TA STRONA UŻYWA COOKIE. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Od dnia 25.05.2018 r. na terenie Unii Europejskiej wchodzi w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. Prosimy o zapoznanie się z polityką prywatności oraz regulaminem serwisu  [X]

Sprawdzenie logów

Logi, zabezpieczenie komputera, danych. Programy antywirusowe antyspyware, firewall itp.
Regulamin forum
1. Każdy temat powinien odzwierciedlać treść wątku.
2. W przypadku wklejania logów; należy je wykonać od razu przynajmniej z dwóch narzędzi: FRST oraz z GMER
3. Wszelkie logi proszę publikować na przeznaczonych do tego stronach a w poście wklejać tylko link.
4. Nie wskazane jest skracanie logów, należy wkleić cały - od początku, do końca.
5. Nie wskazane jest podczepianie się do tematów innych użytkowników - proszę założyć nowy temat w dziale Bezpieczeństwo, ułatwi to pomoc sprawdzającemu.
6. Osoby nie posiadające odpowiedniej wiedzy, nie powinny sprawdzać logów, ponieważ grozi to poważnym uszkodzeniem systemu lub aplikacji zainstalowanych na komputerze.
7. Należy dokładnie opisać problem, występujące objawy oraz wszelkie podjęte działania.
8. Każdy skrypt jest unikatowy, napisany dla każdego przypadku z osobna, więc nie może być stosowany przez innych.
9. W przypadku zamieszczenia zrzutu ekranu (screenshot'a) proszę korzystać z zewnętrznego serwisu oferującego hosting zdjęć.

Sprawdzenie logów

Postprzez CzarnaPolewka » 17 Maj 2017, 16:09

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/58.0.3029.110 Safari/537.36


Cześć
Co włączę laptop to pojawia mi się na początku okienko z uruchom EhTray.exe coś takiego. Nie wiem co to jest i nie mogę tego usunąć. Proszę o pomoc z kasowaniem tego + może jakieś virusy itp
Przy okazji nie mogę się zalogować do Chrome (tak do Chrome, nie do Gmaila/Google taki mam problem link https://www.youtube.com/watch?v=WmxzFxFHmdc), wpisuje prawidłowe dane i nic się nie dzieje. wyskakuję "Connection Failed -102". Wcześniej mogłem się zalogować i coś się zepsuło. Może znasz rozwiązanie tego problemu?
Z góry dziękuje :)

Logi FRST: http://www.wklej.eu/index.php?id=275d312bad
Logi Addition: http://www.wklej.eu/index.php?id=e998ee74b3
Logi Shortcut: http://www.wklej.eu/index.php?id=a47f2b0547

Logi Gmer: http://www.wklej.eu/index.php?id=02596e5784
CzarnaPolewka
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 8
Dołączenie: 17 Maj 2017, 15:46
Sprzęt: pomidor

Re: Sprawdzenie logów

Postprzez mateo8898 » 19 Maj 2017, 21:53

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.2; WOW64; rv:53.0) Gecko/20100101 Firefox/53.0


Wklej do notatnika:
HKLM\...\Run: [AdobeAAMUpdater-1.0] => C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\OOBE\PDApp\UWA\UpdaterStartupUtility.exe [508128 2016-07-01] (Adobe Systems Incorporated)
Startup: C:\Users\Jarecki\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Startup\IEOAPKEXaYdKgJJd.cmd.lnk [2016-10-03]
ShortcutTarget: IEOAPKEXaYdKgJJd.cmd.lnk -> C:\Users\Jarecki\AppData\Roaming\ePNIXVCALCCMhcbHSdUYA.cmd (Brak pliku)
BHO: Brak nazwy -> {13D67BB7-DB5F-48AA-884D-7A5D94168509} -> Brak pliku
BHO-x32: Brak nazwy -> {13D67BB7-DB5F-48AA-884D-7A5D94168509} -> Brak pliku
R2 ibtsiva; %SystemRoot%\system32\ibtsiva [X]
2016-08-28 21:42 - 2016-08-14 12:07 - 0463376 ___SH () C:\Users\Jarecki\AppData\Roaming\VcUOXKKYaVWb
2016-08-28 21:42 - 2016-08-14 12:08 - 0036508 ___SH () C:\Users\Jarecki\AppData\Roaming\YdePPZbSGVECJVKUcFi
Task: C:\WINDOWS\Tasks\EasyText.job => c:\programdata\{9dcb49e5-e825-ec91-9dcb-b49e5e822797}\ashampo burning studio 15 serial keys are here !.exe <==== UWAGA
Task: {39D94935-9056-462B-97A4-EED0B805B0D6} - System32\Tasks\EasyText => c:\programdata\{9dcb49e5-e825-ec91-9dcb-b49e5e822797}\ashampo burning studio 15 serial keys are here !.exe <==== UWAGA
CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-2179863463-2490515380-3909065564-1001_Classes\CLSID\{0E270DAA-1BE6-48F2-AC49-A211F18B7FCA}\InprocServer32 -> %%systemroot%%\system32\shell32.dll => Brak pliku
EmptyTemp:

Plik zapisujesz pod nazwą fixlist.txt i umieszczasz obok FRST. Uruchom FRST i kliknij w nim Napraw. Powstanie plik fixlog.txt, który podajesz na forum.
Następnie podaj nowe logi z FRST.


Autor postu otrzymał pochwałę
Awatar użytkownika
mateo8898
Moderator
Moderator
 
Posty: 15377
Dołączenie: 15 Maj 2009, 14:55
Pochwały: 966

Re: Sprawdzenie logów

Postprzez CzarnaPolewka » 20 Maj 2017, 22:26

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/58.0.3029.110 Safari/537.36


CzarnaPolewka
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 8
Dołączenie: 17 Maj 2017, 15:46
Sprzęt: pomidor

Re: Sprawdzenie logów

Postprzez mateo8898 » 25 Maj 2017, 11:12

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.2; WOW64; rv:53.0) Gecko/20100101 Firefox/53.0


OK, czy problemy ustąpiły??
Awatar użytkownika
mateo8898
Moderator
Moderator
 
Posty: 15377
Dołączenie: 15 Maj 2009, 14:55
Pochwały: 966

Re: Sprawdzenie logów

Postprzez CzarnaPolewka » 30 Maj 2017, 15:20

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/58.0.3029.110 Safari/537.36


CzarnaPolewka
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 8
Dołączenie: 17 Maj 2017, 15:46
Sprzęt: pomidor


Powróć do Bezpieczeństwo

Kto jest na forum

Zarejestrowani użytkownicy: Bing [Bot], Google [Bot]

cron