Logi, zabezpieczenie komputera, danych. Programy antywirusowe antyspyware, firewall itp.
Regulamin forum
1. Każdy temat powinien odzwierciedlać treść wątku.
2. W przypadku wklejania logów; należy je wykonać od razu przynajmniej z dwóch narzędzi:
FRST oraz z
GMER3. Wszelkie logi proszę publikować na przeznaczonych do tego stronach a w poście wklejać tylko link.
4. Nie wskazane jest skracanie logów, należy wkleić cały - od początku, do końca.
5. Nie wskazane jest podczepianie się do tematów innych użytkowników - proszę założyć nowy temat w dziale
Bezpieczeństwo, ułatwi to pomoc sprawdzającemu.
6. Osoby nie posiadające odpowiedniej wiedzy, nie powinny sprawdzać logów, ponieważ grozi to poważnym uszkodzeniem systemu lub aplikacji zainstalowanych na komputerze.
7. Należy dokładnie opisać problem, występujące objawy oraz wszelkie podjęte działania.
8. Każdy skrypt jest unikatowy, napisany dla każdego przypadku z osobna, więc nie może być stosowany przez innych.
9. W przypadku zamieszczenia zrzutu ekranu (screenshot'a) proszę korzystać z zewnętrznego serwisu oferującego hosting zdjęć.
13 Lip 2014, 15:37
Witam. Od pewnego czasu mam problem z internetem na stacjonarce. Zaczęło się od tego, że na danym komputerze nie było internetu, a inne urządzenia podłączone do wifi działały. Skanowałem komputer zarówno avastem jak i malwarebytes anti-malware ale wykryły tylko jakieś toolbary, które usunąłem. Przywróciłem komputer do poprzedniego stanu z kilku dni wcześniej kiedy internet był. Po tym internet działał. Lecz po kilku następnych dniach problem powrócił i istnieje do dziś. Gdy próbowałem wykonać logi w OTL po jakimś czasie program nie odpowiada. Natomiast gdy chcę użyć GMER-a wyskakuje blue screen. Dodam jeszcze, że komputer strasznie zwolnił, a internet działa tylko w trybie awaryjnym. Dołączam log z RSIT, gdyż jedynie on zadziałał.
RSIT log :
http://www.wklej.eu/index.php?id=1c7bf797f7Proszę o pomoc i z góry dziękuję.
Ostatnio edytowany przez
saniusz, 15 Lip 2014, 18:37, edytowano w sumie 1 raz
14 Lip 2014, 15:12
Dlaczego zakładasz, że to wina wirusa?
Spróbuj wykonać logi z FRST
otl-gmer-i-inne-poradnik-t13967-15.html#p164179
14 Lip 2014, 15:31
Tak myślę, ponieważ nic innego mi do głowy nie przychodzi, a któryś z programów(chyba to był SRE) informował o zainfekowaniu komputera.
Oto logi:
FRST :
http://www.wklej.eu/index.php?id=53bda5be03Addition :
http://www.wklej.eu/index.php?id=4a28070b66Shortcut :
http://www.wklej.eu/index.php?id=ed123a11c3
14 Lip 2014, 21:14
Dlaczego logi wykonywałeś w trybie awaryjnym?
Poza tym czysto, kosmetyka. Wklej do notatnika:
HKU\S-1-5-21-1659004503-1004336348-1417001333-1003\...\Run: [AdobeBridge] => [X]
C:\Documents and Settings\All Users.WINDOWS\Menu Start\Programy\Autostart\Microsoft Office.lnk
Handler: mhtml - {05300401-BCBC-11d0-85E3-00C04FD85AB4} - No File
SearchScopes: HKCU - {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL = http://startsear.ch/?aff=1&src=sp&cf=40e1a13e-f74c-11e0-bf29-001fc670ccbe&q={searchTerms}
S3 cpuz130; \??\C:\DOCUME~1\Labedz\USTAWI~1\Temp\cpuz130\cpuz_x32.sys [X]
S3 cpuz135; \??\C:\WINDOWS\TEMP\cpuz135\cpuz135_x32.sys [X]
S3 k750bus; system32\DRIVERS\k750bus.sys [X]
S3 k750mdfl; system32\DRIVERS\k750mdfl.sys [X]
S3 k750mdm; system32\DRIVERS\k750mdm.sys [X]
S3 k750mgmt; system32\DRIVERS\k750mgmt.sys [X]
S3 k750obex; system32\DRIVERS\k750obex.sys [X]
S3 plcmusb; System32\Drivers\plcmusb.sys [X]
S3 RkHit; \??\C:\WINDOWS\system32\drivers\RKHit.sys [X]
S3 utm3mtq3; \??\C:\WINDOWS\system32\Drivers\utm3mtq3.sys [X]
S3 WacomVKHid; system32\DRIVERS\WacomVKHid.sys [X]
Plik zapisujesz pod nazwą
fixlist.txt i umieszczasz obok FRST. Uruchom FRST i kliknij w nim
Fix. Powstanie plik
fixlog.txt, który podajesz na forum.
Spróbuj zmiany DNS
http://forum.instalki.pl/zmiana-serwerow-dns-t25496.html
14 Lip 2014, 21:28
W trybie awaryjnym robiłem, aby zaoszczędzić na czasie, bo system się długo ładuje. Zrobić logi przy normalnym rozruchu?
Oto log:
Fixlog :
http://www.wklej.eu/index.php?id=0e801095c6Zmiany DNS nie pomagają.
15 Lip 2014, 16:41
Na próbę odinstaluj COMODO Internet Security i Avasta, bo skoro internet działa w trybie awaryjnym to te 2 programy są podejrzane o sprawianie problemów.
15 Lip 2014, 18:36
Zgadza się. Odinstalowałem COMODO i internet śmiga. Dzięki
15 Lip 2014, 19:06
W takim razie usuń jeszcze folder C:\FRST
15 Lip 2014, 23:36
Ok, dzięki wielkie
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.