Logi, zabezpieczenie komputera, danych. Programy antywirusowe antyspyware, firewall itp.
Regulamin forum
1. Każdy temat powinien odzwierciedlać treść wątku.
2. W przypadku wklejania logów; należy je wykonać od razu przynajmniej z dwóch narzędzi:
FRST oraz z
GMER3. Wszelkie logi proszę publikować na przeznaczonych do tego stronach a w poście wklejać tylko link.
4. Nie wskazane jest skracanie logów, należy wkleić cały - od początku, do końca.
5. Nie wskazane jest podczepianie się do tematów innych użytkowników - proszę założyć nowy temat w dziale
Bezpieczeństwo, ułatwi to pomoc sprawdzającemu.
6. Osoby nie posiadające odpowiedniej wiedzy, nie powinny sprawdzać logów, ponieważ grozi to poważnym uszkodzeniem systemu lub aplikacji zainstalowanych na komputerze.
7. Należy dokładnie opisać problem, występujące objawy oraz wszelkie podjęte działania.
8. Każdy skrypt jest unikatowy, napisany dla każdego przypadku z osobna, więc nie może być stosowany przez innych.
9. W przypadku zamieszczenia zrzutu ekranu (screenshot'a) proszę korzystać z zewnętrznego serwisu oferującego hosting zdjęć.
16 Lip 2015, 14:43
Witam, proszę o sprawdzenie logów ponieważ ostatnini czasy komputer zaczął działać bardzo wolno.
FRST:
http://www.wklej.eu/index.php?id=5416add31bShortcut:
http://www.wklej.eu/index.php?id=525561dfb5Addition:
http://www.wklej.eu/index.php?id=ab96194f6fNatomiast GMER nie chce się uruchomić, wyskakuje informacja c/windows/system32/config/system proces nie moze uzyskać dostępu do pliku.
16 Lip 2015, 22:13
Czysto, kosmetycznie wklej do notatnika:
HKLM\...\Run: [AdobeAAMUpdater-1.0] => C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\OOBE\PDApp\UWA\UpdaterStartupUtility.exe [500208 2010-03-06] (Adobe Systems Incorporated)
HKLM-x32\...\Run: [SunJavaUpdateSched] => C:\Program Files (x86)\Common Files\Java\Java Update\jusched.exe [334896 2015-04-30] (Oracle Corporation)
HKLM-x32\...\Run: [SwitchBoard] => C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\SwitchBoard\SwitchBoard.exe [517096 2010-02-19] (Adobe Systems Incorporated)
HKLM-x32\...\Run: [AdobeCS5ServiceManager] => C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\CS5ServiceManager\CS5ServiceManager.exe [406992 2010-02-22] (Adobe Systems Incorporated)
EmptyTemp:
Plik zapisujesz pod nazwą
fixlist.txt i umieszczasz obok FRST. Uruchom FRST i kliknij w nim
Fix. Powstanie plik
fixlog.txt, który podajesz na forum.
Następnie podaj nowe logi z FRST.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.