Logi, zabezpieczenie komputera, danych. Programy antywirusowe antyspyware, firewall itp.

Regulamin forum

1. Każdy temat powinien odzwierciedlać treść wątku.
2. W przypadku wklejania logów; należy je wykonać od razu przynajmniej z dwóch narzędzi: FRST oraz z GMER
3. Wszelkie logi proszę publikować na przeznaczonych do tego stronach a w poście wklejać tylko link.
4. Nie wskazane jest skracanie logów, należy wkleić cały - od początku, do końca.
5. Nie wskazane jest podczepianie się do tematów innych użytkowników - proszę założyć nowy temat w dziale Bezpieczeństwo, ułatwi to pomoc sprawdzającemu.
6. Osoby nie posiadające odpowiedniej wiedzy, nie powinny sprawdzać logów, ponieważ grozi to poważnym uszkodzeniem systemu lub aplikacji zainstalowanych na komputerze.
7. Należy dokładnie opisać problem, występujące objawy oraz wszelkie podjęte działania.
8. Każdy skrypt jest unikatowy, napisany dla każdego przypadku z osobna, więc nie może być stosowany przez innych.
9. W przypadku zamieszczenia zrzutu ekranu (screenshot'a) proszę korzystać z zewnętrznego serwisu oferującego hosting zdjęć.
Wyślij odpowiedź

Wolna praca po uruchomieniu - logi

10 Maj 2017, 15:17

Witam, po restarcie/uruchomieniu komputera zaobserwowałem wolną pracę przez, czasem nawet, kilkanaście minut. Słychać, że dysk cały czas pracuje. Potem wszystko wraca do normy. Rzadko wyłączam komputer (raczej usypiam) więc ciężko mi stwierdzić od kiedy tak się dzieje.
Log FRST: http://www.wklej.eu/index.php?id=712fee3c8e
Log GMER: http://www.wklej.eu/index.php?id=6671cce2cb

Re: Wolna praca po uruchomieniu - logi

11 Maj 2017, 15:22

Znasz ten plik:
D:\Temp\start.bat

??

Re: Wolna praca po uruchomieniu - logi

15 Maj 2017, 12:33

Tak znam ten plik, podpina mi dyski sieciowe.

Re: Wolna praca po uruchomieniu - logi

25 Maj 2017, 11:16

Wklej do notatnika:
HKLM\...\Run: [RTHDVCPL] => C:\Program Files\Realtek\Audio\HDA\RtkNGUI64.exe [8848640 2016-02-05] (Realtek Semiconductor)
HKLM\...\Run: [RtHDVBg_MAXX6] => C:\Program Files\Realtek\Audio\HDA\RAVBg64.exe [1419008 2016-02-05] (Realtek Semiconductor)
HKLM-x32\...\Run: [AdobeCS4ServiceManager] => C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\CS4ServiceManager\CS4ServiceManager.exe [611712 2008-08-14] (Adobe Systems Incorporated)
HKLM-x32\...\Run: [SunJavaUpdateSched] => C:\Program Files (x86)\Common Files\Java\Java Update\jusched.exe [587288 2017-03-15] (Oracle Corporation)
HKU\S-1-5-21-4259349658-570427166-718451796-1001\...\Run: [ALLUpdate] => C:\Program Files (x86)\ALLPlayer\ALLUpdate.exe [3670472 2015-07-28] (ALLPlayer Group Ltd.)
Startup: C:\Users\Robert\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Startup\FacebookGamesNotifier.exe.lnk [2016-08-30]
R2 ibtsiva; %SystemRoot%\system32\ibtsiva [X]
Task: {1DF56B77-73FA-49C8-BFF9-322544A3661D} - \OfficeSoftwareProtectionPlatform\SvcRestartTask -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {2FBB7C68-2F2D-43B6-B21D-1AD6A8E80FF9} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\refreshgwxconfig-B -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {4F972B57-620C-42FA-9D80-A464D34A3956} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\MachineUnlock-5d -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {532E43A1-E151-4AE8-9613-C8012ACFB6BF} - \Microsoft\Windows\Setup\gwx\refreshgwxcontent -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {5726012B-092F-4190-8261-5493064FDEBD} - \Microsoft\Windows\Setup\gwx\launchtrayprocess -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {7311C9CC-CBBE-4CCE-80E1-163F2F14136F} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\OutOfSleep-5d -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {8128017E-C07F-4EEE-B240-D19E27B4E040} - \Microsoft\Windows\Setup\gwx\refreshgwxconfigandcontent -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {8A896514-9FC4-4E01-BCA0-9DDAD18DCA04} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\Logon-5d -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {8BF183F6-1E92-45D5-80AD-871D506983E3} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\OutOfIdle-5d -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {94322835-531C-46E4-AADF-5568CD2335F9} - \McAfee\McAfee Idle Detection Task -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {B28610BC-37D3-4CC3-B8D5-02EDE3CDCE3E} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\Time-5d -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {B7DDBAB1-288F-43F9-A1F8-AEAD446D417A} - \Microsoft\Windows\Setup\gwx\refreshgwxconfig -> Brak pliku <==== UWAGA
EmptyTemp:

Plik zapisujesz pod nazwą fixlist.txt i umieszczasz obok FRST. Uruchom FRST i kliknij w nim Napraw. Powstanie plik fixlog.txt, który podajesz na forum.
Następnie podaj nowe logi z FRST.
Wyślij odpowiedź