrukcji do bota pisało że to normalne, i żeby to zignorować. Ale obawiam się że to jednak był wirus, bo kosz zrobił się nieskończony, to znaczy: daje opróżnij kosz, a on dalej pełny, i nie chodzi tutaj o ikonkę, tylko o zawartość kosza, ikonę.. Następnie niektóre rzeczy antywirus czytaj. COMODO Antivirus zaczął mi blokować załączenie niektórych gier, aplikacji, tzn. w League of Legends odpala się sam launcher, nawet nie dochodzę do ekranu logowania..Aaa.. No i przed każdym załączeniem Windowsa Visty wyskakuje okno sprawdzanie dysku e) .Zrobiłem przed chwilą logi z GMER i OTL, a oto one;

- OTL : http://www.wklej.eu/index.php?id=c0cefab427
- EXTRAS : http://www.wklej.eu/index.php?id=b876402ae9
- GMER : http://www.wklej.eu/index.php?id=dd7c54465e

Proszę o pomoc, Underwrither. :(

@Edit: Problem z League of Legends rozwiązany, pomogło.. przeinstalowanie gry.
Awatar użytkownika
Untouched
Postujący
Postujący
 
Posty: 137
Dołączenie: 04 Lip 2011, 13:07
Miejscowość: Wodzisław Śląski
Pochwały: 1

Re: Prośba, o sprawdzenie logów.

Postprzez mateo8898 » 11 Sie 2012, 21:34

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64) AppleWebKit/537.1 (KHTML, like Gecko) Chrome/21.0.1180.75 Safari/537.1 Comodo_Dragon/21.0.2.0


No i przed każdym załączeniem Windowsa Visty wyskakuje okno sprawdzanie dysku e)

Start -> w wyszukiwaniu wpisz: cmd.exe (uruchamiasz z prawokliku - uruchom jako administrator) -> w oknie konsoli wpisz polecenie:
chkdsk e: /f

ENTER i czekasz na zakończenie skanu.

Poza tym czysto, kosmetyka. Odinstaluj: Akamai NetSession Interface
Następnie:
Uruchom OTL -> w oknie Własne opcje skanowania/skrypt wklej:
:OTL
DRV - File not found [Kernel | On_Demand | Stopped] -- C:\Windows\system32\XDva399.sys -- (XDva399)
DRV - File not found [Kernel | On_Demand | Stopped] -- system32\DRIVERS\nwlnkfwd.sys -- (NwlnkFwd)
DRV - File not found [Kernel | On_Demand | Stopped] -- system32\DRIVERS\nwlnkflt.sys -- (NwlnkFlt)
DRV - File not found [Kernel | On_Demand | Stopped] -- system32\DRIVERS\ipinip.sys -- (IpInIp)
IE - HKLM\..\SearchScopes\{288E6525-8D3B-4727-9CF0-9EA8756F9641}: "URL" = http://slirsredirect.search.aol.com/slirs_http/sredir?sredir=1602&query={searchTerms}&invocationType=tb50hpcnnbie7-pl-pl
IE - HKLM\..\SearchScopes\{afdbddaa-5d3f-42ee-b79c-185a7020515b}: "URL" = http://search.conduit.com/ResultsExt.aspx?q={searchTerms}&SearchSource=4&ctid=CT2786678
IE - HKU\S-1-5-21-572088662-923187774-3623236323-1000\..\SearchScopes\{288E6525-8D3B-4727-9CF0-9EA8756F9641}: "URL" = http://slirsredirect.search.aol.com/slirs_http/sredir?sredir=1602&query={searchTerms}&invocationType=tb50hpcnnbie7-pl-pl

:Commands
[emptytemp]

Klikasz Wykonaj skrypt. Dajesz log z usuwania + nowe logi z OTL.


Autor postu otrzymał pochwałę
Awatar użytkownika
mateo8898
Moderator
Moderator
 
Posty: 15377
Dołączenie: 15 Maj 2009, 14:55
Pochwały: 966

Re: Prośba, o sprawdzenie logów.

Postprzez Untouched » 12 Sie 2012, 08:51

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.0) AppleWebKit/537.1 (KHTML, like Gecko) Chrome/21.0.1180.75 Safari/537.1


Problemów już nie ma. Za co serdecznie dziękuję. :) Dodaję logi z OTL + usuwanie. I mam jeszcze 1 pytanie, czy mogę coś jeszcze teraz zrobić? (np. optymalizacja, bezpieczeństwo?) Jeszcze raz bardzo dziękuję! :D
Logi:
-OTL : http://www.wklej.eu/index.php?id=5de1a2dfad
-EXTRAS : http://www.wklej.eu/index.php?id=f7149b415c
-USUWANIE : http://www.wklej.eu/index.php?id=6a1cd2b7bc
Awatar użytkownika
Untouched
Postujący
Postujący
 
Posty: 137
Dołączenie: 04 Lip 2011, 13:07
Miejscowość: Wodzisław Śląski
Pochwały: 1

Re: Prośba, o sprawdzenie logów.

Postprzez mateo8898 » 12 Sie 2012, 17:05

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64) AppleWebKit/537.1 (KHTML, like Gecko) Chrome/21.0.1180.75 Safari/537.1 Comodo_Dragon/21.0.2.0


W OTL kliknij Sprzątanie

Przeczyść dysk oraz rejestr CCleaner

Co do optymalizacji, możesz wrzucić log z Autoruns -> otl-gmer-silent-runners-sdfix-i-inne-poradnik-t13967-15.html#p138589


Autor postu otrzymał pochwałę
Awatar użytkownika
mateo8898
Moderator
Moderator
 
Posty: 15377
Dołączenie: 15 Maj 2009, 14:55
Pochwały: 966

Re: Prośba, o sprawdzenie logów.

Postprzez Untouched » 13 Sie 2012, 07:23

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.0) AppleWebKit/537.1 (KHTML, like Gecko) Chrome/21.0.1180.75 Safari/537.1


Sprzątanie i czyszczenie wykonane. A tutaj Autoruns : http://www15.zippyshare.com/v/88347721/file.html
Awatar użytkownika
Untouched
Postujący
Postujący
 
Posty: 137
Dołączenie: 04 Lip 2011, 13:07
Miejscowość: Wodzisław Śląski
Pochwały: 1

Re: Problem z komputerem po instalacji Bota do gry

Postprzez mateo8898 » 13 Sie 2012, 13:56

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64) AppleWebKit/537.1 (KHTML, like Gecko) Chrome/21.0.1180.75 Safari/537.1 Comodo_Dragon/21.0.2.0


W Autoruns odznacz i usuń:
zakładka Logon:
rdpclip
LightScribe Control Panel
Microsoft Windows Mail 7

zakładka Scheduled Tasks:
\GoogleUpdateTaskUserS-1-5-21-572088662-923187774-3623236323-1000Core
\GoogleUpdateTaskUserS-1-5-21-572088662-923187774-3623236323-1000UA
\HP Health Check
\Microsoft\Windows Defender\MP Scheduled Scan
\Microsoft\Windows Live\SOXE\Extractor Definitions Update Task
\Microsoft\Windows\Wired\GatherWiredInfo
\Microsoft\Windows\Wireless\GatherWirelessInfo

zakładka Services (tylko odznacz):
LightScribeService
nvsvc
nvUpdatusService
ose


Autor postu otrzymał pochwałę
Awatar użytkownika
mateo8898
Moderator
Moderator
 
Posty: 15377
Dołączenie: 15 Maj 2009, 14:55
Pochwały: 966

Re: Problem z komputerem po instalacji Bota do gry

Postprzez Untouched » 13 Sie 2012, 19:05

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.0) AppleWebKit/537.1 (KHTML, like Gecko) Chrome/21.0.1180.75 Safari/537.1


Wykonano, szefie! :) Mogę coś jeszcze zrobić?
Awatar użytkownika
Untouched
Postujący
Postujący
 
Posty: 137
Dołączenie: 04 Lip 2011, 13:07
Miejscowość: Wodzisław Śląski
Pochwały: 1

Re: Problem z komputerem po instalacji Bota do gry

Postprzez mateo8898 » 13 Sie 2012, 22:13

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64) AppleWebKit/537.1 (KHTML, like Gecko) Chrome/21.0.1180.75 Safari/537.1 Comodo_Dragon/21.0.2.0


W sumie to tyle.


Autor postu otrzymał pochwałę
Awatar użytkownika
mateo8898
Moderator
Moderator
 
Posty: 15377
Dołączenie: 15 Maj 2009, 14:55
Pochwały: 966

Re: Problem z komputerem po instalacji Bota do gry

Postprzez Untouched » 14 Sie 2012, 11:20

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.0) AppleWebKit/537.1 (KHTML, like Gecko) Chrome/21.0.1180.75 Safari/537.1


Chciałbym jeszcze raz, bardzo podziękować.
Awatar użytkownika
Untouched
Postujący
Postujący
 
Posty: 137
Dołączenie: 04 Lip 2011, 13:07
Miejscowość: Wodzisław Śląski
Pochwały: 1


Powróć do Bezpieczeństwo

Kto jest na forum

Zarejestrowani użytkownicy: Google [Bot]

cron