Logi, zabezpieczenie komputera, danych. Programy antywirusowe antyspyware, firewall itp.

Regulamin forum

1. Każdy temat powinien odzwierciedlać treść wątku.
2. W przypadku wklejania logów; należy je wykonać od razu przynajmniej z dwóch narzędzi: FRST oraz z GMER
3. Wszelkie logi proszę publikować na przeznaczonych do tego stronach a w poście wklejać tylko link.
4. Nie wskazane jest skracanie logów, należy wkleić cały - od początku, do końca.
5. Nie wskazane jest podczepianie się do tematów innych użytkowników - proszę założyć nowy temat w dziale Bezpieczeństwo, ułatwi to pomoc sprawdzającemu.
6. Osoby nie posiadające odpowiedniej wiedzy, nie powinny sprawdzać logów, ponieważ grozi to poważnym uszkodzeniem systemu lub aplikacji zainstalowanych na komputerze.
7. Należy dokładnie opisać problem, występujące objawy oraz wszelkie podjęte działania.
8. Każdy skrypt jest unikatowy, napisany dla każdego przypadku z osobna, więc nie może być stosowany przez innych.
9. W przypadku zamieszczenia zrzutu ekranu (screenshot'a) proszę korzystać z zewnętrznego serwisu oferującego hosting zdjęć.
Wyślij odpowiedź

Wszystko się sypie - problemy z paskiem narzędziowym

04 Lut 2009, 23:34

Witam, proszę o pomoc od kilku dni mam problemy z paskiem narzędziowym(jest zablokowany lecz przy każdym otwieraniu explorera ikony są w innym miejscu). Programy wieszają się lub nie reagują na polecenia, mam problemy z grami. Będę wdzięczny za pomoc. Podaje logi http://www.wklej.eu/index.php?id=5f1ed688b2
http://www.wklej.eu/index.php?id=7787a55e51

Dodaje jeszcze log z ComboFixa: http://tnij.at/261
Ostatnio edytowany przez Mirahz 09 Lut 2009, 19:04, edytowano w sumie 2 razy
Powód: Łączenie postów

Re: Wszystko się sypie

05 Lut 2009, 11:30

Logi jest czysty. Usuń wszystko co znalazł MBAM.


============
K.

Re: Wszystko się sypie

05 Lut 2009, 12:45

Niestety pasek narzędzi lata jak chce.
W tej chwili nie mogę komputera przeskanować bezpłatnym narzędziem Windows,
wygląda na to że usunąłem jakieś składniki tej usługi.
Pomocy.

Nie pisz posta pod postem !!. Używaj opcji "edytuj"
JEDREK
Ostatnio edytowany przez JEDREK, 05 Lut 2009, 16:02, edytowano w sumie 1 raz
Powód: Łączenie postów

Re: Wszystko się sypie

06 Lut 2009, 00:19

Gonzo46 napisał(a): narzędziem Windows,
wygląda na to że usunąłem jakieś składniki tej usługi.


Jakiej usługi??

usuń ręcznie folder C: \Qoobox oraz instalkę Combofix z dysku.

Pobierz CCleaner
lub
CleanGP
przeskanuj nim i wyczyść rejestr.

Wyłącz I włącz przywracanie systemu na wszystkich dyskach.INSTRUKCJA

przeskanuj komputer Kaspersky
gdy będą wirusy pokaż raport lub Dr.Web Cure It!
Wyślij odpowiedź