Logi, zabezpieczenie komputera, danych. Programy antywirusowe antyspyware, firewall itp.

Regulamin forum

1. Każdy temat powinien odzwierciedlać treść wątku.
2. W przypadku wklejania logów; należy je wykonać od razu przynajmniej z dwóch narzędzi: FRST oraz z GMER
3. Wszelkie logi proszę publikować na przeznaczonych do tego stronach a w poście wklejać tylko link.
4. Nie wskazane jest skracanie logów, należy wkleić cały - od początku, do końca.
5. Nie wskazane jest podczepianie się do tematów innych użytkowników - proszę założyć nowy temat w dziale Bezpieczeństwo, ułatwi to pomoc sprawdzającemu.
6. Osoby nie posiadające odpowiedniej wiedzy, nie powinny sprawdzać logów, ponieważ grozi to poważnym uszkodzeniem systemu lub aplikacji zainstalowanych na komputerze.
7. Należy dokładnie opisać problem, występujące objawy oraz wszelkie podjęte działania.
8. Każdy skrypt jest unikatowy, napisany dla każdego przypadku z osobna, więc nie może być stosowany przez innych.
9. W przypadku zamieszczenia zrzutu ekranu (screenshot'a) proszę korzystać z zewnętrznego serwisu oferującego hosting zdjęć.
Wyślij odpowiedź

Zamulony internet - Proszę o sprawdzenie logów

14 Maj 2010, 18:31

Od kilku dni bardzo zamula mi internet, często zrywa mi połączenia.Zrobiłem skan kompa za pomocą Hijack, OTL i GMER, bo pomyślałem że może to pomoże rozwiązać mój problem.Proszę o sprawdzenie logów.

log-GMER
log-OTL
log-Hijack

Re: Zamulony internet - Proszę o sprawdzenie logów

14 Maj 2010, 21:28

Logi są czyste, tylko parę kosmetycznych rzeczy, więc to raczej nie wina infekcji. Uruchom OTL -> w oknie Custom Scans/Fixes wklej:
:OTL
SRV - File not found [Auto | Stopped] -- -- (gupdate) Usługa Google Update (gupdate)
O21 - SSODL: WebCheck - {E6FB5E20-DE35-11CF-9C87-00AA005127ED} - CLSID or File not found.

:Files
C:\Users\Łukasz\AppData\Local\Temp*.html

:Reg
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run]
"Adobe Reader Speed Launcher"=-
"NeroFilterCheck"=-
"RtHDVCpl"=-
"UnlockerAssistant"=-

:Commands
[emptytemp]

Klikasz Run Fix, później CleanUp

Przeczyść dysk oraz rejestr CCleaner

Wykonaj pełne skanowanie Malwarebytes' Anti-Malware - jeśli coś znajdzie usuń i daj raport
Wyślij odpowiedź