Logi, zabezpieczenie komputera, danych. Programy antywirusowe antyspyware, firewall itp.
	
		
			Regulamin forum
			1. Każdy temat powinien odzwierciedlać treść wątku.
2. W przypadku wklejania logów; należy je wykonać od razu przynajmniej z dwóch narzędzi: 
FRST oraz z 
GMER3. Wszelkie logi proszę publikować na przeznaczonych do tego stronach  a w poście wklejać tylko link.
4. Nie wskazane jest skracanie logów, należy wkleić cały - od początku, do końca.
5. Nie wskazane jest podczepianie się do tematów innych użytkowników - proszę założyć nowy temat w dziale 
Bezpieczeństwo, ułatwi to pomoc sprawdzającemu.
6. Osoby nie posiadające odpowiedniej wiedzy, nie powinny sprawdzać logów, ponieważ grozi to poważnym uszkodzeniem systemu lub aplikacji zainstalowanych na komputerze.
7. Należy dokładnie opisać problem, występujące objawy oraz wszelkie podjęte działania.
8. Każdy skrypt jest unikatowy, napisany dla każdego przypadku z osobna, więc nie może być stosowany przez innych.
9. W przypadku zamieszczenia zrzutu ekranu (screenshot'a) proszę korzystać z zewnętrznego serwisu oferującego hosting zdjęć.
		
	
 
        
            
        
    
    
	
        
        15 Mar 2016, 16:44
		
			
			Witam,
Laptop posiadam 2 tygodnie - strasznie go muli, nie można normalnie przeglądać stron, muli go nie tylko w przeglądarce, proszę o wskazówki oraz o pomoc w sprawdzeniu logów. Poza tym proszę o pomoc w doborze programów do ochrony i prawidłowego działania komputera. Z góry dziękuję za pomoc.
GMER: 
http://www.wklej.eu/index.php?id=be850b44edFRST: 
Shortcut: 
http://www.wklej.eu/index.php?id=1cb1aafc0dAddition: 
http://www.wklej.eu/index.php?id=d4dac64870FRST: 
http://www.wklej.eu/index.php?id=a4809a614f
			
		 
	
        
        15 Mar 2016, 22:10
		
			
			Odinstaluj: 
PriceFountain, Update for PriceFountain. Następnie wklej do notatnika:
Task: {5511FD52-30E7-4788-8E5D-2E35794AE83F} - System32\Tasks\PiotrVacuaUninspiredV2 => Rundll32.exe ReopeningObbligatos.dll,main 7 1 <==== UWAGA 
Task: C:\Windows\Tasks\PriceFountainUpdateVer.job => C:\Users\Piotr\AppData\Roaming\PRICEF~1\UPDATE~1\UPDATE~1.EXE <==== UWAGA 
C:\Users\Piotr\AppData\Roaming\PRICEF~1
HKLM-x32\...\Run: [Adobe ARM] => C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\ARM\1.0\AdobeARM.exe [958576 2013-05-10] (Adobe Systems Incorporated)
HKLM-x32\...\Run: [HP Software Update] => C:\Program Files (x86)\HP\HP Software Update\HPWuSchd2.exe [54576 2009-11-18] (Hewlett-Packard)
HKLM-x32\...\Run: [] => [X] 
U3 awldrkow; \??\C:\Users\Piotr\AppData\Local\Temp\awldrkow.sys [X] 
EmptyTemp:
Plik zapisujesz pod nazwą 
fixlist.txt i umieszczasz obok FRST. Uruchom FRST i kliknij w nim 
Napraw. Powstanie plik 
fixlog.txt, który podajesz na forum.
Następnie podaj nowe logi z FRST.
			
		
 
	
	
        
        31 Mar 2016, 21:51
		
			
			Odinstalowałeś podane przeze mnie pozycje?
			
		
	 
	
	
	
	    
	        Powered by phpBB © phpBB Group.
		
		
		    phpBB Mobile / SEO by Artodia.